"Povedz mi prvé mesto, ktoré by si chcela navštíviť."
"New York!"
"Tak pobaľ veci, prosím ťa. Vybavím si pár telefonátov a o tretej odlietame."Fleur hľadela na Charlesa ako na zjavenie.
"Čože?"
"Ďalšie preteky máme až budúci týždeň. Sponzorské aktivity mám vybavené, tím letí do Brazílie a my máme niekoľko dní voľno. A ty si predsa chcela cestovať." Charles niečo ťukal do mobilu.
"Ale- Ja som chcela-"
"Bébé." keď dvihol nežný zelený pohľad na Fleur, odzbrojil ju. "Máme možnosti, o akých niektorí smrteľníci len snívajú. Užívajme si to." podišiel ku nej. "Zbehnem dole za Fredom, vybavím lietadlo a prídem ti pomôcť dobaliť veci." naklonil sa k nej a zľahka ju pobozkal. "O pol hodiny som naspäť."Charles odišiel z ich spoločnej hotelovej izby a Fleur pokojne pobalila svoje aj jeho veci.
Mali ich veľa, našťastie nie všetky povybaľovali z kufrov a tak to, čo použili, zbalila zvlášť a zvyšok len uložila, aby to nebolo úplne dokrčené.Keď sa ale ani po hodine Charles nevracal, vzala si mobil a kartu od izby a zišla výťahom do haly, odkiaľ prešla do reštaurácie. Predpokladala, že ak mal mať Charles stretnutie s Fredom, bolo by to práve tu.
Nečakala, že ho uvidí sedieť s Miou za stolom, obaja mali hlavy ponorené do notebooku a o niečom sa potichu zhovárali. Jeho prižmúrené oči Fleur prezrádzali, že nič dobré to nie je.
"Charlie?" podišla k nim, ich hlavy okamžite vystrelili nahor a jej pohľad sa stretol s jeho.
"Chérie."
"Čo sa deje?"
"Nič." odpovedal prirýchlo a Fleur by mu možno aj uverila, ak by na neho Mia krivo nepozrela.
"Mia?" presunula svoju pozornosť na skúsenú manažérku. "O čo ide?"
"Ľudia špekulujú, Fleur. Hrabú sa v tvojej minulosti a vyťahujú na teba rôzne veci, len aby očiernili tvoje meno. Zároveň to ale ubližuje aj Charlesovi-"
"NEUBLIŽUJE MI TO!" ohradil sa spomenutý.
"Charlie, ubližuje ti to. Nechceš to vidieť, si zaľúbený, neuvažuješ racionálne-"
"Aké sú moje možnosti? O čom hovoria tentokrát?"Fleur ignorovala Charlesovo hundranie. Pokiaľ existuje možnosť ako sa brániť voči internetovým útokom, ktoré sa na ňu sypú z každej strany, potom je otvorená všetkým možnostiam, pretože sa brániť chce.
Nemôže nechať svoje minulé ja ničiť šťastie svojmu budúcemu ja.
• • • • •
FLEUR GRIMALDI PREHOVORILA:
"Nie som svätica, ale kto v dnešnej dobe je?"Po týždňoch mlčania, kedy za seba dcéra monackého kniežaťa nechala rozprávať iné osoby, prelomila to ticho vyjadrením na svojom Instagrame.
Vyberáme z neho zopár citátov."Nikdy som nežiadala o nič z toho, čo mám. Nie je mi po vôli, keď ma ľudia označujú za dcéru monackého kniežaťa. NIE SOM hrdá na to oslovenie, ktoré ma uráža. Som Fleur. A som samostatná bytosť, ktorá si buduje svoju vlastnú kariéru." napísala v prvej časti svojho príspevku.
Po tom, čo sa znovu začalo na sociálnych sieťach rozprávať o náhlej a tragickej smrti monackej DJky, Kristin Kerrs, práve Grimaldi bola označená za tú, ktorá podľa verejnosti vie omnoho viac než ktokoľvek iný.
"Kristin bola moja blízka priateľka. Poznali sme sa dlhé roky a nebolo u nás nič zvláštne, že som u nej ostávala aj cez noc. Svojho času bola jediná osoba, ktorej som mohla plne dôverovať, ktorú som milovala spôsobom mne špeciálnym." vyjadrila sa Fleur. "Teraz, keď je vyšetrovanie uzavreté môžem povedať, že je pravda, že som ju našla ja. Nešťastná kombinácia jej závislosti si vzala najvyššiu cenu a ja budem do smrti žiť s výčitkou, prečo som ju nenašla skôr. Možno by som jej dokázala pomôcť." priznala nález tela Kerrs, o čom sa špekulovalo ale nikdy sa to s určitosťou nepotvrdilo.
أنت تقرأ
Jej Veličenstvo || Charles Leclerc || ✓
أدب الهواةDruhorodené nemanželské dieťa monackého kniežaťa, Fleur Noëlie Audrey Chloé Grimaldi, bola po smrti matky donútená žiť s otcom. A tak sa jedenásť ročné dievčatko nasťahovalo do obrovského sídla, kde jej otec býval. Ich vzťah však pripomínal všetko...