• 18. •

376 20 7
                                    

CHARLES LECLERC: "Útoky na moju priateľku nie sú v poriadku."

Po tom ako sa na verejnosť dostala informácia, že Leclerc tvorí pár s dcérou monackého kniežaťa, strhla sa voči Fleur Grimaldi vlna kritiky a nenávistných komentárov.

Fanúšikom prekáža najmä jej divoká minulosť, ktorá sa vymyká zaužívaným obrazcom WAGs,
rovnako ako aj vzhľad mladej (ne)princeznej.
Jej potetované telo, ktoré navyše zdobí hŕstka piercingov, bije do očí a spomedzi všetkých partneriek jazdcov práve Fleur púta najväčšiu pozornosť médií.

V posledných rozhovoroch sa Leclerc na margo daných komentárov vyjadril takto:

"Absolútne to nie je v poriadku! Je to neakceptovateľné a ubližuje to ako Fleur, tak aj mne. Jeden britský herec raz povedal, že ak máš s človekom problém, zdvihni telefón a zavolaj mu. Ak nemáš jeho číslo, nemáš s ním mať problém. To platí aj na toto. Ak má niekto s Fleur problém, nech mi to povie do očí. Aj jej. A vysvetlíme si to. Ale anonymné komentáre na internete? Je to trápne a daní komentujúci len zúfalo kričia po pozornosti."

Ďalej pokračoval:

"Fleur je skvelá žena. Každý z nás má svoju minulosť, každý si so sebou nesieme nejaké bremeno. Ja nie som výnimka. S Fleur sme sa o minulosti veľa rozprávali a vieme o všetkom. Nemáme pred sebou tajnosti. A neprekáža mi ani jediný okamih z toho, čím si prešla. Tým, že anonymní užívatelia sociálnych sietí budú písať nenávistné komentáre na jej adresu nedocielia môj rozchod s ňou. Naopak. Moja potreba chrániť ju voči tomu len podporuje lásku, ktorú k tej žene prechovávam."

Fleur sa nám v paddocku nepodarilo zastihnúť, avšak je možné, že sa nášmu redaktorovi vyhýbala schválne.

Zatiaľ je teda jasné, že útoky na svoju osobu si obhájiť nevie a necháva za seba bojovať druhých.

Do kedy bude monacká princezná mlčať?
Prestane sa skrývať a obráni sa aspoň na sociálnych sieťach?

Pre viac informácii sledujte náš web (www) alebo sociálne siete (Instagram).

~ ~ ~

~ ~ ~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~ ~ ~

"Som na teba neskutočne hrdá."

Fleur vítala Charlesa so širokým úsmevom na perách a keď si ju vtiahol do objatia, omotala mu ruky okolo krku a priložila naň pery.

"Celé je to pre mňa neznáme, tak neviem ako veľmi skvelé je tretie miesto, ale to nič nemení na tom, že si dnes išiel ako šíp."
"Mohol som ísť rýchlejšie." povedal mierne sklamane.
"Z môjho pohľadu bolo toto až-až." Fleur mu pozrela do očí. "Si smutný?"
"Na začiatku sezóny som chcel bojovať o titul. Teraz budem rád za druhé miesto." povedal potichu. "Nie som spokojný s vývojom celej sezóny."
"Budúci rok to bude lepšie. Uvidíš."

Jej Veličenstvo || Charles Leclerc || ✓Where stories live. Discover now