Bölüme oy verip düşüncelerinizi yazmayı unutmayınn ♡
İyi okumalar ^^
Elimdekiler ile birlikte hızlı adımlarla merdivenden sinirle inerken burnumdan soluyordum.
Şu birkaç haftadır tahammül edemeyeceğim çok fazla şey oluyordu ve olmayada devam ediyordu. Buna dur demenin zamanı geldide geçiyordu artık. Hayır gelen geçen çuval gibi teptiği için cidden artık durmak zorundaydı.
Aracıma binerek kemerimi takıp direk çalıştırdım. Aracımı son hızla eve sürerken aklımda sadece bu saçmalığa bir son vermek için can atan tarafımı dizginlemeye çalışıyordum.
Sigara paketine uzandım ve almak için açtım. Ama lanet olsun ki o da bitmişti. Sinirle direksiyona vurarak paketi elimden fırlattım. Camı açtım ve daha da hızlandım.
Çok kısa sürede geldiğim evime aracımı durdurarak indim ve hızla kapıya ilerledim.
Kapıyı açıp içeriye girdiğimde Amaris de yanıma gelmişti. Ne yazık ki onunla ilgilenemeyecektim.
Kapıyı kapatarak çalışma odasına doğru yürüdüm. Kapı kolundaki şifreyi girerek açtığım kapıyı ardımdan kapatarak masama ilerleyip oturdum. Elimdekileri masaya koyduktan sonra masanın altında kalan tuşa basarak bilgisayarımı gün yüzüne çıkardım.
Bilgisayarı açarak bu gizemli postacı ve onun kırmızı taksisini araştırmak için hazırlandım. Ve benim saatler sürecek olan araştırmama başladım.
Teker teker güvenlik kameralarına bakmak için uygulamayı açtım. Masanın sağ tarafında olan çekmeceyi açarak kumandayı aldım ve mavi tuşa bastım. Özel olarak ayarlanan duvarın içinden çıkan büyük televizyonu ortaya çıkınca uygulamayı televizyona bağladım.
Daha sonra güvenlik kameralarının ağına sızarak görüntülere ulaştım. Masadan kalkmadan önce elime kağıt kalem almayı ihmal etmeyerek televizyonun önüne ilerleyip notlarımı almak için izlemeye başladım. İlk kutunun geldiği günden bu güne kadar takip edecektim.
* * *
Saatler süren araştırmam hâla daha devam ediyordu. Elle tutulur birkaç şey elde etmiştim yakalamaya adım adım yaklaşıyordum.
Elde ettiğim en önemli bilgilerden ön koltuğun sağ dikiz aynasının olmamasıydı.
Araç aynı ama plaka sürekli değişiyordu. Bu da oldukça önemli bir bilgiydi.
Ve araç bana paketi gönderdikten sonra 12 güvenlik kamerasına daha yakalanıp daha sonrasında ormanlık bir yolda izini kaybettiriyordu.
Ben de bugün o ormana gidecektim. Hadi bakalım ey mi yaman bey mi yaman gizemli postacılar. Sizi bir bulayım var ya o mektupları teker teker kutusuyla götünüze monteleyeceğim.
Görüntüleri biraz daha izledikten sonra kapattım. Saatlerdir ekranın karşısında olmanın verdiği baş ağrısı canımı sıkıyordu.
Ayakta durmayı keserek kendimi sandalyeye attım ve başımı geriye yaslayarak gözlerimi kapattım. Ama beynimde konuştukları yankılanan ses sayesinde gözlerimi kapatıp dinlenmeye çalışmam pek de iyi fikir değil gibiydi.
Derin nefes vererek araladığım gözlerimi odada gezdirdim. Boş boş bakan gözlerim ve konuşmayı kesmeyen zihnimi telefonun titreşimi bozmuştu. Uzanıp masanın üstünde duran telefonu elime alıp gelen bildirime baktım.
Akın kişisinden 17 arama.
Akın kişisinden 48 mesaj.
Ilgaz Amir kişisinden 8 arama.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL KURŞUN +18
Misteri / ThrillerAzılı suçlu bir Kadın Ve Onun hayatını değiştirecek bir Amir Bu onların amaçları uğruna birbirleriyle çalıştığı karmakarışık hayatlarının hikayesi. İhanetlerin, öğrenilen gerçeklerin, ölümlerin ve vahşetlerin yaşanıldığı karanlık bir hikaye. Onla...