Pov Emily
Obudziłam się o 10 zaczełam serfować po internecie z nadzieją znalezienia jakiejś pracy. Szukałam tak z pare dobrych godzin i nagle znalazłam ogłoszenie. Wgłebiłam się w nie. Jakiś zespół potrzebuje nowej osoby w zepsole. Nie wiem czy jestem na to gotowa, ale nie zaszkodzi sprobować.
☆☆☆
Siedziałam za kilisami wsłuchujac się w dźwieki dochodzące z sceny. Nastroiłam swoją gitare chyba juz z trzy razy w tych calych nerwach.
Nim zdażyłam sie obejrzeć byłam już na scenie. Widzialam jakąś grupke chlopaków, która siedziała obok oceniajacych. Nie moge uwieżyć, że może moje życie bedzie zależec od tego jak wlasnie zagram
-Dzień dobry
-dzień dobry, przedstaw sie i powiedz co bedziesz grać?
-mam na imię Emily Evans i zagram dla państwa skomponowany przez siebie utwór-powiedziałam nie pewnie drżącym głosem. Strasznie sie stresowałam
Zaczełam grać. Po jakims czasie rozluźniłam sie a moją uwage przykuł chłopak z dredami. Reszta tez była niczego sobie ale on miał cos w sobie.
Gdy tylko zorientowal sie że na niego patrze przegryzł warge i tez zaczol wpatrywac sie we mnie swoimi pieknymi brazowymi oczami Grałam jak nigdy. Bylam tak zmotywowana. Nie chciałam zawieźć siebie i Nicka.
Skończyłam już po wszystkim. Ukłoniłam sie lekko a chłopaki poszli sobie za kulisy. Chyba najwyraźniej byłam ostatnia.
-jesteśmy pod wielkim wrażeniem pani umiejętności. To wszytsko na dziś, do wiedzenia
-Do wiedzenia
Usłyszałam jakiś szept na kulisach, który szybko umilkł gdy tylko postawiłam pierwszy krok w ich strone
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mam nadzieje ze wam sie podoba ponieważ wkładam dużo pracy w pisanie tej książki i przepraszam za błędy ortograficzne i inne tego typu.
Buziaki💋❤
sprawdzone
CZYTASZ
Night In Sky||Tom Kaulitz
RomanceKsiążka opowiada o 16 letniej Emily Evans, która ma problemy rodzinne, a jej dzieciństwo należało do jednych z najtrudniejszych, ale mimo wszytsko dziewczynie udaje się spełnić marzenie. Poznaje też chłopaka, który zmienia jej życie, ale za jaką cen...