Keyiflice okuyun ve yorumlarınızı eksik etmeyin
80 oy, 80 yorum
📍
Titreyen ellerini diz kapaklarına sürttü Celal, imamın son kez ettin mi sorusuna ettim diyerek cevap vermiş, sonunda nikah tamamlanmıştı.
Hoca Mahir'e dönmüş minik bir sohbet ilerletiyordu. "Bak Mahir oğlum ben seni severim, iyi niyetini kalbini de iyi bilirim. Amma ve lakin senin iyi niyetin kadar köylülerin kötü niyeti var oğlum, oğlanı köylerde yalnız gezdirme. Bak anası babası haber salmış peşini bırakmayacak, paranın peşindeler."
Celal korkuyla ellerini Mahir'in koluna sarıp başını adamın omzuna gömdü, korkuyordu.
Mahir ise düşünceli bir şekilde düşündü biraz. "Hocam para versem bırakırlar mı ki yakamızı?" Orta yaştaki adam başını olumsuz anlamda salladı. "Sanmam oğlum, de iyisimi fırsat bulduğun an eşini al git buralardan. Başka türlü ne güle güle oturabilirsiniz ne de güle güle yemek yiyebilirsiniz."
Yanında kendisine sığınan oğlanın saçlarından öptü Mahir, öyle olması gerekiyorsa, mutlak öyle olmalıydı. "Tamam hocam, azıcık birikim yapalım, Celal'i de alır giderim buralardan."
Biraz daha konuştu ikili, Celal onları sessizce dinliyor, sadece üzerinden atamadığı gerginlikle oturuyordu. Hoca yavaştan kalkıp gitti evlerinden, Celal gergin ve ne yapacağını bilmez haldeyken Mahir'in tek düşündüğü şey oğlanın ailesiydi.
Bir çaresini bulmak zorundaydı.
"Yemek yiyelim mi? Ben sana mücver yaptım." Celal bugün ilk kez yaptığı şeyi artık kocası olan adama tattırmak istiyordu. Anası asla ona bu tip şeyler yaptırmazdı, anca ev yapımı erişte yerler, sulu çorba içerlerdi kendi evlerinde.
"Yiyelim, çok da severim mücveri." Mahir hoş gülümsemesini verdi oğlana, kendisi için bir şeyler yapması çok hoşuna gitmişti. Oğlan utangaç bir şekilde gülümseyip mutfağa yürüdü hızlı hızlı, ardından genç adam aksak adımlarla onu takip ederken bu gecenin daha yeni başladığının farkındaydı ikisi de
Özenle yapılmış yemeklere göz gezdirdi Mahir, her biri o kadar güzeldi ki kıyıp da nasıl yiyecekti bilmiyordu Mahir.
"Neden yemiyon? Beğenmedin mi? Özür dilerim ben ya-"
"Dur Allah aşkına, çok beğendim, o kadar güzel duruyo ki kıyıp da başlayamadım. Kim bilir ne çok uğraştın bunlar için." Celal'in kaşık tutan eli titredi heyecandan, aldığı iltifat aşırı hoşuna gitmişti. "Şey... Peki o zaman."
Gülümsedi ve eline kaşığı aldı genç adam, yavaş ve sakin bir biçimde güzel yemeklerin tadına baktı tek tek. Her biri görüntüsü kadar lezzetli, yemeğe doyulamayacak cinstendi.
"Eline sağlık, vallahi dünyayı yedim. Hep böyle yemek yaparsan ben duba gibi olurum he." Celal kıkırdadı suyunu içmeden hemen önce. "Afiyet olsun, ye ne olacak ki sanki!"
"Sen yaptığın sürece yiyecem elbet." Ufak tefek konulardan birbirleri hakkında sohbet ederlerken gecenin geç saati olduğunu ilk fark eden Mahir olmuştu. Çakallar ve kurtlar köyün girişindeki tarlalarda ulurken kendilerine geldiler.
"Ben bulaşıkları yıkayayım, sen de bacağına merhem sür olur mu?" Mahir'in kaşları çatıldı, anlamsızca baktı oğlana. "Olmaz öyle şey, sen sofrayı topla bulaşığı ben yıkarım. "
"Hayır ben yıkayacam, olmaz." Celal ısrar ederken Mahir oğlanın elini tutup öptü. "Ben sana kıyar mıyım hiç, sen yatağa geç ben yıkarım hepsini hemen." Oğlan elini tutan ele baktı bir kaç saniye, içini amansız bir heyecan kapladı.
"Tamam..."
İkili sessiz anlaşmalarını sürdürmüş, Mahir bulaşıkları yıkarken Celal odada gergince onu bekledi yarım saat kadar. İkili için de ilklerini paylaşacakları, birbirlerine ait olacakları ilk geceydi.
Ömürlük sürecek birlikteliklerindeki ilk adımdı bu gece, Mahir kendine telkinler vererek odanın kapısının önünde durdu bir süre, içinden hep her şey güzel olacak diyordu.
Her şeyin güzel olacağından Celal'in güzelliği kadar emindi Mahir.
Sessiz olmaya özen göstererek kapıyı açtı, oğlanın uyuduğunu düşünüyordu. Fakat düşündüğü olmamış, yatakta elleriyle oynayan oğlanla karşılaşmıştı. "Uyumadın mı?"
Sanki bunu umuyormuş gibiydi, Celal üzülmeye başladı yavaşça, o başka beklentiler içine girmişti. "Uyurum şimdi." Gözlerinin dolmaması için hemen yatağın içine girerek arkasını döndü, cenin pozisyonunu aldı.
Mahir ise kendisine tavırlıymış gibi saniyeler içinde yatakta kaybolan bedeni seyretti bir süre, ardından üstünü başını değiştirip yatağa girdi. Nasıl lafa girmeliydi ne demeliydi bilmiyordu.
Oğlanın arkasına yanaşıp sıkıca sarıldı Mahir, oğlanın güzel kokusu burnuna dolarken kollarının arasında minicik kalan Celal'le gülümsedi. Bacaklarını bacaklarına sürttü ve burnunu boynuna yasladı.
Tavırlı bir şekilde ardını dönerek uyumaya çalışan oğlan için ise işler beklenmedikti, uyumadın mı diye soru sorduğundan ötürü onunla yatağın bir ucundan diğer ucuna yatacaklarını düşünmüş, ağlama hissiyle dolmuştu boşuna.
Adam onun alışmasını bekliyordu belli ki.
"Celal... Ben sana sen beni severken dokunmak istiyom... Tamamen benim olmak istediğin zaman... Hiç pişman olma istiyom." Oğlan kendisini bu kadar düşünen adamla aptala döndü birden, onun rızasını istiyordu...
"Ben seni seviyom ki zaten... Su verdim ya ben sana... O zamandan beri..." Utanmıştı işte, pat diye de söylemişti arsız gibi. Acaba yanlış anlar mıydı onu Mahir...
Anlamasındı.
"Yani... Dokunayım mı ben sana şimdi?" Hala inanamıyordu, Celal gönül rızasıyla istiyordu onu. "Hm hm... İstersen..." Mahir oğlanın ensesinden öptü önce, o kadar derin o kadar içli öpmüştü ki Celal ayak parmak uçlarına kadar titredi.
Burnunu ense kökünden başlayarak kulak arkasına kadar sürtmüş oğlanın güzel kokusunu derince solumuştu.
Yetmiyordu.
Sanki bir türlü o güzel koku yeterince doldurmuyordu Mahir'in ciğerlerini. Biraz öpüp kokladıktan sonra oğlanı kendisine çevirdi Mahir, çenesinden tuttu kendisine bayık bir şekilde bakan Celal'in dudaklarından öptü sakince.
Bir kez.. iki kez.. üç kez derken minik öpücükler yerini öpüşmeye bıraktı ikili için. Mahir'in elleri rahat durmuyor, oğlanın ince belini sıkıca kavrıyordu. Oğlan parmak uçlarına kadar zevkle dolarken inledi ve saçlarına çıkardı ellerini.
"Son kez soruyom Celal, istiyon mu?"
Oğlan nefes nefese açtı güzel gözlerini, kirpikleri ıslaktı.
"İstiyom."
📍
Bu hikayeye smut ağır gelebilir diye düşündüm arkadaşlar.
Bilmiyorum çok güzeller.
Sizleri seviyorum ♥️🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yılgın (Bxİntersex)
Ficción GeneralTamamlandı📍 🌈 Onu ailesinden kurtaran adama minnetle baktı, elleri çimento kalıntılarıyla ve izleriyle doluydu. Olsun dedi içinden, tek tek silerim ben her bir noktayı... Final: 442k okunma 46.1k beğeni