0.9

91 20 1
                                    

🌧🌧🌧

14 ekim 2021.

yaralarveyağmur: Tam 12 gündür tek damla yağmur yağmadı ya. Aklın alabiliyor mu senin Türkiye'nin en çok yağış alan şehirlerinden biri olan Muğla'nın bu kadar gün yağmura hasret kalması?

yaralarveyağmur: Kader bile sana yazmama karşı.

yaralarveyağmur: Beni aramanı söylemiştim değil mi sık sık? Aramışsındır belki ama telefonum bozuktu benim bir haftadır.

yaralarveyağmur: Aradıysan bile görememişimdir. Sırf her an yağmur yağar diye bilgisayarımı açık tuttum.

yaralarveyağmur: Telefonum hala düzelmedi. Şu anda da bilgisayardan yazıyorum sana.

yaralarveyağmur: Belki de bir gün aynı buluttan akan damlalar ıslatmıştır bizi.

yaralarveyağmur: Sen ıslanmayı pek sevmiyorsun ama sonuçta illa ki okul çıkışında bile olsa yağmurda ıslanmak zorunda kalmışsındır her öğrenci gibi.

yaralarveyağmur: Bunu demişken aklıma senin mezun olmana günler kala yağmurlu bir günde bir sarışın kızla aynı şemsiyenin altında okuldan çıkmanız geldi.

yaralarveyağmur: Hımm,neydi ismi?

yaralarveyağmur: Tuana'ydı sanırım.

yaralarveyağmur: Bildiğim kadarıyla lise hayatının son sevgilisi oydu.

yaralarveyağmur: Hala çıkıyor musunuz?

yaralarveyağmur: Merak ettim.

yaralarveyağmur: Ve hala çıkıyorsanız sana yazmaya devam etmem.

yaralarveyağmur: Beni tanımanı her şeyden çok istiyorum ama bir sevgilin varken hayır. O zaman istemiyorum.

yaralarveyağmur: Amacım seninle sevgili olmak değil zaten ama sevgilisi olan birine de kötü gözle bakan birisi olmak istemiyorum.

yaralarveyağmur: Beni kabul ettin biliyorum.

yaralarveyağmur: Ama kalbine değil.

yaralarveyağmur: Bunu da biliyorum.

yaralarveyağmur: Ben sadece toz bulutu gibi bir yıl sonra hayatından uçup gidecek bir yabancı olarak kalmak istiyorum.

yaralarveyağmur: Aslında bunu da olmak istemiyorum ama senin hayatından bana düşebilecek tek rol ancak bu.

yaralarveyağmur: Sadece beni unutma Uzay.

yaralarveyağmur: Yıllar sonra benim böyle bir takıntılı aşığım vardı diyebileceğin kadar hayatına kat beni.

yaralarveyağmur: Bir yıl da değil daha az kaldı artık. Benden kurtulmaya çok yakınsın.

yaralarveyağmur: Umarım çok mutlu olursun hep.

yaralarveyağmur: Çünkü sen bunu hak ediyorsun.

uzaykut: Seni okumayı seviyorum.

uzaykut: Sen yaz istedim sadece. Bölmek istemedim.

uzaykut: Tuana'yla hala görüşüyoruz.

uzaykut: Ama o anlamda değil.

uzaykut: Bir süre önce ayrıldık ama o bunu kabul edemiyor.

uzaykut: İntihar girişiminde bulundu sırf bu yüzden.

yaralarveyağmur: Ya gerçekten mi? Bilmiyordum ama seni gerçekten çok seviyor olmalı. Baksana senin için ölümü göze almış.

yaralarveyağmur: Onu anlayabiliyorum.

uzaykut: Beni unutana kadar bir süreliğine sadece arkadaş ortamında sevgiliymişiz gibi davranıyoruz.

uzaykut: Ama ona karşı hiçbir şey hissetmiyorum.

uzaykut: Ben bunları en yakın arkadaşlarımla bile paylaşamazken seninle paylaşmam. Ve seni hiç tanımamama rağmen.

uzaykut: Çok güvende hissettiriyorsun.

yaralarveyağmur: Ama o seni unutamaz ki.

yaralarveyağmur: Şimdi sorsan bana,beni unutabilir misin diye.

yaralarveyağmur: Asla.

yaralarveyağmur: Onca yaşanmamışlığa rağmen unutamam ben seni.

yaralarveyağmur: Sana hiç sarılmamama rağmen seni hiç öpmememe,koklamama rağmen ben bile unutamıyorken seni o nasıl unutsin ki seni.

yaralarveyağmur: O seni öpmüş,koklamış ve sana sarılmış. Unutamaz o seni.

yaralarveyağmur: Lütfen bu acıyı ona daha fazla çektirme.

yaralarveyağmur: Ondan seni unutmasını isteme.

yaralarveyağmur: Senin bir sevgilin olması bana çok ağır geliyor. Sevdiğimin adamın kollarında başka bir kadının uyuması ama bir yandan da mutlu oluyorum.

yaralarveyağmur: Senin mutlu olman demek benim de mutlu olmam demem çünkü.

uzaykut: Ama ben ona karşı bir şey hissedemiyorum ki. Nasıl onu seviyormuş gibi yapabilirim ki?

uzaykut: Bu onu kandırmak olur.

yaralarveyağmur: Sevmeye çalışsana onu. Bunca yıl sevmişsin sonuçta. İlla ki denesen yeniden seversin.

yaralarveyağmur: Tanrı beni senin yokluğunla sınıyorken bir başkası daha bununla sınansın istemiyorum.

uzaykut: Sen gerçekten gerçek misin?

uzaykut: Eğer beni gerçekten seviyorsan neden bir başkasıyla olmamı istiyorsun?

uzaykut: Normal bir insan sevdiğiyle bir başkasını görmekten nefret eder.

yaralarveyağmur: Normal değilim ki.

yaralarveyağmur: Normal bir insan gibi istediğim her şeyi yapamıyorum.

yaralarveyağmur: Sana hiç sarılamam mesela.

yaralarveyağmur: Seni hiç öpemem.

yaralarveyağmur: Senin kokun eşliğinde seninle uyuyamam.

yaralarveyağmur: Normal bir insanın yaptığı çoğu şey benim için birer mucize.

yaralarveyağmur: Sen severmiydin ki böyle bir kadını?

yaralarveyağmur: Onunla tatile çıkıp,sinemaya gitmek varken hiçbir şey yapamayacağın birini sever miydin sen Uzay?

uzaykut: Severdim.

🌧🌧🌧

BEN SANA VEDA EDEMEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin