• 11. •

403 23 6
                                    

Fleur mala za sebou niekoľko desiatok kilometrov dlhú trasu na svojej milovanej motorke.
Ulicami Monaka prešla rýchlo, bezpečne, dostala sa na kryté parkovisko bytového domu, kde bývala a motor vypla.

"Fleur?" ozval sa hlas z prítmia, keď si prilbu zložila dole a vlasy si rozpustila z gumičky.
"Charlotte?!" otočila sa za hlasom a pohľad jej padol na brunetku stojacu pri jej aute.
"Ehm- Porozprávajme sa, Fleur." Charlotte sa tvárila vážne, v očiach mala smútok.
"Poďme hore." kývla Fleur.

Výťahom sa vyviezli na najvyššie poschodie a keď ju Fleur pustila do bytu, ukázala jej cestu do obývačky.

"Ja si len odložím toto." dvihla do vzduchu prilbu a rukavice.

V šatníku odložila veci na ich miesto a nervózne prešla do obývačky, kde Charlotte sedela na gauči a obzerala sa okolo seba.

"Dáš si niečo? Víno?" upútala na seba pozornosť.
"To neznie zle." prikývla Cha. "Asi vieš, prečo som tu."
"Mám pár ideí. Myslela som si, že si odcestovala do Kanady."
"Mala som ešte nejaké povinnosti v Miláne a Paríži. Do Kanady odlietam zajtra."

Fleur im obom naliala víno do pohárov a podávajúc jeden z nich Charlotte, usadila sa oproti nej na gauči.

"Prišla som kvôli Charlesovi." začala Charlotte. "Spomínala som ti, že to medzi nami dlhšie nefungovalo, sama si to videla v Belgicku-"
"To so mnou ťa podviedol." vyhŕkla Fleur previnilo, skôr než si stihla svoje slová uvedomiť.

Charlotte len rezignovane prikývla.

"Viem." priznala. "S Charlesom sme sa porozprávali. Bol to asi najdlhší rozhovor počas celého obdobia čo sme boli spolu. Priznal, že sa zaľúbil do inej, no odmietala ho a tak si myslel, že nám dvom dá šancu, ale nevyšlo to. Pospájala som si indície a jeho najzvláštnejšie správanie začalo po tom plese, na ktorom ste sa stretli. Zaľúbil sa tam do teba. Ale utekala si pred ním-"
"Chodil s tebou. Bol zadaný a ja som sa snažila vtĺcť mu rozum, nechcela som rozbiť váš vzťah-"
"Ten bol rozbitý už dávno, Fleur." Charlotte sa pousmiala. "Vedela si to, pretože som sa ti zdôverila."
"Mala som príšerné výčitky, Cha. Nezaslúžila si si, aby ťa podviedol. A nie so mnou. Považovala si ma za kamarátku."
"Stále ťa považujem." usmiala sa. "Necítim voči tebe hnev. Nič. Skôr je to niečo ako vďaka. Ak by si neprišla ty, boli by sme s Charlesom stále spolu a trápili by sme sa obaja. Teraz sa mi zdá, že je šťastnejší. A ja som tiež."
"Si šťastnejšia?"
"Áno. Cítim sa slobodne."

Fleur sa pousmiala.
Bála sa toho okamihu, kedy sa so Charlotte stretne. Nečakala, že ona sama príde za ňou.

"Možno z toho aj tak nič nebude." priznala potichu Fleur.
"Prečo si to myslíš? Charles bol z teba unesený-"
"Ale jeho brat nie. Dal mi jasne najavo, že si neželá, aby som bola v Charlesovom živote."
"Enzo rád preháňa. Trvalo mi takmer rok, kým mi začal veriť. Len sa bojí o svoju rodinu. Po tom, čo ich otec zomrel a on sa stal hlavou rodiny, cíti zodpovednosť za všetkých."

Prerušilo ich klopanie na dvere. Fleur si uvedomila, že to môže byť Charles, ktorý sa jej po ich telefonáte celý deň neozval.

"Pôjdem. Čo som ti chcela povedať som ti povedala." aj Charlotte došlo, kto prichádza tak neskoro.
"Nechcela som ti ublížiť, Cha." ženy prechádzali ku dverám. "Úmyselne určite nie. Ale je pravda, že Charles je prvý chlap, ktorého skutočne ľúbim. To ma ale vôbec neospravedlňuje, že som s ním spala počas vášho vzťahu. Uvedomujem si, že to bolo nesprávne."
"Bolo. Ale za pokazený vzťah môžu dvaja. Ja som tiež nebola najlepšia partnerka na svete. Bola otázka času, kedy to medzi nami niekto utne úplne. A vtom si prišla ty. Tak sa Charlesa len drž. Má svoje muchy, ale kto nemá, však?"

Jej Veličenstvo || Charles Leclerc || ✓Where stories live. Discover now