[[ prologus ]]

17 0 0
                                    

Tvoj osud je formovaný v okamihoch tvojich rozhodnutí.“
Tony Robbins


november minulého roka

Sledovala tehotenský test stále dokola a priala si, aby tým dvom čiarkam nikdy nemusela čumieť do vysmievajúcich sa očí.
Ale vážne. Stačila by tam horizontálna polozohnutá vlnovka v tvare úsmevu a svet by bol krajším miestom.
Pre cynikov určite.
Ale ona bola predsa pragmatická realistka. No bolo jej to na nič, pretože sledovala potvrdenie svojho tehotenstva s takým údivom ako každá iná žena, ktorej splodiť dieťa nebolo životným snom.
Podobný pohľad venovala pred dvoma mesiacmi aj na bankovky, ktoré jej Detektív X vrátil po tom, čo sa s ním vyspala. Určitú časť výplaty jej totiž nechal na stole v kancelárii.
Nerozumela tomu prečo. Zaplatil jej za to ?

Brala si to osobne, ale nečakala že velkorysých giest bude od neho viac.
A teraz toto.
Veď ona ani nevedela s kým to dieťa má.
Pochopiteľne, skúsený
Detektív X bol otcom, ale vedela jeho meno a vzhliadala k jeho inteligencii.
Vlastne okrem pracovnej roviny a pár detailov nevedela o tom mužovi vôbec nič.
Nevedela ani jeho krstné meno a hoci boli v najbližšom možnom fyzickom kontakte, stále si vykali.

Kto bol ten tmavooký racionálny muž, čo vyriešil prípad jej biologickej matky?

Kto bol vlastne pán Xavier, keď nebol Detektív X ?

DelexeniumWhere stories live. Discover now