Pov Emily
Drzwi przedemną się otworzyłi i zobaczyłam Joe który powiedział.
-Czyli jednak przyszłaś zapraszam.
Głupio było mi było się teraz wycofać więc weszłam do środka modląc się o to żeby w środku nie było chłopaka z warkoczykami. Gdy weszłam przedstawił mi warunki dołączenie do zespołu i inne tego typu. Dowiedziałam się że mieszkała bym wtedy w jednym domu z chłopakami i dostawała bym pieniądze za występy więc wiedziałam że chce dołączyć do tego zespołu więc powiedziałam o tym Joemu który dał mi stos kartek do podpisania.Kiedy tylko wszytskie podpisałam zaprosił mnie do innego pokoju...
W pokoju stało czterech chłopaków. Zauważyłam chłopaka z warkoczykami i się trochę stresowałam, ale Joe od razu zaczął mówić.
-Cześć chłopaki to jest Emily właśnie dołączyła do naszego zespołu. Poznajcie się. To jest Gustav, Georg, Bill i Tom. Z każdym sie przywitałam i podałam rękę. Każdy był bardzo uśmiechnięty tylko nie Tom wydawało się jakby nie był zadowolony, że tutaj jestem. Było mi smutno nawet bardzo.
Gdy się przywitałam Joe pokazał mi mój pokój był piękny szary ale było w nim coś innego był pusty nielicząc mebli. Powiedziałam że muszę pojechać po swoje rzeczy.
☆☆☆
Gdy byłam w domu powiedziałam o wszystkim Nickowi był zachwycony. Powiedziałam mu ze będę go odwiedzać.Ucałowałam go w policzek i spakowałam swoje rzeczy. Pożegnała się jeszcze raz i pojechałam bo tym razem musiałam wziąć taksówkę.
☆☆☆
Gdy dojechałam weszłam do domu. Powitał mnie tam uśmiechnięty Bill który mnie oprowadził i dużo rozmawialiśmy kilka razy widziałam Toma który wyglądał na nie zadowolonego, ale nie obchodziło mnie to ponieważ przy przywitaniu nie był wcale do mnie dobrze nastawiony, wiec wisiało mi to czy mu się podoba czy nie. Gdy w końcu się rozpakowałam i przestałam gadać z Billem ponieważ chciał mi dać troche odpoczynku a z resztą przecież sam chciał sie trochę ogarnąć, więc siedziałam sobie w pokoju.
Pov Tom
Siedziałem sobie w pokoju byłem troche zły bo nie chce nikogo więcej w zespole w sumie nie wiem dlaczego kiedy tak rozmyślałem usłyszałem dwa głosy jeden był damski więc wiedziałem już ze to mój kochany braciszek ją oprowadza ponieważ to on najbardziej z nasz wszystkich się cieszył. Kiedy pojechała po cichu opowiadał jaka ona ma łady styl i jak bardzo mu się to podoba mi też się podobała w sensie jej strój BOŻE TOM OGARNIJ SIĘ. Nie miałem pojęcia co się ze mną dzieje. Wyszedłem z pokoju mijając się z nimi dziewczyna bardzo namiętnie gadała z moim bratem bliźniakiem byłem troche zazdrosny znaczy NIE JA NIE JESTEM ZAZDROSNY. Tak po prostu zszedłem na dół i usiadłem na kanapie obok kuchni i oglądałem telewizje.
Pov Emily
Siedziałam tak w pokoju aż stwierdziłam, że zejdę na dół żeby sobie zrobić kawę wiedziałam ze jest późno ale miałam na nią taką ochotę więc poszłam na dół, ale miałam tylko nadzieje że nie spotkam tam Toma chociaż chciałam wiedzieć dlaczego ma do mnie jakiś problem przecież nic mu nie zrobiłam.Wziełam sie w garść i zaczełam iść niestety spotkałam tam go, chłopaka w warkoczykach był taki pociągający ZNACZY NIEEE przeszłam koło niego nic nie mówiąc. Weszłam do kuchni żeby zrobić sobie tą nieszczęsną kawe i zaczełam grzebać w szafkach nigdzie nie mogłam jej znaleźć po jakimś czasie Tom sie odezwał:
-Czego szukasz?
Troche zaniemówiłam i po chwili powiedzialam:
-Yyy... kawy
-Jest w tej górnej szawce- gdy to usłyszałam zdałam sobie sprawe że przecież oni są jakimiś wilkoludami a ja mam 170 cm wiec nie dosięgne tak wysoko ale stwierdziłam że przecież muszę spróbować i zaczełam się gimnastykować żeby ją dosięgnąć tej walonej i wtedy...
Pov Tom
Siedziałem na kanapie oglądając jakiś film.
☆☆☆
Gdy spojrzałem na dziewczyn ona próbowała dosięgnąć kawy zapomniałem że przecież jest niska i nie da rady dosięgnąć więc podszedłem do niej nie odwróciła się wiec pewnie nie wiedziała że idę.Stanąłem tak aby być w stanie dosięgnąć kawy ona dalej tam stała więc kiedy sięgnąłem po kawę nasze ciała do siebie przylegały czułem jej plecy,tyłek,nogi była w prost idealna rozmarzyłem sie za bardzo KURWA powiedziałem w głowie stanął mi więc podałem szybko kawę dziewczynie i usiadłem na kanape próbując ogarnąć się trochę po tym całym zamieszaniu ale na szczęście miałem w miere luźne spodnie i nie było za dużo widać na szczęście.
Pov Emily
Tom podał mi kawe a ja się troche zarumieniłam ale chłopak odszedł ode mnie jak poparzony i chyba tego nie widział. Długo nad tym myślałam, ale zrobiłam sobie kawę i ją wypiłam. Poszłam do swojego pokoju i leżałam aż nie zasnełam ponieważ ten chłopak bardzo zakręcił mi w głowie.
Pov Tom
Siedziałem na kanapie i myślałem o tym co się właśnie stało zaczołem robić się śpiący..
~~~~~~~~~~~
Mam nadzieje ze wam się podoba.
Tym razem troche dłuższy bo 764 słów
przepraszam za błedy ortograficzne i inne tego typu.Buziaczki💋💋
sprawdzone
CZYTASZ
Night In Sky||Tom Kaulitz
RomanceKsiążka opowiada o 16 letniej Emily Evans, która ma problemy rodzinne, a jej dzieciństwo należało do jednych z najtrudniejszych, ale mimo wszytsko dziewczynie udaje się spełnić marzenie. Poznaje też chłopaka, który zmienia jej życie, ale za jaką cen...