[[triginta unus]]

14 0 0
                                    

Milí moji!
Ako by to bolo včera, čo sme sa tu zišli, aby sme podstúpili cestu lásky. A dnes je posledný deň pred svadbou. Vidíte, ako to všetko letí ?
Som vám veľmi vďačná, zamestnanci hotela Deversorium, za vašu účasť na prípravách svadby.

Vám, pani kuchárka Jurgešová, za neodolateľné pokrmy od rána do neskorého večera. Budem vás dnes potrebovať najviac na svete! Všetky zákusky na zajtra musia byť čerstvé a dokonalé! Stretneme sa v kuchyni.

Vám, slečna čašníčka a pomocníčka v kuchyni  Reverendová, za vytváranie priateľskej atmosféry pri obsluhovaní. Dnes vás tiež očakávam v plnom nasadení v kuchyni.

Vám, slečna chyžná  Mel, za dokonalé upratanie izieb. Dnes vás očakávam na izbe číslo 1. Vytvoríte takú krásnu izbu na svadobnú noc, že sa novomanželom nebude chcieť ísť domov, prisahajte!

Vám, pán masér  Michal, za vaše zlaté ručičky. Ste neuveriteľný terapeut. Práve vás dnes očakávam k dispozícii pre všetkých. Pomasírujte, čo je živé a ubolené!

Vám, pán zahradník Hezal, za krásnu starostlivosť o priestor hotela Deversorium. Dnes vás poprosím o neuveriteľne precízne pozametanie každého kútu v okolí.

Vám, pán dočasný finančný poradca Akner, za počítanie všetkých výdavkov a pomoc pri výplatách. Ste poklad. Dnešný deň budete musieť urobiť presný výpočet všetkých výdavkov. Držím vám palce!

No a vám, pani riaditeľka Merelyová, za dohliadnutie na všetkých. Ste patrónka Deversoria a svojou usilovnosťou ste dokázali navrátiť tomuto miestu dušu. Dnes máte od lásky voľno. Máte termín pôrodu, ženská! Neopovážte sa stresovať a pracovať. Osobne na to dohliadnem.

Ďakujem za prečítanie môjho listu v tento hektický deň a očakávam vás na spoločnej rannej porade o 8:30.
PS: Okrem Peyton, vy si pospite dokedy chcete.

S pozdravom, láska.
( Amanda Liverová, svadobná koučka)

List od dolu podpísanej ležal na zemi pod dverami každého zamestnanca Deversoria. Bolo to v posledný deň pred svadbou. V hektický deň. A to spiaci ľudia vtedy  ani netušili. Hostia obdržali iný list.

Vážení hostia!
Dnes vás čaká relaxačný deň. Dobre si odpočiňte. Zajtra nás všetkých čaká magický deň! Vaši najmilovanejší uzavrú zväzok manželstva. Šírte dnes lásku kamkoľvek pôjdete. Odporúčam navštíviť maséra a taktiež si nenechajte ujsť malé občerstvenie na recepcii pre krásny deň!

Láska, Amanda Liverová

Bianka ako keby obdržala ten prvý, pretože rozhodne sa nechystala relaxovať ako oprávnený hosť Deversoria. Ledva vstala, nedbalo urobila základné kroky rannej hygieny a už utekala do kuchyne za pani Jurgešovou presne tak ako sa dohodli.

Rovnako z hostí to tak spravili aj 3 priateľky Kate Elensovej včetne nej samej. Deň pred svadbou sa diali všetky skrášlovacie procedúry, ktoré si ani jedna nemohli nechať ujsť. Budúca nevesta obdržala spolu s Richardom tretí list od Amandy Liverovej, svadobnej koučky.

Vážení  budúci novomanželia!
Strávite spolu celý život a hodnú chvíľu už ste spolu aj na tomto mesačnom rituály lásky. Z toho dôvodu dnes dostávate zákaz sa stretnúť! Každý z vás má dnes za úlohu užiť si posledný single deň. Čiňte, čo uznáte za vhodné. A však, celibát dodržujte naďalej. Prajem vám pokojný deň plný uvedomenia seba samých a vašich túžob.
Láska, Amanda Liverová.

DelexeniumWhere stories live. Discover now