V noci sa ešte len diali veci. Christopher Xavier ani netušil, že byť zavretý v masérskej miestnosti prinesie toľko úspešných podnetov.
Tak napríklad, po tom, čo opäť nechytil signál, to úplne vzdal.
Keby bol v normálnom hoteli, našiel by heslo na wifi, ale v tomto čarovnom mieste dopadol neúspešne. Tu nielen, že heslo nevedel, ani ho nepotreboval. Wifi tu nebola.Bol odsúdený na malú miestnosť vedľa kancelárie Peyton Merelyovej. A čím dlhšie tam trčal, tým viac sa čudoval, že nikomu nechýbal. Už sa ani neunúval ozývať. Vonku bolo tak pekne, že do večere sa v interiéri bude pohybovať akurát tak mucha.
A tá mu sotva pomôže.
Sedel na pohodlnom masérskom ležadle a rozmýšľal, čo by bolo najlepšie. Vedel, že ho Ria čaká v jeho byte. Že mali dohodnúť plán ako bez zákona dobehnúť Konráda Irela, aby jej dal pokoj. A vedel, že teraz fatálne zlyhal. No nešlo nič robiť.
Keď to vyzeralo nádejne a počul kroky po chodbe, rozbehol sa k dverám. Mal otvorené ústa ako akvarijná rybka pripravená vykričať si z úst dušu. Ale ubrzdil túžbu po slobode po nasledujúcom opočúvaní.„Kate, neser ma už.“ otrávený hlas Bianky sa nedal nahradiť žiadnou náhradníčkou ako by odposluchový pán chcel.
„To ako sa so mnou bavíš už presahuje všetky medze. Nič som ti neurobila a vkuse na mňa útočíš. Prišla som ti len odporučiť, aby si nám čím skôr tie prstene vrátila. Nepatria ti.“ obviňovala svoju budúcu švagrinú inak vždy vysmiata Kate Elensová.
Detektív X sa definitívne rozhodol, že svoje súkromné Vykúpenie z väznice Shawshenk zrealizuje neskôr. Nemohol si nechať ujsť novopovedané informácie ohľadom jeho prípadu.
Pristúpil bližšie k dverám a potkol sa o skrinku po jeho lavici. Išlo ho poraziť. Ako absurdné to muselo byť, keď vtedy, čo túžil byť počutý to nebolo možné a teraz, keď chcel zostať ticho ako myška, sa zvukom takmer prezradil ?Našťastie dve ženy mali úplne iné problémy ako načúvať za dvermi po stopách existencie Christophera. On bol presný opak.
Natlačený pri dverách počúval, čo nasledovalo.„Ja nemám žiadne prstene. A vyprosujem, aby si ma práve ty obviňovala. Môj brat sa raz spamätá, verím tomu. Nemám potrebu zasahovať do zrušenia svadby, ktorá je aj tak vopred odsúdená k zániku.“ zasmiala sa Bianka a prišlo jej nezmyselné sa vôbec s takou osobou akou bola Kate baviť. Ale nedalo sa odolať. Po večeri si ju mladá dlhonohá a zmaľovaná potvora odchytila a chcela diskutovať o prsteňoch. Správnejšie povedané, hlúpo obvinila sestru ženícha z krádeže. A to Bianka už nevydržala. Mala len jedny nervy a keď sa do nej tá fiflena púšťala, nedala sa len tak. Už ani nevnímali, kde stoja. Všetci ešte dojedali vonku a táto časť chodby bola, s vynechaním odpučúvajúceho Xaviera, ten najsúkromnejší priestor široko ďaleko.
„Keby bolo na mne, nikdy by si sa tu neocitla. Iba preto, že ho milujem, si tu. Preto je nezmyselné, že sa k nám tak kruto správaš. Pôjdem za tvojim druhým bratom a všetko mu poviem. To ako si Richardovi vymývala mozog nech zruší svadbu. To ako som ťa videla utekať po chodbe, keď som už zrazu nemala prstene vo svojej izbe.“ nenávistne prehovárala Kate k dvom poslúchačom.
Obaja sa zarazili. Hlavne teda Detektív X. Ten sa práve dozvedel novinku.
Prstene sa v jeho pátracích očiach vyskytovali len v skrini u Peyton Merelyovej. Fakt, že ich mala na svojej izbe v Deversoriu bol najdôležitejším záchytným bodom a on o tom nebol informovaný.
Bolo to preto, že nikto okrem Kate to nevedel?
A čo Bianka?
Potvrdzovalo sa mu, že jeho podozrenie voči svojej sestre vlastne vôbec nebolo tak odveci.„Úplne ti prepína, dievča?“ zasmiala sa Bianka viac ironicky. Bohužiaľ, ženské hádky neboli preplnené relevantnými informáciami a kým sa pán Xavier dopočul niečo valídne, uplynulo veľa času.
Medzičasom, keď sa dve rivalky len urážali, rozmýšľal, kde sa v Bianke vzalo toľko nevraživosti.
YOU ARE READING
Delexenium
General FictionVýber, ktorému sa nikto nevyhne. Ani súkromný detektív Xavier, ktorý po vyriešenom prípade rieši svoj súkromný život. Nie však na dlho a keď sa opäť objaví nová záhada na starom mieste, je nútený využiť svoje schopnosti a čo najskôr prinavrátiť sn...