28. Fejezet

379 31 0
                                    

- Kérlek, Nina - könyörögtem, miközben a barátnőm bosszúsan rázta a fejét. - Muszáj elmennünk oda!

A napokban láttam egy hírt a neten, miszerint Rhea Halloween partit szervez a házába, ahol más neves edzők és az ismerősei is megfordulnak majd. Már két hete nem láttam és ez egyre rosszabb hatással volt rám. Mindenképpen el akartam menni, hogy a közelében lehessek. Bármit megadtam volna érte, de nem láttam más lehetőséget.

- Jelmezben leszünk, szóval nem fog felismerni minket - magyaráztam. 

- És mégis, hogy tervezted ezt az egészet, Darcy? Nincs meghívónk! Nem engednek csak úgy be minket egy híres edző villájába, ha nem igazoltatjuk magunkat. Ez nem így működik.

- Én erre is gondoltam. Már van egy tervem. 

A homlokára csapott. 

- Sejtem, hogy milyen terv lehet. 

- Neked van kocsid, szóval felajánlottam két felszolgálónak, hogy elvisszük őket a buliba. 

- Hogy mit csináltál? - dülledtek ki a szemei, mire zavaromban a tarkómra tettem a kezem. 

- Az van, hogy megnéztem a névsort a neten. Azt hazudtam nekik, hogy mi is meg vagyunk hívva, szóval elvisszük őket ingyen. Belementek. 

- Nem hiszlek el - sóhajtott fel. - Na és mit akarsz tenni?

- Megkínáljuk őket egy kis "üdítővel".

- Darcy. Nem. 

- Várj, de még végig se mondtam! Szóval, miután bealudtak, elvesszük a jelmezüket és a belépőjüket, majd besurranunk a partira és felszolgálóknak adjuk ki magunkat.

- Ez izgalmasnak hangzik - szólalt meg Reid, aki éppen akkor lépett be a szobába. - Mikor megyünk?

- Reid, ne már, hogy még te is! - förmedt rá Nina. - Ezt egyikőtök se gondolhatja komolyan. 

Egyszerre kezdtünk el bólogatni a férfivel, pedig nem beszéltünk össze. 

- Tisztában vagytok vele, hogy ez mennyire kockázatos? Konkrétan, be akarsz nyugtatózni két embert, csak azért, hogy láthasd Rheát! Ennél sokkal egyszerűbben is találkozhatnál vele.

- Nem csak azért, oké? Tudnom kell, hogy mennyire bírja jól nélkülem. Kinézem belőle, hogy a bulin felszed valami csajt.

- Jobb, ha arról nem tudsz. Még többet rontana a hangulatodon. 

- Kérlek, Nina! Te is úgy imádod a halloween partikat! - meresztettem rá boci szemeket.

- Igen, de nem ilyen áron.

- Tulajdonképpen, megoldható a dolog - szólalt meg Reid. - Amíg ti bementek a bulira, őrzöm a két illetőt. Így ha felébrednek, akkor sem tudnak lebuktatni titeket. 

- Ti nem vagytok normálisak. Ez emberrablás. Nem hiszem el, hogy rajtam kívül senki sem bír értelmesen gondolkodni itt. 

- Így is megkapnák a pénzt, és még dolgozniuk sem kell hozzá, mert elvégezzük helyettük a munkát - mondtam. 

- Ingyen meló? Nekem mi a jó ebben, Darcy? - húzta a száját a lány. - Semmit nem nyerek az egészen, maximum mehetünk a rendőrségre.

- De igen, nyerhetsz! Te is szeretsz nyomozni mások után, plusz ezzel segítesz a kedvenc barátnődnek - karoltam át a nyakát vigyorogva. 

- Nem valami meggyőző.

- Oké, akkor ezt hallgasd. Ha Rheáról kiderül, hogy megint csajozik, végleg lemondok róla és beismerem előtted, hogy tényleg olyan rossz ember, amilyennek tartod. 

Az edző - The Trainer (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora