• 07. •

374 23 4
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


~ ~ ~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~ ~ ~

"Kam ideš?" Albert zastavil dcéru na schodoch, keď s príručnou batožinou schádzala dole schodmi.
"Do Belgicka."
"Načo?"
"Lewis Hamilton ma pozval na závody formule."
"Nikdy si neprejavila o ten šport záujem, pričom tu u nás je to takmer národný sviatok. Vždy si to odbila. Prečo si tak odrazu zmenila názor?" vyzvedal jej otec.
"To je hádam moja vec. Tak som si k tomu našla cestu. To ešte nie je trestné, či áno?"
"Nie je- Neurob mi tam medzinárodnú hanbu, Fleur. S Belgickom máme veľmi dobré vzťahy-"
"Ako by som aj mohla? Ja nie som oficiálny člen kniežatskej rodiny, otec. Idem tam sama za seba, nie ako zástupca krajiny."
"Ale si moja dcéra. Ak niečo vyvedieš, budú si ťa spájať so mnou. A to je pre našu rodinu zlá reklama."
"Celá naša rodina je zlá reklama." odfrkla si Fleur, snažiac sa prejsť okolo otca.

Albert bol ale rýchly.
Schmatol Fleur za lakeť, prudko ju otočil ku sebe a celou silou ňou tresol o stenu. Náhly atak ju prekvapil, udrela si hlavu a v ústach cítila pachuť krvi od toho, ako si zahryzla do jazyka.

"Čo to kurva-?!"
"Láskavo nájdi v sebe štipku rešpektu a aplikuj ho do konverzácie so svojím otcom, mladá dáma!! Ja nie som nejaký tvoj zasratý kamoš, aby si so mnou rozprávala takým tónom!! SOM TVOJ OTEC A TY SA PODĽA TOHO BUDEŠ AJ SPRÁVAŤ-!!"
"OTEC?! TY A OTEC?!" Fleur sa nedala. "Nikdy živote si mi nebol otcom!! Vyžaduješ rešpekt a pritom ho sám neaplikuješ voči svojim zamestnancom. Na verejnosti sa hráš na pána dokonalého, ale ak by ľudia vedeli aký v skutočnosti si, prišli by pred dom a hnali ťa z krajiny ako v stredoveku!! Láskavo mi nedávaj prednášky o slušnom správaní! Ja, na rozdiel od teba, sa poväčšine správam voči ľuďom tak ako oni ku mne. Rešpektujem toho kto rešpektuje mňa." vytrhla sa mu zo zovretia.
"Vypadneš z môjho domu!" zasyčal Albert nepriateľsky potichu. "Choď si kde chceš, v pondelok tu už ale trvalý pobyt mať nebudeš!!"

Fleur bez slova vzala svoj kufor a odišla z domu. Triasla sa po celom tele, na letisko sa ale zvládla odviesť, rovnako zvládla letiskovú kontrolu a emóciám dala voľný priebeh až keď sedela vo VIP salóniku na letisku.

Zo seba ľutovania ju prerušilo zvonenie telefónu. Keď videla meno volajúceho, vzlykla.

"Už si na letisku??"
"Uhm-" nechcela rozprávať nahlas, bola si istá, že hlas ju zradí.
"Fleur, čo sa stalo?"
"Nič-" smrkla.
"Fleur-"
"Porozprávame sa potom." šepla. "Nemôžem- Teraz nie-"
"Ide o Charlesa? Videla si tie fotky?"

Jej Veličenstvo || Charles Leclerc || ✓Where stories live. Discover now