[[viginti sex]]

12 0 0
                                    

8. deň pred svadbou 

„Dobré ráno, ako sme sa vyspali?" nadšene zdravil najstarší Xavier pani Jurgešovú pri stole. Roznášala raňajky a občas si nedbalo zívla. Ten starý zapárač vedel, prečo sa pýtal. Mali predchádzajúci deň medzi sebou rozohratú partiu kariet, ktorá sa tiahla až do tretej v noci. Nedalo sa len tak odísť pre dobro spánkového režimu. Keď už sa hralo, hralo sa do samého konca. 

„Dobré ráno. Povedala by som, že ranné vtáčatá mi prvýkrát dávali pesničky na dobrú noc." skonštatovala zdrvená postaršia pani kuchárka a venovala Milenovi jeden zo svojich širokých úsmevov. Vďačne si od nej prevzal šálku čaju a celkom plánovane jej stlačil ruky na znak sympatií.

„Boli ste perfektná. Kráľovná v kartách, prisahám Bohu. Už dlho som tak nehrešil, keď som sa vrátil na izbu." sprisahanecky sa na ňu usmial a spôsobil jej smiech.
Tento hosť bol jej najobľúbenejší. Každý večer mohla relaxovať a trénovať brušné svalstvo zároveň zakaždým, čo sa mu otvorili ústa. Kartové večery zrazu pre pani Jurgešovú prestali byť len príležitosťami na nenápadné pokukovanie po zahradníkovi Hezalovi. Zrazu sa jej zapáčil aj samotný úmysel ich večerného združovania. Karty. Pocity z výhry a škodoradosť.

„Ale prosím vás. Len ste doplatili na to, že ste gentleman." tentokrát nevtipkovala, hoci by súrodenci Xavierovci vedeli oponovať, keby ich počuli. Otec bol všetko, ale šarmantný muž bol ako označenie veľmi vzdialený pojem. Ale stačilo im ho len vidieť. 

Konkrétne Richard Xavier si po prvýkrát všimol, že jeho otec sa priveľmi zapájal do rozhovorov s kuchárkou. Sedel za jedným stolom so svojou nastávajúcou a Amandou Liverovou. Dohadovali program na daný deň. Ale budúci ženích bol očami na koketujúcom otcovi a dvom natešeným ženám nevenoval pozornosť. 

„Nie je pani kuchárka trochu iný ročník na očumovanie?" utiahla si z neho Amanda, keď zistila, že nemalo význam čokoľvek rozoberať bez jeho pozornosti. Našťastie Kate Elensová sa potrebovala odreagovať od včerajšieho obvinenia Detektíva Xaviera a preto hltala každé slovo svadbnej koučky.

„To je láska, pani láska. Krásna vec, ale môjmu otcovi sa príliš nehodí. Ešte prestane byť cynický a sexistický. Čo si potom počneme?" afektoval s úškrnom a chytil Kate za ruku. Čím bližšie bol dátum svadby, tým viac nežných náklonností venoval svojej budúcej žene. Amanda sa sladko usmiala. Vyzeralo to, že tí dvaja celibát dodržiavali a ona mohla pokojne spávať a vymýšlať aktivity na prekvitanie lásky.

„Presne o to ide na tomto krásnom podujatí. Zasvätili sme sa všetci láske. Vidíte tú obrovskú silu vašej svadby? Inšpirujete svojou láskou iných." zasnene sa usmiala sledujúc dvojice, ktoré sa pri raňajkách vytvorili.

Tak napríklad Bianka Xavierová sa tentokrát odsťahovala od stola budúcich novomanželov a zaujala miesto pri finančnom poradcovi, riaditeľke a Christopherovi. 

„Aj tam sa tvoria dvojice. A veľmi perspektívne. Hneď je na svete krajšie, keď sa ľudia majú radi." rozplývala sa ďalej a usmievala sa popod klobúk ako keby bolo pravé poludnie.

„No, nechcem ničiť lásku, ale Bianka je antityp na randenie a zbližovanie. Sedí tam len preto, že tam je Chris. A ten tam je len preto, že s riaditeľkou rieši naše prstene. No a tamten suchár, ten čaká kým vyrazí pán detektív do terénu, aby mohol riešiť tie svoje financie. Nechcem byť skeptická, ale nejde o nič viac ako len o pracovné stretnutie." komentovala situáciu Kate hladkajúc ruku Richardovi. Od Amandy ju zasiahol samoľúby úškrn. Tá žena by sa usmievala aj na svojom pohrebe. O tom nikto nepochyboval.

„To je len prvý pohľad nepoučených. Ste pripravení na lekciu reči tela, hrdličky? Mali sme ju mať pár dní tesne pred svadbou, ale život je najlepší učiteľ." začala byť vo svojom živle a čakala na zvedavé pohľady svojich zverencov. Prišli a tak mohla s nadšením pokračovať.

DelexeniumWhere stories live. Discover now