SEEEE
LAAAAM
LAAAAAARYİNE VE YİNE BEN 🤚🏻
ŞİMDİ ARKADAŞLAR SİZE BİR GERÇEKTEN BAHSEDEYİM. BEN NORMAL HAYATIMDA HİÇ DİZİ İZLEMİYORUM.
YANİ HİÇ ASKERE GİTMEDİM VE HİÇ ASKER DİZİSİ DE İZLEMEDİM. YANİ ASKERDE NE OLUR? RESMİ İŞLEMLER NASIL İŞLER? BİR ALT ÜSTÜYLE NASIL KONUŞUR? NE TÜR CEZALAR NORMALDİR, NE TÜR CEZALAR ANORMALDİR? OPERASYON NE TÜR İŞLEMLERDEN GEÇER? SİLAH İSİMLERİ YA DA BU TÜR RESMİ KONUŞMALAR NASIL OLUR?
BİLMİYORUM.
ASKERE GİTMİŞ BİRİNDEN DUYDUĞUM BİRKAÇ ŞEY DIŞINDA BİR BİLGİM YOK.
YANİ
BEN BİR YAZARIM.
ARKADAŞLAR BEN BİR YAZARIM!
YAZIYORUM YANİ!
KAFAMA GÖRE, KEYFİME GÖRE, İÇİMDEN GELDİĞİ GİBİ YAZIYORUM!
KALDI Kİ TAHA 28 YAŞINDA VE ÜSTEĞMEN OLMAK İÇİN 28 YAŞ UYGUN BİR YAŞ. BUNLARI KAFAMA GÖRE YAZMADIM. İNTERNETTEN ARAŞTIRARAK BULDUĞUM BİLGİLERLE SUNUYORUM SİZE.
ECZACILIKLA İLGİLİ TERİM ANLAM BİLGİM DE YOK. ÖĞRENDİĞİM, ARAŞTIRDIĞIM ŞEYLER ÜZERİNDEN YAZIYORUM ZATEN. YİNE DE EKSİK GELİYOR VE GİT ARAŞTIR DİYORSANIZ, BU SÖZÜ ES GEÇİYORUM. SİZ DE BU HİKAYEYİ ES GEÇİN ÖYLEYSE.
BENİ YAZIM YANLIŞI YA DA KONULAR ARASINDA BAĞLANTISIZLIK ( yani mesela ismi, mesleği, o kişi hakkında bir bilgiyi yanlış yazmışımdır) GİBİ KONULARDA UYARABİLİRSİNİZ. BUNDAN MEMNUN BİLE OLURUM.
KONULAR İSE BANA AİT 🫶🏻
BENİM HAYAL DÜNYAMDA VE MERYEM'LE TAHA'NIN HAYATINDA BUNLAR OLUYOR İŞTE.
DİYELİM Kİ YAZDIKLARIMIN HEPSİ YANLIŞ OLSUN.
BEN YAZARIM ARKADAŞLAR. BU DA YAZDIĞIM KİTABIM 😉
Canı gönülden kucaklıyorum hepinizi 🫵🏻🤌🏻
___________________
Kutay konuşmak için ağzını açsada Deniz buna izin vermedi. "Mutfağa doğru gidiyordum işte. Kutay da seslere gelmiştir herhalde." Göz ucuyla Kutay'a baktı. Kutay hiçbir şey çaktırmadan Deniz'i onayladı. Yine de bu yaptığına bir anlam veremedi. Sadece telefonunu getirdiğini söyleseydi neresi yanlış olurdu ki? "Neyse" diyerek geçiştirdi. "Kendince bir sebebi vardır" diye düşündü.
"E dağılalım o zaman" dedi Deniz. Sedef'le Akif, Meryem'le Taha önce birbirlerine daha sonra da Deniz'e baktılar. Hiçbiri dağılmak, yataklarına şu an girmek istemiyordu. Bu yüzden kimse Deniz'e katılmamış, cevap vermemişti. Deniz bu hallerine güldü. Teslim olurcasına elini kaldırdı. "Pekala... sizi bilmem ama benim yarın iş başvurum var. Erken yatmam gerekiyor." Biraz daha gülerek imayla baktı. "Size de iyi geceler arkadaşlar." Mırıltı halinde iyi geceler diye karşılık aldıktan sonra kalkarak salondan ayrıldı. Onun kalkışıyla Kutay da izin istemiş, odasına dönmüştü.
Geriye kalan dört kişi anlamsızca birbirine bakıyordu. İlk konuyu kim açacaktı? Taha bir an önce buradan ayrılmak, Meryem'le yalnız kalmak istiyordu. Bunu nasıl söyleyecekti? Hop diye söylese ayıp olur muydu? Muhtemelen rezil oldu ama zaten buna gerek kalmadı. "E devrem o zaman bize de müsade." Diyerek elleriyle yerden destek aldı Akif. "Bi lavaboya gidecektik, konu nerelere geldi." Sedef'e bakarak sırıttı. Sedef o sırıtışı aldı ve aklının bir kenarlarına sakladı. Böyle yapmış olmasına rağmen dışarıdan hiç bozuntuya vermemiş, ilgisizce salondan ayrılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ER BAHTI ~yarı texting~ (DÜZENLENİYOR)
Action053*: heeerrr erinnn bahtııınaaa 053*: bir güzel düüüşeeeerrrr 053*: ben de senin bahtına düşebilir miyim? ____________________ Kartal Timi'nin bahtına düşen düşüyor. Bakalım başta Taha olmak üzere bahtlarında ne varmış bu uşaklarun? Kap Doğus çayin...