Bölümün şarkısı:
Can Ozan-toprak yağmura
🌧🌧🌧
14 Şubat 2021.
yaralarveyağmur: Uzay
yaralarveyağmur: Ben seni hala çok seviyorum.
yaralarveyağmur: Buna dair hiçbir zaman şüphen olmasın.
yaralarveyağmur: Beni anlamanı beklemiyorum ama senden uzak durmak zorundayım.
yaralarveyağmur: Güneş ile ay bir araya gelse dahi bizim olabilme ihtimalimiz yok.
yaralarveyağmur: Düşük bile diyemiyorum. Çünkü yok.
yaralarveyağmur: Sana küsmedim. Böyle düşünmeni istemiyorum.
yaralarveyağmur: Sadece yoruldum.
yaralarveyağmur: Olmayacak bir hayalin peşinden koştuğumu fark ettim.
yaralarveyağmur: Yaklaştığım herkesin hayatını mahvediyorum ben Uzay.
yaralarveyağmur: Bela gibi bir şeyim.
yaralarveyağmur: Senin sevgilin vardı. Belki ben sana yazmasaydım şu an hala birlikte olurdunuz.
yaralarveyağmur: Aranızı bozdum ben sizin. İğrenç bir şey yapmış olsam da şimdi hayatınızdan tamamen çıkıp eski hayatınıza geri dönmeni istiyorum.
uzaykut: Geri dönmüşsün. Bana dönmüşsün.
uzaykut: Ve bu konudan daha önce bahsetmiştim. Tuana ile ayrılmamın seninle hiçbir ilgisi yok. Aramızdaki her şeyden senden önce bitmişti.
uzaykut: Hala görüşme sebebimiz Tuana'nın bir zamanlar psikolojik sorunları olması nedeniyle ayrılığımızı kabul edemeyip intihar girişiminde bulunmasıydı.
uzaykut: Tedavi gördü. Sadece arkadaş olarak iyileşene kadar yanında oldum. Ona karşı hiçbir şey hissetmiyorum. Senin aramıza girmiş olman gibi bir durum da söz konusu bile değil.
uzaykut: Benim hayatımı mahvetmedin. Aksine derinlerde kalmış unutulmuş bir yanımı ortaya çıkardın sen.
uzaykut: Bazen tanrının bir hediyesi olduğunu düşünüyorum.
uzaykut: Senin sevgini hak edecek kadar nasıl büyük bir sevap işlediğimi düşünüyorum.
yaralarveyağmur: Uzay ama o kız seni hala seviyor.
yaralarveyağmur: O seni unutamamış ki.
uzaykut: Onun sevgisi umurumda değil.
uzaykut: Ben seni seviyorum.
yaralarveyağmur: Sen beni değil. Benim sana karşı olan sevgimi seviyorsun.
uzaykut: Başlarda böyleydi,evet. Ama artık değil. Kabullenmek istemedim,hiç olmamışsın gibi davranmaya çalıştım ama beceremedim.
uzaykut: Adını,yüzünü,sesini bilmiyorum. Bildiğim tek şey seni sevdiğim.
uzaykut: Seni tanımak istiyorum. Yüz yüze konuşmak ve sana yıllarca hissettirdiğim o değersizlik hissini kalbinden silmek istiyorum.
yaralarveyağmur: Bunun hiçbir zaman gerçekleşemeyeceğini sana daha önceden söylemiştim. Hatırlıyorsun değil mi?
yaralarveyağmur: İstemediğimden değil. Aksine sana bir saniye bile sarılabilmek için canımı verirdim ben.
uzaykut: Ne o zaman,buna engel olan ne?
uzaykut: Çözülmesi imkansız bir bilmece gibisin. Hakkında hiçbir şey bilmiyorum. Ve ben seni öğrenmek istiyorum.
yaralarveyağmur: Anlatmak isteyip anlatamadığım çok şey var. Seni üzmek istemiyorum.
yaralarveyağmur: Ve her şey için gerçekten çok özür dilerim Uzay.
yaralarveyağmur: Seni suçlu hissettirdiğim için. Seni sevdiğim için. Bir eylül sabahı sana yazdığım için.
yaralarveyağmur: Gerçekten çok özür dilerim.
uzaykut: Pişman mısın peki?
yaralarveyağmur: Ne için?
uzaykut: Bir eylül sabahı bana yazdığın için.
yaralarveyağmur: Pişmanım.
🌧️🌧️🌧️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN SANA VEDA EDEMEM
Teen FictionÇünkü seni sevmek gökkuşağının maviliklerinde boğularak dünyanın en güzel şarkısını dinlemek demek. "Gökkuşağının mavilikleri senin gözlerin. Dünyanın en güzel şarkısı senin sesin." 🌧🌧🌧