• 10. •

414 21 4
                                    

ZOMRELA ZNÁMA MONACKÁ DJka, KRISTIN KERRS

Monacká hudobná scéna prišla v noci z utorka na stredu
o talentovanú DJku a producentku, Kristin Kerrs (†23).

Podľa dostupných informácií bola nájdená u seba v byte,
po tom, čo sa predávkovala doposiaľ nezistenou drogou.

Kerrs bola veľmi blízkou priateľkou Fleur Grimaldi,
čomu nasvedčuje aj fakt, že to bola práve Grimaldi,
ktorá mŕtve telo Kerrs našla.

Pre viac informácii sledujte náš web-

• • • • •

CHARLES LECLERC NA POLICAJNEJ STANICI

Ferrari jazdec, Charles Leclerc, bol videný ako v skorých
ranných hodinách vchádza na policajnú stanicu, z ktorej
po niekoľkých minútach odchádzal ruka v ruke s dcérou
Jeho Jasnosti Alberta II., Fleur.

Je viac než pravdepodobné, že Leclerc vyzdvihoval Grimaldi
na stanici po tom, čo bola vypovedať v súvislosti s úmrtím
jej priateľky, Kristin Kerrs.

Pre viac informácii sledujte náš web-

• • • • •

Hodiny na stene ukazovali dávno po deviatej hodine večer.
Fleur s Charlesom sedeli na gauči, večeru mali zjedenú, pohár vína vypitý a teraz prišlo to, čomu sa obidvaja vyhýbali dlhé týždne.

Rozhovor.

Úprimný rozhovor, ktorý ich vzťah pochová alebo naštartuje, ktorý však ani jeden z nich nechcel začať.

"Čím dlhšie to budeme odkladať, Fleur, tým horšie to pre nás bude-"
"Charles, už teraz je to dosť zlé. Podviedol si so mnou svoju priateľku, ktorá je zhodou okolností moja kamarátka."
"Ak by ma to k tebe tak neťahalo, neurobím to! Fleur, nepoprieš, že je medzi nami chémia-"
"Nesnažím sa to poprieť, Charles, snažím sa to pochopiť!"

Fleur vstala z gauča, otvorila dvere vedúce na terasu a ostala v nich stáť. Chladný nočný monacký vzduch ju prebral z vínového opojenia.

"Ako si to predstavuješ? Nás dvoch?" otočila sa ku Charlesovi. "Pokiaľ viem, stále si vo vzťahu so Charlotte-"
"Nie som." pokrútil hlavou.
"Ale veď bola s tebou v Monze-"
"Bola. Ale nie so mnou. Vstupenky som jej vybavil už dávno. Pred Monzou mi volala, či mi bude prekážať, keď tam príde. Mali sme nabitý program, Cha bola celý čas s Lorenzom a Charlotte."

Fleur hľadela na Charlesa, ťažko sa jej to verilo, ale keď si spätne spomenula na fotky zo závodného víkendu, Charlotte s Charlesom boli spoločne vyfotení na minime z nich, aj to nikdy neboli pri sebe.

"Dookola ti opakujem, že ty si tá, ktorú chcem, Fleur. Charlotte to celé ukončila v Belgicku. Potom sme sa porozprávali, seriózne a úprimne. Naše cesty sa rozdelili, verejnosti sme to ešte neoznámili." vravel počas toho, ako ku nej opatrne kráčal.
"Prečo?"
"PR rozhodlo. Máme to zatiaľ nechať plynúť, Charlotte si bude žiť svoj život a ja svoj-"
"A ak by ťa videli so mnou, tvrdili by, že podvádzaš snúbenicu." Fleur sa zamračila a keď Charles jej slová nevyvrátil, užasnuto si odfrkla. "Toto nie je-"
"Budeme mať viac času pre seba, mon chérie, nerozumieš? Môžeme sa stretávať len my, sami. Prídeš na závody, môžeš byť pri mne, pri Lewisovi, nikto nás nebude z ničoho upodozrievať."
"Naozaj tomu veríš? Tá fotka z Belgicka obletela internet, mala som šťastie, že si to nikto nedal do súvisu so mnou-"
"Budeme opatrnejší-"

Jej Veličenstvo || Charles Leclerc || ✓Where stories live. Discover now