- Normális vagy? - üvöltött rá Nina a torka szakadtából Rheára, majd rám nézett. - Na és te? Teljesen elment az eszed, Darcy? Miért hagyod, hogy ez a boszorkány rád rakja a mocskos kezét?
Mielőtt visszavághattam volna a barátnőmnek, az edzőm elém lépett, egészen közel a dühöngő lányhoz.
- Már ne is haragudj, de ez csak rám és Darcy-ra tartozik - szólalt meg feszült hangon.
- Majd én elintézem, Rhea - szóltam közbe, azonban ő továbbra is elállta az utamat.
- Darcy, ne engedd, hogy manipuláljon! - kiabálta Nina a nő vállai felett.
- Kit is manipulálok? - vonta fel érdeklődve a szemöldökét Rhea.
- Te...te...kígyó! Te undorító boszorkány! -pattogott tovább, mire én kínomban a markomba temetettem az arcom és azt kívántam, bárcsak máshol lehetnék. - Ha nem hagyod békén a barátnőmet, azonnal rendőrt hívok! Mindenki tudni fogja, hogy zaklattad! Előadod itt a média előtt, hogy milyen jóságos vagy, közben meg szemet vetettél egy fiatal, ártatlan lányra! Ne az én barátnőmet akard minden áron, csak mert fiatal és tapasztalatlan! Ha még egyszer meglátlak a közelében, én isten bizony tönkre teszlek, de úgy, hogy semmi nem marad belőled, még azokból a látványos izmaidból se! Ne hidd, hogy olyan gyenge vagyok, Rhea Sanchez! - emelte fel még jobban a hangját, miközben erőszakosan megfeszítette a mellkasát a nő előtt, hogy fitogtassa az erejét. - Egyáltalán nem érdekel, hogy milyen edzett vagy! Simán van bennem annyi düh, hogy ha akarnálak, most rögtön a földbe tiporhatnálak, te beteg nőalak!
- Igazán? Jó tudni, hogy ennyi erő van benned - húzódott gúnyos mosoly Rhea arcára. - Kár, hogy a testeden ez nem látszik.
Akármennyire is próbált higgadt maradni, a kezei ökölbe szorultak.
- Rhea, kérlek. Erre semmi szükség - mondtam.
- Nem minden a külső, te ocsmány leszbikus!
Váratlanul az egyik cölöpnek nyomta Ninát a pólója nyakánál fogva. Nem hittem a szememnek. Soha nem láttam még erőszakosnak Rheát. Mintha hirtelen egy teljesen másik személy lett volna belőle. Képes lenne bántani egy fiatalabb nőt?
- Rhea - könyörögtem neki könnyezve. Eközben Nina barátja is közelebb lépett. Készenlétben állt, hogy ha a helyzet elhatalmasodna, le tudja szedni Rheát a barátnőjéről. Az edző azonban egyelőre nem csinált semmit, csak nekinyomta őt a fadarabnak és farkasszemet nézett vele.
- Ha még egyszer undorítónak nevezed a leszbikusokat, megmutatom neked, hogy milyen érzés ezen az oldalon állni. Szeretnéd tudni? - lehelte az arcába gonoszan. - Szívesen megmutatom, hogy milyen érzés, amikor egy leszbikus megérint!
- Rhea! - szóltam rá ismét. Egyre kétségbeesettebbnek éreztem magam.
- Azonnal engedd el! - harsogta a mellettem álló férfi, aki külsőre sokkalta gyengébbnek látszott, mint Rhea. Nem csodálom, hogy nem mert szembe szállni vele. Olyan vézna, hogy egy erősebb szél elvinné.
Fogalmam sem volt, hogy mi fog történni. "Komolyan arra készül, hogy megerőszakolja Ninát?" Persze, nem a szó legszorosabb értelmében, de ez volt az utolsó dolog, amire számítottam volna. Az, hogy belekényszeríti őt ebbe.
- Rhea. Kérlek, hagyd őt békén - kérleltem tovább sírva.
Nina teljesen lesápadt, amikor Rhea belehajolt az aurájába.
- Tessék, Darcy - szűrte a fogai között. - Most a saját szemeddel láthatod, hogy ezek bárkire képesek rámászni.
- Ne álltasd magad. Életedben nem ért még hozzád senki megfelelően - folytatta Rhea. - Szinte remegsz az érintésemtől. Úgy látszik a pasid nem tudja, hogyan kell hozzáérni egy nőhöz.
YOU ARE READING
Az edző - The Trainer (Befejezett)
Romance3 éves könyv, azóta az írási stílusom sokat változott, fejlődtem. Ennek tudatában olvassátok. A 20 éves Darcy Becker arra kényszerül, hogy változtasson az életmódján. Anyja azt szeretné, ha a legjobb kezekben lenne, ezért Rhea Sanchez-hez irányítja...