AÇIKLAMA
Herkese merhaba;
Bu açıklamayı yapmayı aslında hem içimi döküp bazı şeyleri arkamda bırakmak hem de bir takım yeni başlangıçların müjdesini vermek için istemiştim. Ancak şimdi bu satırları yazarken karma karışığım.
Öncelikle size borçlu olduğum özrü dilemem gerek sanırım. Özür dilerim. Aylardır hatta bir yılı aşan bu uzun süredir. Habersiz, sessiz sedasız gittiğim için çok özür diliyorum. Beni daha iyi anlayabilmeniz için adım adım beni bu buhrana sürükleyen yaşadıklarımı açıklayabildiğim kadarıyla anlatmak istiyorum. Umarım anlarsınız, umarım anlaşılırım.
2021'de mezun oldum. Uzunca bir süre iş aradım ve hem iş bulamamak hem de bir anda uğraşsız kalmak büyük bir boşluğa düşmeme sebep oldu. Psikolojik olarak hiç iyi değildim ve yazmak da dahil hiçbir şey yapmak istemiyordum. Birkaç ay böyle geçti. Sonra bir işe girdim. Hayatım bir anda hareketlendi. Bu defa da bir anda kendimi içinde bulduğum yoğun tempoya ayak uydurmaya çalıştığım için yazamadım. Geçen yılın sonlarına doğru ailemden birinin kötü bir hastalığı olduğunu öğrendik ve o zamandan beri hâlâ mücadele ediyoruz. Şimdilerde durumu daha iyi. Ama o yedi sekiz ay boyunca yaşadığım cehennem anlatılmaz yaşanırdı. Umarım kimse yaşamaz.
Sonra yazmaktan da kurgularım da iyice koptum. Bir süre hepsi, tüm kurgu ve karakterlerim zihnimde döndü durdu. Yamıyordum ama tekrar yazmam gerektiği, yazmaktan asla vazgeçmemem gerektiği fikri aklımdan bir an olsun çıkmıyordu. Tek kelime dahi yazamıyordum ama 'yazma' düşünmediğim tek bir günüm de yoktu. Bu çıkmaz daha da tüketti beni. En sonunda kurgularımı hatırlamaz oldum.
Bu nedenle Gökyüzünün Sessiz Matemi'ne tekrar dönme gücünü bulana kadar yazmayacağım. Kurgunun ilerleyişi, karakterleri yani kısaca yardıklarım içime hiç sinmemeye başladı. Tıkandım da diyebiliriz. Devam etmem için ciddi bir düzenleme ve değişikliğe gitmem lazım ama henüz bunu yapacak gücüm de, zamanım da, isteğim de yok. Kurguyu hatırlamak da başa dönmek de o kadar zor geliyor ki zaten yazmaya karşı hassas bir dönem olduğumun için ufacık bir şey ile tekrar soğumak istemiyorum.
Hali hazırda ilk bölümü paylaştığım Fantastik bir kurgum vardı. Zaten kurgunun başında olduğum için yazamadığım bu uzun dönemde de kuğuyu aklımdan hiç atmadığım için yazmaya da wattpade de geri dönmeme büyük yardımı olan o kurgumla devam edeceğim serüvenime. Umarım beni anlarsınız.
Yazma tempom düzelsin. Yamaya karşı biraz daha ısınayım söz veriyorum devam edecek Abluka.
Yine bana küsmeyenleriniz varsa, kalemim için gelenleriniz varsa, yüzüm yok ama yeni yayınladığım fantastik kurguma beklerim. Kurgumun adı ŞAFAĞIN MİRASI.
Teşekkür ederim, bana yaşattığınız her güzel an için. Ve özür dilerim sizi yarı yolda bıraktığım için.
En yakın zamanda yeniden buluşmak dileğiyle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKYÜZÜNÜN SESSİZ MATEMİ
Teen FictionTüm hayatını annesinin sevgisizliğiyle geçirmiş ve yalnızlıktan korkan ama yalnızlığa muhtaç bırakılan Dünya bu korkusuyla doğum gününde yüzleşmek zorunda kalır. Yalnızlığını yabancı kalabalıkla doldurmak için rast gele seçtiği bir bara girer. Ancak...