V stredu ráno Fleur vošla do budovy so stiahnutým žalúdkom. Len čo sa dostala na poschodie, na ktorom mala kanceláriu, pribehla k nej Alizeè.
"Hľadal ťa Massimo z personálneho."
"Oh." očakávala to.
"Máš ísť za ním hneď ako prídeš do práce."~ ~ ~
~ ~ ~
Odpoveď od Charlesa jej prišla okamžite, to už kráčala chodbou do kancelárie personálneho oddelenia a tak Charlesovi odpísala len stručne.
~ ~ ~
~ ~ ~
"Fleur Grimaldi."
Vysoký černoch v obleku vstal od stola a podišiel ku Fleur.
"Massimo. Dobré ráno."
"Ako pre koho, Fleur. Posaď sa."
"Postojím. Viem, prečo som tu."
"Vieš?"
"Pozri, čakala som na odvoz dole v hale. Boleyn odchádzal, mal nevhodné otázky - ktoré, mimochodom, môj priateľ počul cez telefón - a potom mi dával návrhy. Alebo aspoň k tomu smeroval."
"Ja som obdržal večer email s tým, že si sa k nemu správala drzo a arogantne."
"Samozrejme! Neznášam, keď sa ku mne niekto správa tak, ako sa správal on. Mal blbé reči, bol v mojom osobnom priestore tak blízko, že som ho od seba musela odtlačiť a ak by skúsil niečo viac, tak by som sa bránila. Je mi jedno kto to je. Voči ženám by si také niečo nemal dovoľovať nikto!" zlostila sa Fleur.
"Dnes to prejdeme len napomenutím-"
"Čože?!"Fleur prekvapene hľadela na personalistu. Bola pripravená na všetko, ale že ona bude tou potrestanou, to nečakala.
"Dnes ti dám len napomenutie. Si tu nová, nepoznáš ešte interné záležitosti tak dobre-"
"Interné záležitosti?! Ja som ti tu opísala sexuálne obťažovanie, Massimo! Nebola to hádka, že mi niekto zjedol jogurt. Toto je vážne-"
"Fleur, chérie-"
"NEOSLOVUJ MA- Neoslovuj ma chérie!! Som Fleur. Alebo slečna Grimaldi. Chérie som len pre jediného človeka a nikto z tejto firmy to nie je!!"Massimo si povzdychol a pokrútil hlavou.
"Máš sa veľa čo učiť." uškrnul sa. "Myslíš si, že ženy v tejto firme dosiahli také úspechy pre svoje znalosti?"
"No- No samozrejme. Prečo by inak-"
"Si sprostá a naivná, keď si to myslíš! Teba sme si tiež vybrali len pre to, že vyzeráš skurvene dobre a k tomu si sa promenádovala na jachte s jazdcom Formule. To je prestíž, zamestnať ženu, ktorá randí s jazdcom." Massimo podišiel bližšie ku Fleur. "Ale v tejto firme to funguje inak. Doteraz sa to neukázalo, ale za tie peniaze, ktoré tu dostaneš, potrebuješ odpracovať pár nadčasov, ak vieš čo tým myslím."
أنت تقرأ
Jej Veličenstvo || Charles Leclerc || ✓
أدب الهواةDruhorodené nemanželské dieťa monackého kniežaťa, Fleur Noëlie Audrey Chloé Grimaldi, bola po smrti matky donútená žiť s otcom. A tak sa jedenásť ročné dievčatko nasťahovalo do obrovského sídla, kde jej otec býval. Ich vzťah však pripomínal všetko...