Keyiflice okuyun plizz
100 oy, 100 yorum
📍
"Ana? Nerde Celal?" Kapıyı anası açınca kafasına şüphe düşen Mahir yorgunluğuna rağmen anasına eşini sormuştu. "Uyuyo yavrum, yoruldu bugün." Oğluna nasıl anlatacağını bilmiyordu.
"Ne yaptı da yoruldu ana? Demedim mi ben sana iş yapmasın diye?" Zaten bacağının ağrısı başına kadar vurmuştu, gözleri kan çanağına dönmüş halde gelmişti eve, bir de eşinin o halde iş yaptığını öğreniyordu.
"Oğlum evde iş yaptırmadım amma senin bacağın için söğüt topladı bugün, çok seviyo seni." Mahir'in gönlü hafifledi birden, ağrısına, acısına rağmen kalkıp söğüt toplamıştı onun için demek.
"Başka iş yapmadı di mi? Ana bak doğruyu de bana." Hafza hanımın gergin halinden bir şeyler olduğu belliydi. "Oğlum iş yapmadı da biz bugün söğüt için ahrıza gittik tarlaya, Şerife'yle anası da vardı orda. Vallahi ben onlarla konuşmadım oğul, Nefise geldi onunlan sohbet ediyoduk, geldiler laf etmeye başladılar." Soluk aldı kadın.
"Neymiş doğurmazsa kuma gelirmiş, kumasına hizmet edecekmiş de bilmem ne. Bağırdım çağırdım amma üzüldü oğlan, ağladı..." Anlamıştı Mahir, sinirlenmemek için yumruğunu sıktı. "Şimdi laf etmiyom ana, gidene kadar da etmeyecem. "
Gidecekleri gün açacaktı ağzını, o zaman laf edecekti Mahir.
Daha fazla konuşmadan odaya girdi ağır adımlarla, Celal iç çekerek uyuyordu. Ne kadar da üzülmüş, canı sıkılmıştı öyle ki iç çekiyordu uyurken bile.
Yatağın yanına vardı ve oturdu, Celal'i kucakladı birden. Oğlan uykulu halde açtı gözlerini, karşısında kocasını görmek onu mutlu etti. "Hoşgeldin, öpeyim mı seni?"
Şirin şirin kocasına konuşması sonrasında Mahir oğlanın dudağına sıkı bir öpücük kondurdu. "Bugün önce ben öpeyim dedim, hoşgeldin demek için kapıda olman gerek miyo muydu?"
"Şey... Uyumuşum ben, özür dilerim. Bi dahakine hemencecik uyanırım." Kocasının göğsüne başını koydu, üzgün olduğu için hala uykusu vardı. "Uyanma hemencecik, sen anlat bakalım... Ben bir şeyler duydum bugün olanla ilgili."
Celal anlatmak istemiyordu.
"Bir şeycik olmadı ki." Minik dudaklarını yaladı kuruduğu için, Mahir oğlanın saçlarından öptü. "Olmuş Celal, kavga etmeyelim güzelim olur mu? Anlat hadi."
"Şerife'nin anası laf etti işte, kuma gelirmiş üstüme, hizmet edermişim ben ona. Sonra... Hizmet etmezsen ananın evine gidersin dedi." Mahir'in gözlerinin içine baktı.
"Güzelim... Ben daha seni sevmeye yeni başlamışım, daha doymamışım bile... Niye gebe kalmanı isteyeyim? Deli miyim ben? Önce gezip tozacaz, eğlencez, çocuk olacaz yeniden... Ondan sonra Allah da nasip ederse olur bi tane, fazlasına gerek bile yok."
Bir adam ne kadar güzel olabilirse o kadar güzeldi Mahir... İçi dışı her yanı adamım, güzel bir insanım diye bağırıyordu resmen.
"Eğlenip çocuk mu olacaz senlen?" Celal çocuk olabilecek miydi yani? İp atlayıp futbol mu oynayacaktı? Yoksa o içi değişik şekilli misketlerden mi oynayacaklardı? Peki köylerde oynayan sinemaya da giderler miydi? Merakla doldu Celal.
Hiçbirini yapmamıştı.
Daha üç yaşında minicik bir çocukken bile anası babası iblis gözüyle bakıp evden dışarı çıkarmamıştı oğlanı. Kardeşleri bir kez bile oynamamıştı onunla, bir kez bile masal dinlememişti.
"Tabii ya... Celal... Anam teyzemden bilezik alacak, kasabaya yerleşcez senlen. Orada istersek çocuk oluruz istersek bebek.. kimse karışamaz bize." Hafza anası düştü aklına, o gelmeyecek miydi?
"Hafza anam? O gelmeyecek mi?" Mahir oğlanın güzel gözlerini seyre dalarken sorusunu yanıtladı. "Gelmeyecek, burda kalmak istiyo."
"Olmaz, ben de gelmem o zaman. Anan burda ne yapıp yiyecek? Olmaz öyle şey... Mahir konuş ananla gelsin, yoksam ben de gelmem." Kararlı konuşup dudağını büzdü Celal, ne demek burada kalacaktı kadın? Ne kadar ayıptı!
"Ulan güzelim." Celal tam gülecekken dudaklarından öptü Mahir, bu oğlanın kalbinin güzelliği bazen onun başını döndürüyordu. "Ama Mahir bize yük olamaz ki anan, hem bana çok yardım ediyo, kusurlarımı güzelce düzeltiyo... Niye ayrı yaşayalım ki hm?" Kendini açıklama hissiyle dolduğunda konuşmuştu Celal.
"Güzelim vallahi bu kalbini yiyecem senin he, ne güzel düşünüyon sen öyle." Celal bir elini kocasının boynuna atmış, ensesindeki saçlarla oynuyordu. Böyle bebek gibi sevilmek... Yeni yeni tattığı şeylerdi.
"Mahir... Şerife'yi hiç sevmiyon di mi?" Aptal diyordu kendisine, sevse seninle mi evlenirdi?! "Hiç! Hem ne sevecekmişim? Koynumda sen varken başkasına gönül verdem rabbim beni kör eder."
"Yaa.." kıkırdadı oğlan, çok hoşuna gidiyordu Mahir'in bu ilgili ve seven halleri. "Yaa tabii... Hadi kalk da kocanla başbaşa yemek ye." Celal başını salladı ve ayağa kalktı oturduğu rahat kucaktan.
Hafza anasının hazır edip dolabına koyduğu ped benzeri bezlerden birini kullanmak için eline aldı ve banyoya girdi Mahir üstünü değiştirirken.
Morali ve keyfi yerine gelmişti.
İşini bitirip elini de yıkadıktan sonra mutfağa girdi Celal, anası çoktan yemeğini yemiş, bulaşığını lavaboya bırakmıştı. Anasıyla konuşsa iyi olurdu, sırf onları başbaşa bırakmak için her defasında yalnız yememeliydi.
Bu seferlik görmezden geldi ve zaten sıcak olan yemekleri tabaklara koydu oğlan, Mahir de o yemekleri koyarken gelmiş, oğlanın koyduğu yemekleri sofraya yerleştirip ekmekleri kesmişti. İkilinin anca beraber kanca beraber tutumu evlilikleri için de epey güzeldi.
Celal hayallerine bile sığdıramayacağı o evlilik hayatını yaşıyor, yaşarken de inanılmayacak derece aşık bir adamla günün sonunu tamamlıyordu.
"Bana söğüt toplamışsın, ezdin mi?" Celal ağzı dolu halde yanakları hafif şişkinken başını salladı tatlı tatlı. "Ulan bi de neden gebe kalmadım diyosun, Allah senden başka bebem olsun istemiyo da ondan!"
"Ya Mahir konuşma öyle, yemekten sonra sürerim bacağına söğüdü." Utanıyordu işte, bu adam hep onu utandırıyordu. "Konuşurum ben, gözüme ne kadar güzel geldiğini bi bilsen sen de konuşurdun."
Sofrada karşısında oturan adamın kalkıp yanına oturdu. "Kucağına alsana beni."
"Alayım tabii... Seni."
📍
Balla kesiyorum bölümü.
Bu kitap galiba 55 60 bölüm sürecek gibi
Nedenini az çok anlamışsınızdır. Daha Celal'in yasayamadığı çocukluğunu yaşayacağız Mahir'le, ardından başka bir yerde kurdukları hayatı okuyacağız ve en son olarak bebekleri olacak...
Hepsini önce önce işlemek istiyorum esasen, o nedenle de ikinci bir çift olmayacak.
Bölüm nasıldı?
Sizi seviyorum ♥️🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yılgın (Bxİntersex)
Fiksi UmumTamamlandı📍 🌈 Onu ailesinden kurtaran adama minnetle baktı, elleri çimento kalıntılarıyla ve izleriyle doluydu. Olsun dedi içinden, tek tek silerim ben her bir noktayı... Final: 442k okunma 46.1k beğeni