- Állj már egyenesen, kérlek!
Kayne már a sokadik alkalommal rimánkodott nekem. De nem tehettem róla, igaza volt. A testtartásom korántsem volt megfelelő a kardforgatáshoz. Ahhoz túlságosan is berozsdásodtam. Pont ezért kértem meg, hogy egy kicsit gyakoroljon velem délután, mielőtt útra kell indulnunk Adronnal.
Így hát ezért végeztem pár karkörzést, kiegyenesítettem a hátam, vállakat hátra, fejet előre, valamint támadóállás.
Újra és újra.
- Így milyen? - érdeklődtem magabiztosan.
Egy ideig a szemével fürkészett, majd hosszas gondolkoás után ennyit nyögött ki.
- Jobb.
Elmosolyodtam. Haladunk.
Kayne eddig nagyon türelmes volt velem. Megvárta amíg ruhát cserélek, egy olyat, ami tetőtől talpig befedte a testemet, és iszonyatos kényelemmel szolgált. Majd mikor a lépcső helyett lemásztam az egyik fáról hogy elkezdjük a gyakorlást, sosem nevetett ki vagy gúnyolt ki a hibáim miatt.
Ami az elmondása szerint nem sok volt.
- Az igen! Nem gyakran szoktam ilyet mondani, de rendesen kifárasztottál! - zihálta egy kardpárbaj után.
Ezt bóknak vettem.
Közben pedig beszélgettünk.
- Szóval te vagy itt a legtehetségesebb harcos ezek szerint? - tettem fel neki a kérdést kíváncsian.
- Nem tudom mivel tömték a fejed, de ne higgy nekik – görbült mosolyra a szája.
Én kértem meg hogy harcoljon velem. Tegnap a nagyteremben csak annyit volt időm lebeszélni Adronnal hogy mikorra tervezzük az egész akciót. Aztán beszéltem pár mondatot Inaevel mielőtt jó éjt kívántunk volna egymásnak.
Magam előtt látom a kíváncsi zavarodottságot amit a kérdésem váltott ki belőle.
- Hát persze hogy megmondom ki a legjobb kardforgató. Nem hallottál már Zhongliról? Egymaga kivégzett egy egész gyalogos egységet!
Körülnéztem a házunk előtti folyosókon nem-e van társaságunk.
- Nem a szigeten, te butus – ingattam a fejem. - Hanem itt – tettem hozzá hezitálva, majd lestem a reakcióját.
Picit oldalra döntötte a fejét, szeme jobbra-balra járt, mint aki végigveszi a lehetőségeket.
- Egyet mondjak?
Bólintottam várva a választ.
- Kardforgató? - ismételte meg.
- Igen. A legjobb.
Felkapva a fejét vigyorra húzta száját.
- Megvan! Először Theonra gondoltam, de mivel őszintén szólva még nem láttam hogy legyőzte volna a mi Kayneünket, ezért őt elvetettem. Így Kaynet mondanám. Nála keresve se találsz jobbat Atlanában – magyarázta. - Zhonglit kivéve.
Azzal betessékeltem a házába, majd elköszöntünk egymástól.
- Itt vagy? Elbambultál.
Kayne ébresztett fel a merengésből.
- Persze. Máris kezdhetjük – ígértem.
De nem várta meg, míg felemelem Ravent és felveszem a védekező pozíciót. Támadásba lendült. Még pislogni sem maradt időm, a kardja éle nekicsattant a félig felemelve tartott Ravenhez.
YOU ARE READING
A Sötétség Könyve
Fantasy𝑬𝒈𝒚 𝒔𝒛𝒂𝒃𝒂́𝒍𝒚 𝒗𝒂𝒏. 𝑺𝒐𝒔𝒆 𝒕𝒆𝒅𝒅 𝒃𝒆 𝒂 𝒍𝒂́𝒃𝒂𝒅 𝒂𝒛 𝒆𝒓𝒅𝒐̈𝒃𝒆! Mikor Valerie megszökik kegyetlen apjától, rögtön valaki más rabolja el az Erdő közepén. Nem tud rájönni, miért kell ezeknek a lényeknek egy ember, mint ő. Egés...