• 06. •

430 27 5
                                    

"Si pripravená?" Lewis pohľadom prešiel po Fleur. "Zdáš sa mi iná-"
"Lew, nepoznáš ma tak dlho, aby si na prvý pohľad vedel, že je so mnou niečo v neporiadku."
"To máš pravdu. Ale viem čítať v ľuďoch. A ty si roztržitá. A jedna z vecí, ktoré som na tebe odpozoroval je, že nebývaš roztržitá."

Fleur neodpovedala. Nevedela, či môže Lewisovi dôverovať natoľko, aby mu priznala utorkový úlet s Charlesom.

Sú priatelia?
Bude ho Lewis konfrontovať ohľadom toho?
Alebo to Lewis zneužije a povie o tom niekomu?

Problém však bol, že ten ich úlet ju poznačil.
Zasiahol ju viac ako by si želala a posledné dva celé dni strávila myšlienkami na to, či by dokázala figurovať ako partnerka niekomu ako je Charles.
Či by to vôbec chcela.
A či by to vôbec chcel on.

Jazdu ku Charlotte a Lorenzovi prešli s Lewisom mlčky. 
Lewis zaparkoval na príjazdovej ceste za červeným Ferrari, vystúpil z toho svojho a prešiel na stranu spolujazdca, aby mohol Fleur otvoriť dvere.

"Ako sa vlastne poznáš s Charlie a Enzom?" Lewis otázkou prerušil takmer dvadsať minútové mlčanie.
"Dizajnujem im byt." pousmiala sa Fleur, toto bola bezpečná téma. "Ty sa s nimi odkiaľ poznáš?"
"Zo závodov, predsa."
"Myslíš si, že mi je to jasné ako facka, ale nie je. Veď Enzo nejazdí." zamračila sa Fleur.

Vyšli s Lewisom po schodoch ku vchodovým dverám, kde Fleur stlačila zvonček a čakali.

"Meškáme v povolenej časovej rezerve." mykla Fleur ramenami, keď pozrela na hodinky.
"Enzo nejazdí, ale jeho bratia áno." Lewis prekvapene pozrel na partnerku, vracajúc sa k predchádzajúcemu rozhovoru. "Ty nevieš kto sú jeho bratia?" Fleur pokrútila hlavou.
"Rodinu neriešime. Na stretnutiach preberáme iné veci-"
"Ale veď priezvisko-"
"Tolotta." ukázala na dvere. "A nik s takým menom nejazdí."
"Pretože má aj iné priezvisko. Druhé-"

Vchodové dvere sa odrazu otvorili a Fleur zamrzol úsmev na perách.

"Charles?" vydýchla, cítila ako jej srdce v hrudi divo bije.
"Ehm- Áno. Ahojte." Charles sa spamätal zo šoku. "Čo tu vy dvaja robíte?"
"Charlotte ma pozvala. A ja som pozvala Lewisa."
"Odkiaľ sa-"
"Fleur! Rada Vás vidím." Charlotte prešla okolo Charlesa a uväznila Fleur v objatí. "Lewis, teba tiež." otočila sa na Lewisa stojaceho vedľa Fleur. "Poďte ďalej, zábava je v plnom prúde-"
"LOTTIE?!" ozvalo sa z druhej miestnosti.
"-Charles sa o vás postará, ja sa pristavím neskôr." Charlotte ich nechala samých.

Fleur a Lewis vošli do priestrannej haly, Charles za nimi zavrel dvere a otočil sa k nim.

"Odkiaľ sa poznáte?"
"Charlotte a Lorenzo sú mojimi klientmi." Fleur pozrela na zmätok v Charlesovej tvári. "A ty si-"
"Lorenzov brat." priznal a Fleur prekvapene vydýchla.
"Vy ste bratia?" Charles prikývol. "Toto mi nenapadlo. Nikdy to nespomenul-"

Lewis sledoval Fleur a Charlesa pozorne, čítal v nich ako v otvorenej knihe a premýšľal, čo sa stalo, že je medzi nimi také napätie.

"Poďte ďalej. Všetci sú už tu, pokojne sa zapojte medzi ľudí. Prinesiem niečo na pitie?" Charles sa snažil aby pôsobil ležérne, aby na sebe nič nedal poznať.
"Gin-tonik?" dúfala Fleur a Charles prikývol. "S citrónom, prosím. Bez ľadu."
"Lewis? Vodu? Alebo ti urobím smoothie?"
"To znie dobre, Charlie. Pomôžem ti." nepýtal sa, oznamoval.
"Fleur, pokračuj dozadu cez jedáleň na záhradu. Nájdeš tam Charlie aj Enza."

Bez slova sa vydala smerom, ktorý jej povedal. Dostala sa na priestrannú terasu, z ktorej viedli tri malé schody do úhľadne upravenej záhrady.

"Fleur, vitajte." Lorenzo sa zastavil pri hostke. "Rád Vás vidím."
"Potešenie je na mojej strane, Lorenzo. Ďakujem za pozvanie. Cením si, že ste ma zahrnuli medzi Vašich priateľov." Lorenzo sa len usmial, kývol hlavou na súhlas. "Prečo ste mi nikdy nepovedali, že ste s Charlesom bratia?"
"Nechválim sa tým. Používam prvé priezvisko, funguje to tak lepšie." mykol ramenami. "Poďte, predstavím Vás ostatným. Aspoň s Lottie môžeme konečne oznámiť tú kúpu v Nice."

Jej Veličenstvo || Charles Leclerc || ✓Where stories live. Discover now