5 Ocak 2022.
uzaykut: Günaydın.
uzaykut: Ben bir karar verdim.
uzaykut: Seni bulmaya.
uzaykut: Beni bulma desen bile seni bulacağım çünkü denemek istiyorum.
uzaykut: O kadar ümitsiz konuşuyorsun ki,bizim olabileceğimize dair tek bir ihtimal dahi vermiyorsun.
uzaykut: Ben denemek istiyorum. Ve seni bulmak.
uzaykut: Hiç denemeden nasıl anlayabilirsin ki olamayacağımızı?
uzaykut: Evet seni yıllar boyunca fark edemedim. Bu benim aptallığım,bunu kabul ediyorum ve telafi etmek istiyorum.
uzaykut: Seni bulduğum anda beni istemezsen defolup gideceğim.
uzaykut: Ama seninle göz göze gelip yan yana oturup konuşmadan hayatımda sanki hiç var olmamışsın gibi seni silip atamam.
uzaykut: Denedim. Seni unutup eski hayatıma geri dönmeye çalıştım. Ama olmuyor. Her yerde sen varsın.
uzaykut: Seni kafamdan söküp atamıyorum.
uzaykut: Yüzün yok,sesin yok. Hayali bir profilin bile olmamana rağmen aklımdan çıkmıyorsun.
uzaykut: Akıl sağlığımı kaybetmemem için mesajlarımı okuduğunda cevap verirsen sevinirim.
uzaykut: Mümkünse kendine uygun bir buluşma tarihiyle.
...
Uzay Baykut.
"Hukuk kazandığım günü sikeyim ben." 4 gün sonra başlayacak olan vizelerime çalışmaya çalışıyordum. Son bir aydır derslere doğru düzgün girmemiştim ve sınıftakilerden aldığım notlara bakılacak olursa neredeyse iki yılda anca öğrenilebilecek kadar konu işlemişlerdi.
Çalışmam gereken iki yüze yakın sayfa vardı ve nereden başlamam gerektiğine karar veremiyordum. Telefonumdan gelen bildirim sesiyle beraber boğuştuğum kağıtların başından ayrılarak gelen bildirime baktım.
Ondan değildi. Sadece önemsiz bir reklam bildirimiydi.
Son yazdığım şeyleri bir gece yarısı ansızın yazmıştım. Mesajları tekrar okumamıştım çünkü silmekten korkuyordum.
Cevap vermemişti her zamanki gibi. Belki de artık hiçbir mesajıma cevap vermeyecekti,bilemiyordum. Onun bana yazdığı günden itibaren hiçbir şeyi bilemez hale gelmiştim. Bildiğim tek şey onu istediğimdi.
Onu istiyordum.
Bunu kabullenmem haftalar sürmüştü.
Tuana'yı sevmiştim. Ama sadece sevmiştim. Hiçbir zaman ona hissettiğim duygu aşk olmamıştı. Bu sefer farklıydı,hissettiğim duygular farklıydı. Bunu sadece sevgi diyerek geçiştiremiyordum. Alışık olmadığım bu duyguyu hissetmek ise son derece rahatsız ediciydi.
Bir anda kalbimde hissettiğim sızıyla beraber parmaklarım kalbimin üzerini kapladı. Sadece bir sızı olduğunu düşünüp bir kaç saniye içinde geçmesini beklerken her saniye sızının şiddeti daha da arttığında yüzümü buruşturdum.
Kalbim sıkışmıştı. Yabancı olduğum bu duygu fiziksel olarak da beni kötü etkilemeye başlamıştı. Kalbimdeki ağrının şiddeti azalmaya başladığında derin nefesler alarak elimi kalbimden çekerek saçlarıma daldırdım.
Bu gece ders çalışmak için sabahlayacaktım. Masanın başına oturmadan önce kısa bir duş alsam iyi olacaktı.
Son kez telefon bildirimlerini kontrol ettim. Cevap yazmamıştı. Haftalar sonra dahi cevap verecek olsa bekleyecektim. Ve inanıyorum ki elbet bir gün onu bulmama izin verecekti.
🌧🌧🌧
Merhabalar,özleştik biliyorum. Uzun süredir bölüm atamıyordum. Son üç ay benim için çok yorucu geçti. Biraz dinlenip geldim ve bunun çok daha iyi olduğunu düşünüyorum. Bir önceki bölümü yazdığım zamanlar kitap yazma isteğim neredeyse sıfırdı. Şu an çok daha istekli bir şekilde geri döndüm.
Bir iki hafta boyunca her gün yeni bölüm atmaya çalışacağım. Umarım hala bizimlesinizdir♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN SANA VEDA EDEMEM
Dla nastolatkówÇünkü seni sevmek gökkuşağının maviliklerinde boğularak dünyanın en güzel şarkısını dinlemek demek. "Gökkuşağının mavilikleri senin gözlerin. Dünyanın en güzel şarkısı senin sesin." 🌧🌧🌧