Bölüme oy verip düşüncelerinizi yazmayı unutmayınn ♡
Bilincim henüz kapanmamıştı yalnızca gözlerim kapanmıştı. Kulak çınlamam geçerken sesler kulağımda daha net oturmaya başlıyordu. Kendime bayıldı süsü vererek gözlerim kapalı şekilde yatıyor planımı devreye sokmak için zaman kolluyordum. Kulağıma ulaşan iğrenç ses ile suratımı buruşturmamak için zor durdum.
"Orospuya bak sen. Seni eve alanda kabahat." Fuat sinirle yanımıza söylene söylene gelirken arkamdaki kadının hafif bana yaklaştığını ardından hızla uzaklaştığını hissettim.
Sıcak bir el boynuma dokunduğunu ve nabızımı kontrol ettiğini anladım. "Ölmüş mü ?" Dedi Ahmet yaklaşarak.
Yok daha ölmedim ecelin olmadan da bana ölüm yok Ahmetcim.
"Yaşıyor daha." Fuat ayağa kalkınca hafif rahatladım. İğrenç kokusu burnumun direğini yerle bir etmişti. "Ee şimdi ne olacak ?Uyanırsa ikimizide hapse tıkar bu karı."
Ne hapsi tatlım cehenneme cehenneme dedim içimden.
Ahmet'in sesi endişeli endişeli gelirken bir yandan da odada yürüyordu. "Ne yapacağız öldürmekten başka çare yok. Sedat'a deriz o halleder cesedi yok etmeyi." Siz bana bir bok yapamazsınız ayrıca çok güvendiğiniz Sedat denen adam benim tarafımdan saatler önce öldürüldü.
"Bence biraz eğlenmeliyiz hemen öldürmeyelim. Bu güzelliği ziyan mı edelim ?" Ahmet'in iğrenç sesi kulaklarımı doldururken yumruklarımı sıkmamak için kendimi zor tuttum. Ben eğlendireceğim seni az dur.
Babası oğlunun fikrine bayılmış olacak ki kulağıma bir gülüş sesi geldi. "Kalk git şuradan karı işimiz var." Kadın ilk gitmek istemese de kocası onu tahminimce kolundan tutarak odadan yaka paça ederek kapıyı kilitledi. Ya bak işte gel beni öldür diye bağırıyorlar bana. Siktim oğlum sizi hadi bakalım.
Gözümü fark ettirmeden kısarak açtığımda ikisinde soyunmaya başladığını gördüm. Bu iğrenç görüntü için kendimden özür dileyerek içimden defalarca öğürdüm. Yarabbim sen affet ama şu tipleri görünce öğürme isteğim durmak bilmiyor.
Onlar soyunurken dışarıdan yüksek bir kırılma sesi geldi. İkiside çıkartmakta olduğu pantolonlarını hemen geri giyerek odadan çıktı. Onların çıkmasını fırsat bilerek ceketin cebindeki iğneleri elimi attım. Hadi bakalım yarrüler. Asıl sikiş şimdi başlıyor. Dedim içimden kıs kıs gülerek.
Hızla uzandığım yerden kalkarak kapının arkasına geçtim ve beklemeye başladım. Şöyle geldiklerinde bir böh desem var ya ne iyi olurdu ha. Ben kendi kendine düşünürken içeriden gelen tokat sesi kulağıma ulaştı, dişlerimi daha da sıkarak durmaya devam ettim.
Yaklaşık 3-4 dakika sonra içeriye giren ikili beni göremeyince büyük bir şaşkınlık ile birbirlerine bakmaya başladılar. Ce ee. Saklandığım yerden çıkarak elimdeki iğneleri boyunlarına hızla yaptım.
Ahmet arkasına dönüp sol bileğimi kavradığı sırada diğer elimden iğneyi yere atarak yumruğumu suratına geçirdim. Yumruğum ile gerilerken zaten ilaç da etkisini göstermişti. 2 Beden aynı anda yere yığıldı ve uzun bir uykuya dalış yaptılar. Hadi yine iyisiniz kesintisiz rahat bir uyku vereceğim size.
Hemen sağ elim ile sol bileğimi sildim ve tiksinti ile yerde yatan Ahmet'e baktım. Pislik herif seni. Senin o elini götüne sokmam mı ben şimdi ha.
Kafamı sinirle salladım ve bileğimi bıraktım. Daha sonra eğildim ve Fuat'ın koca göbeğini taşıyamayacağım için parçasından tuttum.
Ben bedenleri içeriye sürüklerken kadın korkak adımlar ile yanıma geldi. "Merak etme bundan sonra sana zarar veremiyecekler." Dedim Fuat'ın bedenini salona taşıdıktan sonra. Koltuğun üstüne bedeni yatırıp arkamı döndüm ve bana merak ve aynı zamanda korku ile bakan kadının yanına ilerledim. "Bitti. Her şey sona erdi. Sizin intikamınızı alacağım." Kızı gibi kim bilir bu kadın da ne acılar çekti de söyleyemedi. Çığlıkları içine içine bağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL KURŞUN +18
Mystery / ThrillerAzılı suçlu bir Kadın Ve Onun hayatını değiştirecek bir Amir Bu onların amaçları uğruna birbirleriyle çalıştığı karmakarışık hayatlarının hikayesi. İhanetlerin, öğrenilen gerçeklerin, ölümlerin ve vahşetlerin yaşanıldığı karanlık bir hikaye. Onla...