Egy és fél hét telt el, mióta utoljára edzésen voltam. Anyának gyanússá vált, hogy hamarabb otthon vagyok iskola után, mint eddig. Mondanám, hogy neki elfelejtettem szólni, hogy nem járok többet Rhea-hoz edzeni, de az igazság az, hogy nem akartam vele beszélni erről. Egyszerűen csak el akartam felejteni mindent, ami történt. Mintha az az izmos, zöld szemű edző nő sosem létezett volna.
- Most hívott fel Rhea, hogy már nem jársz hozzá edzeni. Mi ütött beléd? - kiabált rám anya, miután konkrétan kopogás nélkül berontott az ajtómon.
- Anya, ne ijesztgess már!
- Az a nő a legjobb edző ebben a városban, és rengeteg pénzt kifizettem, csak, hogy megbízható emberhez járhass! Miért is gondoltam, hogy kitartó leszel? Hiszen, te Darcy Becker vagy.
- Ne kiabálj velem, légyszíves. Semmi kedvem veszekedni - forgattam mogorván a szememet.
- Márpedig nem érdekel a lustaságod, járni fogsz hozzá! Nem fogom csak úgy kidobni a pénzt, ha már megvettük a bérletet, akkor mész.
Nem volt lelkierőm ellenkezni anyával. Neki úgy sem lehet ellent mondani, mert abból csak én jövök ki rosszul. Gondoltam, majd megoldom valahogy. Később jövök haza, hogy ne vegye észre, hogy ellógok az edzésről.
- Rendben - hagytam rá. - Megyek, csak kellett egy kis szünet.
- Helyes! Meg ne lássam még egyszer, hogy ilyen lusta vagy - mondta, azzal rám csapta az ajtót.
Suli után úgy döntöttem, elmegyek Ninával shoppingolni, az edzés ideje alatt. Talán így anya sem fog gyanakodni, remélhetőleg nem hívja fel Rheát.
Amikor az ötödik ruhaboltba mentünk be, de még mindig nem vettünk semmit, kezdtem úgy érezni, hogy végem van.
- Nina, nem tudnál végre választani valamit? Már vagy húsz ruhát felpróbáltál, és mindegyik jól állt.
- Pontosan ezért kell megválogatni, hogy mit veszel meg! Mivel nekem minden jól áll, a legjobbat kell kiválasztanom, tudod?
- Naná. Tudom.
Néha elgondolkoztam, hogy miért pont Nina a legjobb barátnőm.Annyira különbözőek vagyunk, hogy az már szinte vicces. Ő tipikusan az a csaj, aki imád sminkelni, és feszülős, mutatós ruhákban jár, én pedig átlagosnak érzem magam mellette, mert az én külsőmben semmi extrém nincsen.
Az a gondolat merült fel bennem, hogy talán Rheának is azért nem kellettem, mert nem vagyok annyira vonzó, mint a szőke barátnője. Én csak egy átlagos, romantikus lány vagyok, és általában ezt a tulajdonságot nem nagyon értékelik a mai világban, mert sokkal fontosabb a kinézet, meg a kalandok. Rhea sem lehet más, biztos ő is ugyanolyan, mint a legtöbb ember. Egy felszínes személy, akit csak a külsőségek érdekelnek. A barátnője nem romantikus alkat, sőt még bunkó is, de neki mégis rá van szüksége.
- Min gondolkozol ennyire? - bökött oldalba a barátnőm.
- Ja, semmin.
- Várj már, neked ma nem edzésed lenne? - lepődött meg. A pulzusom hirtelen az egekbe szökött, azt se tudtam, hogy mit hazudjak. Ebben a pillanatban megcsörrent a telefonom. Pont jókor jött, mert így eltudtam menekülni a válasz elől. Megmondtam Ninának, hogy egy pillanatot várjon, amíg elmegyek telefonálni.
A bolt egyik végébe mentem, miközben ránéztem a telefonom kijelzőjére. Megállt bennem az ütő, amikor megláttam Rhea nevét. Remegő ujjakkal vettem fel a telefont, de beleszólni már nem mertem.
- Darcy? - szólt bele kedvesen. Akkor tudatosult bennem, mennyire hiányzott már a hangja.
- Én vagyok - motyogtam.
STAI LEGGENDO
Az edző - The Trainer (Befejezett)
Storie d'amore3 éves könyv, azóta az írási stílusom sokat változott, fejlődtem. Ennek tudatában olvassátok. A 20 éves Darcy Becker arra kényszerül, hogy változtasson az életmódján. Anyja azt szeretné, ha a legjobb kezekben lenne, ezért Rhea Sanchez-hez irányítja...