🌼 45

9.5K 964 328
                                    

Keyifli okuyun la

Yorum oy sınırı koymuyorum diye az yorum yaparsanız bölüm atmam arkadaşlar, o kadar emek veriyorum hani.

Bir de başlamış lan okulunuz, hadi inşallah sınıfta kalmalı bir yıl olur.

Bsjsnsj

Şaka şaka bol takdirli bir okul yılı olur umarım, ders çalışın ve gerizekalı aptal tiki insanlarla uğraşmaya çalışmayın.

Üniversitede itin götüne giriyorlar zaten siz de oradan buradan duyuyorsunuz mallıklarını, sarıyo ndkenkdjs

Arkadaşlar hala cinsiyet vs sorusu var. İlk bölümlerde yazmıştım, penisi aktif bir şekilde çalışmıyor. Yani sadece temsili olarak var, işlevi yok. O nedenle nereden işiyo, nereden boşalıyor gibi sorular sormayın daha fazla.

Ben de oturup hiç çift cinsiyetli birini incelemedim. O nedenle bende oradan buradan bilgilerle ilerliyorum.

📍

Celal mışıl mışıl uyuyordu, bugün Fatma'ya yardım edeceğim diye kendisini çok yorduğundan eve gelir gelmez yatağına gidip uyumuştu. Mahir ise oğlanın üstünü değiştirmekle meşgul oldu.

"Hem yoruluyo hem de iş yapmaya devam ediyo... Şeytan diyo ki döndür arkasını ısır kalçasını da oturamasın da dışarıya çıkmasın." Celal eğer uyumasaydı buna kıkır kıkır gülerdi, üstelik kocasına da naz yapar kalçasını gerçekten ısırttırırdı.

Celal gece asla bir şey giymeyi sevmediği için çırılçıplak soyup kendi tişörtünü giydirdi. Oğlan mırıldanıp diğer tarafa dönerek uykusuna devam etti. Mahir ise yatağa ilerleyip biraz oğluyla başbaşa konuşmak istedi.

"28 yaşındayım... Sadece 19 yaşına girmek üzere olan bir oğlandan sen doğacaksın... İnanılmazsın di mi? Annen gibi... İnanılmaz olacaksın." Tişörtün üzerinden belirgin şişkinliği öptü.

"Ama bak seninle anlaşalım, ben her şeye rağmen anneni daha fazla seveceğim. Onu hiç sevip sayıp sarmalayan olmamış biliyon mu? O ise küçücük kalbiyle beni sevmek için elinden geleni yapıyo, ben mutlu olayım diye tatlılıklar yapıyo ama bilmiyo ki o hiçbir şey yapmasa bile ben ona çok aşığım." Duraksadı ve yeniden öptü.

"O yüzden onu hep herkesten her şeyden daha çok sevmem lazım. Kızmak üzülmek yok, o hep biriciğimiz olacak. Sen de büyüyeceksin, sen de her şeyden sakınacaksın onu anlaştık mı?" Gülümsedi, Celal'in sesini özlemişti.

Bugün pek onunla konuşamamıştı, hem tekstil hem de pastane onu zaman zaman zorlasa da iki bebeği için her şeye katlanmaya hazırdı. Fakat bazen eşini özlüyordu, Celal'in hayatında böylesine büyük bir yere sahip olması onu yer yer şaşırtıyordu.

"Adını da Ahmet koyacağız ama aramızda kalsın annen fellik fellik başka ek isimler arıyo sana, inşallah abuk subuk bir şey bulmaz. Hamile olduğu için her şeye karşı çok hassas, şansına ne gelirse ismin o olacak." Ahmet naz bile koyabilirdi, bu ara her şeye gereğinden fazla açıktı.

Tam bir şeyler daha konuşacakken Celal uyanır gibi oldu, oğlanın boğazı kurumuştu. "Aşkım... Su." Mahir kalkıp çabucak su getirdi. Oğlanın başından tuttu kalkması için, Celal gözlerini hafifçe açıp suyu içti. Ardından hafif bir gülümseme takıldı.

Uykusunun en güzel yerindeydi.

"Aşkım... Rüyamda çenemden öptün biliyon mu?.. çok güzeldi, ben de güldüm hep." Gülümsedi Mahir, rüyasında bile sevildiğini için seviniyordu. "Beni sevmeyi hiç bırakma tamam mı? Ben yoksa çok üzülürüm." Elini Mahir'in kalbine yerleştirip okşadı, her şeyle baş edebilirdi fakat Mahir'in sevgisizliğiyle asla baş edemezdi.

Buna asla hazır olamazdı.

"Ben senin her yerini öperim güzelim benim, rüyalarında bile narin vücudunu rahat bırakmam. Görüyorsun benim mesaiyi." Kıkırdadı Celal, kocası çok çalışkandı canım. "Gördüm gördüm, şimdi aşkım kocacım Mahir'im dudaklarımı öp de uyuyayım ben de."

Genç adam daha evi toparlayıp duş almalıydı, bugün ikisi de evde değildi ve ev biraz dağınık kalmıştı. "Güzelim önce banyo yapayım, kokuyorum." Tekstil kokusuyla öpüşmek istemiyordu.

"Çok erkeksi kokun var doğru diyon, ben soluyunca içim karıncalanıyo sanki biliyon mu? Bilmezsin tabii şapşal." Kendi kendine gözleri kapalı halde kıkırdadı, yine keyiflenmişti. "Hadi şimdi beni öp, ummm uzattım bak dudaklarımı hadi.." gülümseyerek dudaklarını öptü uzun uzadıya genç adam. Celal karşılık vermiyor eşi öptükçe dilini dışarıya çıkarıp kocasını yalıyordu kedi gibi.

Adamın burun ucu bile salya olmuştu.

"Uyu bakalım minik kedi, yoksa bu panter sizi parçalayacak." Yorgun bir kıkırtı... Celal çok şanslı hissediyordu yine. "Geçen günkü gibi... Baldırımı öper misin aşkım canım bitanem... Böyle huylanıyom güzel oluyo." Hala gözü kapalı konuşuyordu.

"Sen bu ara çok ilgi ister oldun he. Öpmesem ne yapabilirsin ki?" Öpecekti elbet, hatta belki bileklerini de öperdi. "Kocacım yüzüne oturur boğarım seni ne diyon." Mahir kahkaha attı, bu arsızlık ona bile biraz fazla değil miydi?

"Ne?" Celal gözlerini açtı birden. "Ya onu kastetmedim Mahir! Hani nefes alamazsa ölürsün ya ondan dedim! Sen çok kötü bir adam oldun ha her şeyi o anlamda anlıyon! Of Mahir gülme ya... Küsüyom ben sana o zaman."

Mahir gülmesini zar zor durdururken Celal'i kucağına çekti. "Böyle değişik fantazilerin varsa desene güzelim eğleniriz." Oğlan genç adamın omzuna vurdu iki kez. "Küstüm sana Mahir! Utandım senin yüzünden! Ben onu mu diyom, masum masum şeylerden bahsediyom sense bana neler kastediyon."

Dudaklarını büzmüştü. "Sen de hiç olacak bir laf etmiyon güzelim, kime desen yanlış anlar." Şak diye beklenmedik anda öptü Mahir eşini, bu akşam epey gülmüştü.

"Ama sen anlama, sen benim kocamsın! Ne dediğimi anlayıver." Somurtarak kalktı kocasının kucağından, yatağa ilerleyip arkasını dönerek yattı. Mahir ise oğlanın arkasına gelip sarıldı sıkıca, burnunu mis kokan enseye götürüp derin bir nefes aldı.

"Şş! Yüzüme oturmak ister misin?"

"Mahir!"

📍

Arkadaşlar üzgünüm ama Celal sadece Mahir'in yüzüne oturabilir.

Uyarımı dikkate alın nxksmksms

Arkadaşlar bir de bu ne güzel bir çizim aq ruhumu teslim ettim.

Bölüm nasıldı??

Sizi seviyorum ♥️🌼

Yılgın (Bxİntersex)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin