Pov Emily
Wysiadłam z samochodu byłam cały czas zaniepokojona tym co sie dzieje z Tomem wydawał się być smutny.Nie dziwił mnie sam fakt ale tak bardzo chciałam aby rozchmurzył.Myśl ze nie moge mu nic już wiecej powiedzieć dreczyłam mnie.No miejsce po chwili przyjechał Gustav i Georg z tą laszprą.Z Billem i chłopakami gadaliśmy już że raczej nie bedzie garc z naimi koncertów bo już zaczyna dzialać co raz bardziej na narwy.Nawet jesli Tomowi by jeszcze ręka sie nie zrosła ale chcielismy jej dać szanse i tym bardziej podpisala kontrakt wiec juz nie mielismy wyjścia i na tym koncercie musiał wystąpić.Mendy wybiegła z samochodu i odrazu zaczeła przystawiać sie do Toma widział że sie patrze na Mendy poczuł co czuje ale nie dawałam po sobie o tym znać.Gdy zobaczyłam lekki usmiech na twarzy Mendy wiedziałam że zaczyna sie gra uczuciami.Poszlismy na scene wzielam gitare zaczełam ja nastrajać.Każdy sie przygotowywał jedyna Mendy troche nie poręcznie obsługiwała swoją gitarą.Miałam tylko nadzieje ze jej występ nie zniszczy nam w jakis sposób opini mie mówie ze ja umiem grac najlepiej na świecie i ze na pewno nic nie zwale ale to dziewczyna na serio wygladała jak by nie umieła jej ogarnać ale machnełam na to ręka poniewaz mogła byc to jej nowa gitara czy cos i wruciłam do stresowania sie.Zrobiliśmy próbe na szybko bo i tak sie troche spóźniliśmy jak to my w weszlismy na zaplecze(szczerze chuj wie jak to sie nazywa).Bylismy gotowi stres był jka jigdy Bill ciągle mnie pocieszał.Tom przy mendy rozchmurniał.Źle widziec go przy Mendy ale jest przynajmniej uśmiechniety.Tak bardzo byłam zdenerwowana tym czy Tom mi uwierzy chyba nawet bardziej niz koncertem.Zaczelismy od "Schrei"
na szczęscie wiedzialam ze czeka nas granie "Pani Of Love" na sama myślì chciało mi sie płakać.Nie było mnie wtedy gdy nagrywali ten utwór ale dodano mnie i powstała nowsza wersja.Zaczeliśly grać Mandy tagrze.Czułam to opóźnienie nie tylko po słuchu osoby na scenie tak nie krzyczały a każdy nawet Tom mieli troche zmarnowane miny.Po chwili gdy Mandy na tak dużą skale opóźniła cały utwór przepchnełam ją a dziewczyna przestała grać chłopaki nie wiedzieli co robie a Tom był wtrząśniety a po jego minie było widać że jest nie w najlepszym chumarze.Zaczełam grać to miała grać Mandy a chłopaki od razu złapali rytm który nadałam.Na ich twarzach dało sie zobaczyć usmiech tylko na twarzy Toma nie było nic oprócz podziwu.Tłum ludzi od razu zaczoł krzyczeć.Na twojej twarzy pojawiło sie skupienie nie bylo to najłatwiejsze do zarania.Skonczyliśmy.Podeszłam do Mandy i powiedziałam jej prosto w oczy"I co teraz wiem kto tu jest lepszy".Nie mogłam sie powstrzymac od pierwszego dnia działa mi ma nerwy nawet Tom juz mial na nia wyjebane.Od poczatku dzisiejszego dbia gdu zobaczył Madny zadawałs ie z nią zeby sie na mnie odegrać a nie dlatego ze cos do niej czuje a ta głupia sucz nawet tego nie rozumie a lata za nim nawet po tym jak zaczoł tracić natychmiastowo nią zainteresowanie tylk dlatego ze ja si pojawiłam.Ona jets tepa jak but.Zatkało ją gdy usłyszałam moje słowa chciała mi coś odszczeknać ale zawruviła sie i poszla za kurtyne.
Od razu pod biegł do mnie Bill i przytulil uratowałaś wszytsko.Na scene wszedł Joe.Był zdenerwowany obok niego była jego siostrzenic czyli ta Mandy.Musiała mu cos nagadać.Zaczoł sie z nami kłucić wszyscy to słuszeli.Uwarzał że postapiłam nie fair w stosunku do Mandy kazdy próbował mu wytłumaczyć że to ona powinna sie wziąć za nauczenie tego a nie harć na czuja.zaczoł wsyztsich oskarżać.Kazdy oprucz Toma, bronił mnie po prostu nie odzywał sie.
-Zwalniam cię.-wykrzyknoł w pewnym momencie przerywając wszystkim.Mój świat rozwalił sie w jednej sekundzie.
W moich oczach dało sie zauwarzyć łzy.
-tak zwalniam cię.-Powtórzył a Bill przytulił mnie i szepnoł że nic takiego sie nie stanie i piszedł kłucić sie z typem.Wiedziałam że wszytsko co mają to Joe, finansuje im dużo waznych spraw.Dali by sobie rade bez niego ale to byłby duzo cios.
CZYTASZ
Night In Sky||Tom Kaulitz
RomanceKsiążka opowiada o 16 letniej Emily Evans, która ma problemy rodzinne, a jej dzieciństwo należało do jednych z najtrudniejszych, ale mimo wszytsko dziewczynie udaje się spełnić marzenie. Poznaje też chłopaka, który zmienia jej życie, ale za jaką cen...