16. BÖLÜM
Melisa'nın bakış açısından
***
Ayaklarımı serin suya daldırdım. İçimi bir ürperti kaplamıştı ama bu histen gayet hoşnuttum. Hava oldukça güzeldi. Eter denemesi yaparken keşfettiğim yere gelmiştim. Ellerimi iki yanıma yaslayıp başımı güneşe doğru eğdim. Öğlen saatlerinde olduğumuz halde güneş yakıcı değildi.
Görevi hiçbir sorun çıkmadan atlatabildiğimiz için çok rahatlamıştım. Günler sonra ilk kez bir şey için endişelenmeden zaman geçiriyordum. Bu yaşananların sadece fragman olduğunun farkındaydım. Seçtiğim meslek bunu gerektiriyordu. Sadece daha ilk görevden böyle bir duruma düşmek istememiştim.
Elbette alışacaktım. Hepimiz alışacaktık. Sadece zamana ihtiyacımız vardı. İleride bunlar bizim normalimiz olacaktı. Birkaç metre ötemdeki çimlerde de Evren uzanıyordu. Bu yerden ona da bahsetmiştim.
İkiz olduğumuz için mi bilmiyorum, genelde benim beğendiğim şeyleri o da beğeniyordu. Burayı da beğenmişti.
Ya da beğenmiş gibi davranıyordu. Bilmiyorum...
Önüme döndüm. Dibi gözükmeyen suya baktım. Normalde ürkütücü sayılabilecek bir görüntü olmasına rağmen güzel gözüküyordu.
Evren'in bakış açısından
Gözlerimi isteksizce araladım. Biraz daha bu şekilde yatarsam burada uyuyacaktım. Sonrasında Melisa'nın dalga geçmeyeceğinden emin olsam bu hiç sorun olmazdı.
Sessiz bir şekilde ayağa kalktım. İskeleye yürüdüm. Ses çıkartmamak için oldukça çaba gösteriyordum. Tam ulaşmıştım ki Melisa, hissetmiş gibi ayağa kalktı. Bana doğru arkasını döndü. Karşısında beni görmeyi beklemediği için şaşkınca bana baktı.
Hiçbir şey söylemeden omuzlarından denize ittim. Bunu yapmak için mantıklı bir gerekçem yoktu. Sadece canım Melisa ile uğraşmak istemişti.
Suyun dibinden çıkıp yüzeyde yüzmeye başladı. Gözlerindeki su damlalarını sildi. "Ya! yeni banyo yapmıştım!" Diye bağırdı öfkeyle.
Gülmeye başladım. Yüzündeki sinirli ifade daha çok gülmeme sebep oluyordu. Komik bir görüntüydü. Benim gülmem ile çırpınmayı bıraktı. Gözlerini kısarak bana döndü. "İntikam alacağım." Dedi.
Ben de dalga geçercesine başımı salladım. "Ne şüphe." Dedim.
"Bundan sonra arkanı kolla çünkü intikam için peşinde-" lafını yarıda kesip bir hışımla içinde bulunduğu suya baktı.
"O neydi?" Dedi sesinde bariz bir telaşla.
Güldüm. "Bundan daha iyi numaralara ihtiyacın var." Dedim.
Melisa daha da ciddileşti, "Ciddiyim, suda bir şey var." Dedi. Yüzeyde kalmak için yaptığı hareketleri yavaşlatmıştı.
Hâlâ rol yaptığını düşündüğüm için hiçbir şey yapmadım. Elimi çeneme koyup izlemeye başladım. Rol yapmakta ne kadar iyi olduğunu bildiğim için önemsemedim bile. Tesiste kendisini yere atarak ağladığını gördüğümden beri oyunculuk kariyeri yapması gerektiğini düşünüyordum.
"Sanırım bu-" lafını tamamlayamadan birden suyun altına doğru çekildi.
İrkildim. Gözlerim şokla açıldı ve az önce Melisa'nın yüzdüğü yere doğru bakakaldım. "Melisa?" diye seslendim.
"Şakaysa gerçekten komik değil."
İskeleye doğru kendimi dizlerimin üzerine attım. Öne doğru eğilip suya bakmaya çalıştım. Görünürde hiçbir şey olmayınca kalbim korkuyla hızlandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Atlanta'nın Kalbi | Tamamlandı
Fantasyİlk hayatlarında düşman olan ikiz kardeşlerin hikayesi. Melisa Karahan; bütün hayatını hatalar üzerine kurmuş olan hikayenin kötü karakteriydi. Kaderine boyun eğmiş ve kendisini karanlık tarafa teslim etmişti. Böyle bir yaşam sürmesinin bazı bedelle...