🌧🌧🌧
24 ekim 2021.
tuanazz: Şeyma,bir tanıdığımdan kızın telefon numarasını buldurdum.
tuanazz: Yandaş Çağlar'dan istedim,vermedi.
tuanazz: Neyse sonuçta buldum mu buldum.
tuanazz: Ev adresine ulaşamadım ama hala.
tuanazz: Telefonda hallederim neyse ki işini. Tuana'nın sevgilisine göz koymak neymiş göstereceğim ben ona.
tuanazz: Arıyorum şimdi.
şeymasoylu: Bildir o varoşa haddini.
şeymasoylu: Son gelişmelerden haber et beni arayınca.
şeymasoylu: Bu arada Uzay sizinkilere ayrıldığınızı söylemiş,Uzay öğrenirse ne yapacaksın?
tuanazz: Off boş yapmaya başladın yine.
tuanazz: Uzay'ın bana geri dönmesini sağlamam beş saniyemi almaz.
tuanazz: Şu kızın işini halledeyim bi.
tuanazz: Gerisi kolay.
şeymasoylu: Okeyy beklemedeyim ben.
...
tuanazz: Baksana bana bi sen.
tuanazz: Sen kimsin ya kimsin de kendinde başkalarının sevgililerine yazabilecek hakkı görebiliyorsun?
tuanazz: Bu kadar ucuz musun?
tuanazz: Biraz kaliteli ol kaliteli.
tuanazz: Kendine saygın olsun biraz.
tuanazz: Son görülmen de kapalı,kendini sinsi bir şey falan mı sanıyorsun?
tuanazz: Şşt sana diyorum cevap versene?!?!
tuanazz: Normalde tarzım değildir birisinin yakasından kolayca düşmek.
tuanazz: Sana tolerans sağlıyorum. BENİM SEVGİLİME bak BENİM SEVGİLİM diyorum yazmayı bırakırsan peşini bırakırım ok?
tuanazz: Bi düşün yakamızdan ya bizim Uzay'la evliliğe kadar yolumuz var.
tuanazz: Anladın mı?
tuanazz: Uzay seninle konuşsa bile sadece bir iki hafta konuştuğu ucuz bir kadın olarak kalırsın aklında.
tuanazz: Onun hayatında bırakabileceğin etki en fazla bu kadardır.
tuanazz: Seninle en fazla en fazla eğlenmek için öylesine konuşur.
tuanazz: Ama öptüğü,sarıldığı,seviştiği kız her zaman ben olurum. Anlayabiliyor mu o küçük beynin yazdıkları mı?
tuanazz: O sadece bana ait.
tuanazz: Sana veya bir başkasına değil sadece bana.
tuanazz: Sadece Tuana'sına ait.
tuanazz: Bende ona aitim.
tuanazz: Bazı çiftler birbiri için yaratılır. Bizde onunla birbirimiz için yaratıldık.
tuanazz: Sakın aramıza girmeye çalışma çünkü sadece denemekle kalırsın.
tuanazz: Belki ilki değilim ama ben onun her zaman sonu olarak kalacağım.
tuanazz: Bu yazdıklarımdan sonra eğer iki gram gururun varsa Uzay'a yazmaya devam etmezsin.
tuanazz: Eğer ki eder isen de sonuçlarına katlanırsın.
tuanazz: Kötü günler.
🌧🌧🌧
Tuana'yı nefret ederek yazıyorum ıy
Ve oylamadığınız bölüm varsa oylarsanız çok sevinirim♡
ig/milenalyss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN SANA VEDA EDEMEM
Novela JuvenilÇünkü seni sevmek gökkuşağının maviliklerinde boğularak dünyanın en güzel şarkısını dinlemek demek. "Gökkuşağının mavilikleri senin gözlerin. Dünyanın en güzel şarkısı senin sesin." 🌧🌧🌧