"Charlotte, rada Vás vidím." Fleur s úsmevom privítala partnerku jej klienta. "Dnes bez Lorenza?"
"Enzo odcestoval s bratom, takže dnes som na to sama. Ale to je lepšie, vravel, že on si nebol výberom istý."
"Ukážem návrhy, ktoré som pripravila na základe jeho výberu a uvidíte, či to tak ostane."
"Enzovi verím, avšak- Viete-"
"Je to chlap." uškrnula sa Fleur.
"Je to chlap."
"Plne Vám rozumiem, Charlotte." Fleur zo svojho stola vzala pripravené zakladače. "Skôr než začneme, dáte si kávu? Čaj?"
"Voda s citrónom?" Charlotte zdvihla hlavu od mobilu.
"Aj to je v ponuke."Fleur pripravila pre Charlotte vodu, postavila to na stôl a spoločne sa ženy pohrúžili do práce.
"Čo by ste povedali na pozvanie na letnú grilovačku? S Enzom chceme oznámiť kúpu bytu, bude to také rodinné posedenie. Bola by som rada, ak by ste prišli aj Vy, Fleur." načala Charlotte, keď pomaly končili a ich rozhovory skĺzavali do súkromia.
"Teraz ste povedali, že to bude rodinné posedenie, Charlotte. Ja nie som rodina-"
"Budú tam aj priatelia." dodala. "Budúci týždeň v piatok. Príďte o piatej, našu adresu máte. Pokojne môžete prísť aj s Lewisom-"
"Lewisom?!"
"Hamiltonom- Randíte spolu, nie? Média vás od toho plesu dávajú dosť intenzívne dokopy-"
"Áno- Nie-" Fleur pokrútila hlavou. "S Lewisom sme len priatelia. Média preháňajú." mávla rukou. "Ďakujem za pozvanie. Ak sa mi podarí, prídem. A možno vezmem aj Lewisa."So Charlotte sa napokon rozlúčili, Fleur si do príchodu ďalšieho klienta ukladala návrhy, ktoré so Charlotte vymysleli a ktoré mala v pláne dokončiť čo najskôr.
Fleur myšlienkami utiekla ku Charlesovi. Spôsob akým ju držal v náručí, keď spolu tancovali, ako na ňu hľadel a šeptom jej zložil kompliment, z ktorého ju ešte teraz šteklilo v podbrušku-
"Slečna Grimaldi!" dvere jej kancelárie sa otvorili, do kancelárie jej vkráčal Lewis Hamilton a ona sa pri pohľade na jeho elegantnú chôdzu vrátila do reality. "Klopem na tvoje dvere už pár minút, Fleur. Si v poriadku?"
"Zamyslela som sa." pokrútila hlavou. "Pracujem na jednom návrhu- Čo tu vlastne robíš? Myslela som si, že máš závody."
"Áno, odlietam poobede. Chcel som ťa pred odchodom vidieť. Som v Monaku len na pár hodín."
"Lewis-" Fleur vstala od stola a podišla ku jazdcovi. "Povedala som ti, že toto nikam nepovedie."Ani vo vysokých opätkoch, aké mala na nohách, nebola tak vysoká ako Lewis, musela k nemu dvihnúť hlavu.
"Jedna káva? Priateľská káva tuto oproti v kaviarni, čo ty na to?"
"Pár dní po plese? Nevraveli sme si, že tomu dáme pár týždňov nech to vychladne?"
"Fleur-" jeho hlas bol hlboký, tichý, jej meno zrazu znelo inak. "Nehovor, že ťa trápia novinári? Pozývam ťa na kávu ako kamarát. Bez dotykov a bozkov-" natiahol ku nej ruku, uvoľnený prameň vlasov jej zastrčil za ucho.
"Jedna káva. Potom ťa dlho nechcem vidieť."
"Merci beaucoup, princesse."
"Neoslovuj ma tak-" pokrútila hlavou.Keď si ale brala kabelku zo stola, Lewis si všimol úsmev na jej perách a červeň zdobiacu jej tváre.
• • • • •
"Včera si sa opäť stretol s Fleur?" Charles nenápadne nadhodil tému, kým čakali na rozhovory.
"Boli sme na káve, áno. Odkiaľ o tom vieš?"
"Ste po celom internete, Lewis. Monacká ľavobočka a Britský šľachtic videní na rande!" Charles ukázal jeden z mnohých článkov, ktoré mal v mobile otvorené.
"Och, jej otec bude zúriť!" povzdychol si Lewis pri pohľade na titulok článku.
"Chodíte spolu?"
"Nie. Rázne ma odmietla." pokrútil Brit hlavou. "Páči sa mi, ale dala mi jasne najavo, že so mnou nič nechce mať-"
"Na plese ťa pobozkala."
"Bola to hra pre média. Jej rebelská stránka sa chcela baviť a mne to nevadilo." Lewis sa pri spomienke na bozk mimovoľne usmial. "Vlastne som to navrhol ja."
"Zaujímavý začiatok priateľstva." povzdychol si Charles skleslejšie, než mal v pláne.
"A čo sa vlastne vypytuješ na Fleur? Tvoja priateľka by mala o nej vedieť viac. Nechodili spolu náhodou do školy?"
"Dávno. Charlotte mi rovno povedala, že si neboli veľmi blízke. Ale aby sa dostala medzi monackú smotánku, je ochotná predstierať, že sú najlepšie priateľky-"
"Chodí s jazdcom formule, to jej ako vstupenka medzi smotánku nestačí?"
"Očividne nie." Charles sa zamračil. "Ak by si hovoril s Fleur, pozdrav ju. Chcel som jej napísať, ale nemám jej číslo-"
"Popýtaj Charlotte-"
"-a Charlotte pýtať nebudem. Mala by kopu zbytočných otázok."
"Dám ti ho, ak jej nepovieš, že je odo mňa. Myslím, že nie je nadšená, keď je jej súkromné číslo zdieľané."
"Súkromné? Má aj iné?"
"Firemné. Je bytová dizajnérka. To si nevedel?"
"Nemal som odkiaľ. To by sa mi celkom hodilo." Charlesovi v hlave vznikal plán, ako sa opäť s Fleur stretnúť bez toho, aby to pôsobilo ako schôdzka.
"Má kanceláriu na okraji Monte-Carla. Nájdeš ju na internete-"
"CHARLES! LEWIS!! NA MIESTA!!"
YOU ARE READING
Jej Veličenstvo || Charles Leclerc || ✓
FanfictionDruhorodené nemanželské dieťa monackého kniežaťa, Fleur Noëlie Audrey Chloé Grimaldi, bola po smrti matky donútená žiť s otcom. A tak sa jedenásť ročné dievčatko nasťahovalo do obrovského sídla, kde jej otec býval. Ich vzťah však pripomínal všetko...