• 05. •

486 25 4
                                    

Fleur si v utorok poobede zašla ku Misty do klubu po svoje auto.
Monako zahalil dažďový mrak, neprestajne pršalo už niekoľko hodín a Fleur s obrovským dáždnikom nad hlavou prešla na zadné parkovisko, kde ju už čakala priateľka.

"Nebyť Erica tak ani neviem, že si odišla." vyčítala jej namiesto pozdravu.
"Na toto dnes nemám náladu." pokrútila Fleur hlavou. "Čo som ti dlžná za večer?"
"Dve fľaše šampanského- Nebola si veľmi smädná- A tri zelené krásky, spolu sedem stovák."

Fleur podala priateľke peniaze, odomkla si auto a na sedadlo spolujazdca hodila kabelku.
O hodinu musí byť v kancelárii a ona sa cítila ako keby ju prešiel parný valec.

"Si v poriadku, Fleur?"
"Nie som." pokrútila automaticky hlavou. "Misty, niečo sa deje." vyplašene pozrela na priateľku.
"Chceš o tom hovoriť?"
"Budeš mlčať?"
"Až za hrob."

Fleur rýchlo skontrolovala hodinky. Mala ešte pätnásť minút k dobru, potom musí odísť.

"V skratke- Vlastne dlhá verzia ani neexistuje- Na plese som sa zoznámila s Charlesom Leclercom." oprela sa o svoje auto, hlas stíšila na minimum a Misty bola nútená podísť bližšie.
"S tým jazdcom?"
"Áno. Bol tu včera. Aj s priateľkou- So Charlotte som chodila na strednú. Po dlhej dobe sme sa stretli, dali sme sa do reči, na plese boli aj oni tak som s nimi trávila čas. To Charles mi dohodil Hamiltona ako partnera."
"Ale s Lewisom nič nemáš-?"
"Párkrát sme sa pobozkali, ale nič to neznamená. Povedala som mu to, aj keď on by možno chcel viac-" Fleur si povzdychla. "Ale včera som tu v boxe skoro pretiahla Leclerca."
"ČOŽE SI?!"
"Ššš!!" Fleur sa mračila. "Vieš aká som- Alkohol a drogy- Chcela som len zahnať tú túžbu po tom aby sa ma dotýkal. Aby aspoň na okamih bol môj. Od kedy som ho zbadala, neviem prestať myslieť na to, aké by to bolo. V jednom kuse ho mám pred očami. A keď sme boli včera spolu- Misty- Cítila som sa tak zvláštne. Nikdy som niečo také necítila. Ale keď sa schyľovalo k niečomu viac, cúvla som-"
"Cúvla si?!"
"Proste som sa zľakla a radšej som odišla. Eric ma odviezol ku Kristin."
"Vymenila si Charlesa Leclerca za Kristin Kerrs?"
"Je zadaný!"
"To ti nikdy nebránilo-" vyhŕkla priateľka vo chvíli, keď sa otvorila brána na parkovisko, cez ktorú prešiel spomínaný muž. "Čo tu on robí?!" šepla Misty Fleur, ktorá z neho nevedela spustiť zrak.

Charles s dáždnikom nad sklonenou hlavou kráčal smerom ku ženám, Fleur bola presvedčená, že ju prenasleduje, keď sa zrazu odomklo auto, vedľa ktorého parkovala.

Čierne Ferrari Pista s bielo-červeným pásom.

"TO AUTO JE TVOJE?!" Fleur sa narovnala do plnej výšky, dáždnik zdvihla vyššie, aby na seba videli.

Pri zvuku jej hlasu Charles prudko dvihol hlavu, zreničky sa mu rozšírili, úsmev dozdobil jeho krásnu tvár.

"Fleur, ma petite." oslovil ju, úplne ignorujúc prítomnosť majiteľky klubu. "Áno, to je moje- Vidím, že máme rovnaký vkus-"
"To je moje miesto. To, na ktorom stojíš!" zamračila sa Fleur, ignorujúc jeho sladký úsmev a poznámku o vkuse.
"Vrátnik mi povedal, že tu mám zaparkovať."

Fleur namosúrene vydýchla vzduch nosom a otočila sa na priateľku.

"Quel idiot!" precedila pomedzi zuby. "Upozorni Josého, že zelená Pista je jediná-"
"Fleur-"
"-ktorá môže parkovať-"
"Fleur!"
"-na tomto mieste-"
"FLEUR!"
"ČO JE?!"

Charles odrazu stál pod Fleuriným dáždnikom, držal ju za lakeť, bol nebezpečne blízko a Fleur na okamih prestala dýchať.

"Nechám vás." vzdialila sa Misty. "Potom mi zavolaj!" zakričala za Fleur keď už bola pri zadnom vchode.

Jej Veličenstvo || Charles Leclerc || ✓Where stories live. Discover now