"Nečakal by som, že ťa stretnem práve v tomto klube."
"To isté napadlo aj mne, keď som ťa videla stáť u Tonyho v šatni." Fleur dvihla pohľad na mladého jazdca. "Predpokladám, že Charlotte je niekde v dave? Alebo na toalete, pravdepodobne?"
"Aj s kamoškami."
"Dámske grupies, jééj." zatiahla Fleur s falošným úsmevom a rukami ironicky dvihnutými pred seba. "Asi by nebolo vhodné, aby nás tu videli spolu, Charles." dodala vážnejšie.
"A dôvod? Veď sme sa tu len náhodne stretli-"
"Hlúpe reči sa šíria rýchlejšie ako mor. Mne to môže byť jedno, ja som na zlú reklamu zvyknutá. Ale ty mi prídeš ako niekto, kto si dá záležať na dobrej reputácii."
"Si kamarátka mojej priateľky- Aha, tam ide!" kývol hlavou ku Charlotte, ktorá si ich všimla a pomedzi dav sa predrala až ku Fleurinmu boxu, pri ktorom spoločne stáli.
"Fleur!" zapišťala nadšene a pripito. "Ako rada ťa vidím." ženy sa objali, Charlesovi neušlo Fleurino pretočenie očami, keď sa na ňu Cha vrhla. "A kde je Lewis?" opýtala sa, nakúkajúc do boxu.
"Čože? Prečo by tu mal byť?! A prečo sa na neho každý pýta?!"
"Veď- Chodíte spolu, nie? Videli vás spolu na káve. Po plese ste spolu odišli k nemu na jachtu-"Fleur si okamžite pomyslela, ako dobre informovaná Charlotte je.
"Nechodíme spolu. Minulý týždeň mal čas tak ma pozval na priateľskú kávu-"
"Pozri, nemusíš mi to vysvetľovať. Obaja ste dospelí. A Lewis je krásny chlap- Nie krajší ako ten môj, samozrejme-" zavesila na Charlesovi na rameno, Fleur na neho úskokom pozrela. "Len som si myslela-" zasekla sa.
"Nerieš to, Lottie. Sú veci, ktoré nemusí vedieť každý. Čo je medzi mnou a Lewisom je len medzi mnou a Lewisom."Charles ju celý čas pozorne počúval, pri zmienke o Lewisovi mu stiahlo žalúdok.
Nerozumel svojim pocitom. Žiarlil na kolegu, na kamaráta, a pritom ho za ruku držala jeho priateľka, ktorú ľúbil.Ale ľúbil ju naozaj??
"Ideme tancovať?" Charlotte zmenila tému tak rýchlo ako ju začala, pozrela na Charlesa, čím ho vytrhla z jeho myšlienkových pochodov.
"Jasné, baby. Ideme." kývol, nechal ju ísť na parket prvú. "Fleur-" otočil sa ku nej.
"Čaká ťa priateľka." pokrútila hlavou, zo stola si vzala kabelku a vybrala sa do zadnej časti baru, kde bol vstup pre bežnú verejnosť zakázaný.~ ~ ~
~ ~ ~
Mala mu povedať nie. Rázne odmietnutie by bolo logické a správne, avšak nedokázala to.
Pri Lewisovi to bolo jednoduché. Aj keď sa jej páčil, priťahoval ju, nebola tam tá potrebná iskra.Fleur sedela v bare, z diaľky sledovala Tonyho na pódiu, ľudia sa bavili, tancovali, popíjali a užívali si večer.
Z kabelky vybrala ručne rolovaného jointa, druhého za daný večer - ten prvý s ňou neurobil absolútne nič.Vložila si ho medzi pery, zapálila a zhlboka sa nadýchla.
Vedieť správne šlukovať, aby sa nedusila, bola jedna z prvých vecí, ktoré sa naučila keď dosiahla pätnásť rokov.
Sladkastá vôňa sušenej trávy ju zahalila do opojného objatia, Fleur sa uvoľnene oprela v tmavom boxe a privrela oči.
Pomaly fajčila, cítila, že druhá dávka drogy už pôsobí lepšie, naťahujúc sa ku fľaši so šampanským, predbehla ju veľká mužská ruka.
ESTÁS LEYENDO
Jej Veličenstvo || Charles Leclerc || ✓
FanficDruhorodené nemanželské dieťa monackého kniežaťa, Fleur Noëlie Audrey Chloé Grimaldi, bola po smrti matky donútená žiť s otcom. A tak sa jedenásť ročné dievčatko nasťahovalo do obrovského sídla, kde jej otec býval. Ich vzťah však pripomínal všetko...