39

4.4K 252 366
                                    

Seee
Laaam
Laaaaaar

(Medyadaki şarkıyı açabilirsiniz efenim)

(Ama diyorsanız ki; Ben şarkı açtığımda okuduğum şeye odaklanamıyorum. O zaman açmayıp devam edebilirsinizz. Sözlerini yazdım zaten. Olaya kendinizi kaptırırsanız aynı onlar gibi eğlenebileceğinizi umuyorum.)

Keyifli okumalarrrr...

______________________________

"Bağlandı mı şimdi?"

Meryem telefonundan bir şarkı açtı. Müzik sesi arabada yayıldığı zaman ellerini sevinçle birbirine vurdu. "Bağladım!"

"Dünya yerinde durmaz"
"Hiç durmadan döneyi."

"Parlak işiklar bile
Birer birer söneyi"

"Yeri gelduğu zaman
Yerine oturacak"

Meryem bir yandan şarkıya eşlik ediyor bir yandan da elini sallıyordu. Arkasını dönerek şarkıyı bilip bilmediklerini yokladı.

"Dönmesine aldanma, o da bir gün duracak!" Elini arkadakileri doğru salladı. Kutay ve Ahmet gülerek Meryem'e katıldılar. Hep bir ağızdan söylemeye başladılar.

"Dönmesine aldanma"
"O da bir gün duracak."

Bu sefer Taha'ya döndü. Ona karşı söylemeye başladı. Diğerleri de sürü psikolojisi misali Taha'ya meyil ettiler.

"Kimi doğayi!"
"Kimi öleyi!"
"Kimi gideyi!"
"Kimi geliyi!"

Tam burada Taha Akif'e aynadan bakarak katıldı diğerlerine.

"Dünya döneyi, boşver!"

"Hayat devam edeyi da!"
"Hayat devam edeyi!"

Şarkı devam ederken Taha "Akif'im!" Diyerek seslendi. Ardından sözlerin araya girmesine izin verdi.

"Hayat devam edeyi da!"
"Hayat devam edeyi!"

Akif hiç geri kalır mıydı? Kalmazdı elbet!

"Hayat devam edeyi da!"
"Hayat devam edeyi!"

"Hayat devam edeyi da!"
"Hayat devam edeyi!"

"Yaklaşsana şunlara!" Meryem hızını alamamış, başkalarına da sataşmak istiyordu. Camları açık bir şekilde yolculuk yapan diğer arabaya doğru seslendi. Cam kenarında Sedef vardı.

"Sedef!"

Sedef başını camdan çıkartarak Meryem'e baktı. "Ne var ula?!" Meryem şarkıyla beraber devam etti.

"Öyle garip bir dünya"
"Giden bir şey almadi."

"En çok Karun'da vardi"
"Sonra bir şey kalmadi."

Taha arabaları tamamen hizalayarak hepsinin görüş açısına girdi. Meryem'in onlara doğru eğildiğini gören Efe'de camdan başını çıkardı. Biraz Sedef'i itmişti ama olsundu.

Meryem ağabeyinin kime baktığını görmek için başını sağa çevirdi. Akif de kendi gibi başını çıkarmış Efe'ye 'ne var?' der gibi kaş göz yapıyordu.

ER BAHTI ~yarı texting~ (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin