🌼25

15.1K 1.1K 184
                                    

Keyiflice okuyun canım sıkılmasın

Mabel Matiz - numaracı🕊️

100 oy , 100 yorum

📍

2 hafta sonra;

"Ana sen niye gelmiyon? Ben üzülüyom ama." Birazdan şehirden tuttukları evlerine kamyonla yola çıkacaklardı fakat Hafza hanım gelmemekte ısrar ediyordu.

"Oğlum benim işim yok oralarda, siz gidin hayde. Hem ben köyümden ayrılmam asla." Hem iki yeni evlinin evinde ne işi vardı ki?! Üstelik de şehirde.

"Ama kendine nasıl bakacan?" Yaşlı kadın kendine nasıl bakacaktı ki? Canını sıktı bu durum Celal'in. "Ay bunca sene bakmışım şimdi de bakarım yavrum, siz gidin hayde. Yeter!"

Kadın Mahir ve Celal'i resmen kovmuştu evden. "Dedim ama sana gelmez diye." Celal dudaklarını büzdü ikili kamyona doğru ilerlerken. "Ama olmaz ki böyle, benim aklım hep onda kalacak."

"Ben merkezden eve telefon bağlatırım güzelim, sen canını sıkma." Celal sevinçle sokuldu kocasına, her zaman gönlünü nasıl edeceğini iyi biliyordu.

"Evimiz nasıl Mahir?" Kamyona çoktan binmiş, yolculukları başlamıştı. Celal evlerini çok merak ediyordu. Mahir kendi birikimlerini de iki bileziğe katıp evi satın almıştı kirayla uğraşmamak için. Bir kaç gün önce de bir tekstil firmasında kendisi için çok rahat ve maaşı da iyi iş bulmuştu.

Hayatlarının gereğinden fazla güzel gitmesi Mahir için bile beklenmedikti, Allah onu bir şekilde güzel bir hayatla mükafatlandırıyordu. "Çok güzel, bahçesi bile var. 3 odalı, mutfağı geniş... Tabii yatak odası da geniş." Celal şoförün yanında arsız arsız konuşan kocasının kolunu çimdikledi.

"Sen hiç ayıp ne bilmiyon Mahir." Bilmiyordu tabii, ne bilecekti! "Eşimle istediğim gibi konuşurum sana ne?" Mahir'in tripli tripli konuşup Celal'in alnını öpmesine oğlan şaştı kaldı. "Banane mi? Eşin benim ya deli!"

"Bu deli dilini yiyecek bak! Neyse güzelim. Evin bahçesine salıncak kurdurdum, senin güzel gönlünü eylesin diye. Arka bahçesine de ileride koltuk alır oturmak için yer hazır ederiz. İkinci el buzdolabı alabildim anca, bi de yatağınız var o kadar. İçini daha dolduramadım."

Param yok demeye dili varmıyordu, köyden kendi odalarından getirdiği eşyalarla biraz dolacaktı sadece, kamyona verecekti cebindeki son parayı.

"Olsun, ihtiyacımız yok ki şimdi hem. Şey... İleriki zamanda ben de çalışırım." Mahir olumsuz anlamda başını salladı. "Asla olmaz, ben çalışacam sen gezecen tozacan. Asla el işlerinde yordurmam seni."

Celal'in içi sıcacık oldu, bunca yıl nasıl eziyet çekmişti biliyordu kocası. Bildiği için de çocukluğunu yaşasın diye elinden geleni yapıyordu. " Ben korkuyom Mahir... Ya mutlu olamazsak orada?"

Her ihtimal vardı.

"İkimiz her yerde mutlu oluruz Celal, yeter ki beraber olalım... Öyle değil mi?" Öyleydi elbet, Celal başını adamın göğsüne yasladı, yarım saat yolları kalmıştı.

"Öyle, senlen olayım da ben cehennemde bile dünyanın en mutlu insanı olurum." Mahir oğlanın saçlarından öptü ve yanında ona soru soran kamyon şoförüne döndü.

Celal gözlerini kapatıp yeni hayatları için hayaller kurmaya başladı.

📍

"Güzelim! Güzelim uyan hadi! Celal... Yavrum biz her şeyi indirdik sen hala uyuyon." Mahir söylenerek oğlanı kucağına aldı, kamyon şoförüne selam verip içeriye, evlerine girdi. Celal homurdanıp burnunu sürttü adamın göğsüne.

"Kurban olduğum şiir gibi."

Oğlanı yavaşça koltuğa bırakıp yatağı toparlayıp oğlanı yatırmak için yatak odasına girdi, elini çabuk tutmaya özen gösterirken o da Celal kadar heyecanlıydı.

Herkesten uzak ve bağımsız yaşamak onun da hayaliydi ama bu kadar çabuk yaşayacağını düşünmemişti. Hele de kalbini tutup ellerinde yaşatan bir oğlanla...

"Kocacım... Korktum evde yoksun diye." Celal gözlerini ova ova yanına gelip kolları arasına girmişti genç adamın. Uykusu vardı ve evi de çok beğenmişti daha doğru düzgün evi görmeden.

"Güzelim uyumak mi istiyon? Benimle?" Hm hm diyerek başını salladı oğlan, heyecan kalbine fazla gelmişti de sakinleşmek isterken uykusu gelmişti Celal'in.

Mahir oğlanın belinden tuttuğu gibi kucağına alarak yatağa ilerledi. "Bugün bebeğimle erkenden uyuyayım bari, gece otururuz madem."

Güzel bir çayla Celal'in dün yaptığı kurabiyeler mis gibi giderdi ne de olsa.

"Seni çok seviyom ben Mahir, iyi ki kocamsın benim." Mahir tam uykuya dalacakken duyduklarıyla şaşkınca gözlerini açtı. "Nerden çıktı güzelim bu şimdi?"

"Benim için yaptıkların çok başka Mahir, beni bu kadar seviyon ya..  gösteriyon da bana karşı... Amma ben gösteremiyom..." Kedi gibi sokuluyordu Mahir'e, aynı Mahir'in yaptığı gibi öpüp koklamak istiyordu kocasını.

Utanmasa yapardı da..

"Sen göstermeden de anlatabiliyon güzelliğim benim, düşünme böyle." Oğlanın alnından öptü ve ohhh diyerek lezzetli yemek yemiş gibi sesler çıkardı.

"Ben de sana aşığım kurban olduğum, hadi iyi geceler." İkili bir kaç saatliğine saatleri durdurarak uyudu. Birbirlerine nefesleri gibi karışırlarken onları ne güzel ne neşeli bir hayat bekliyor bilmiyorlardı.

Yaşayıp göreceklerdi.

📍

Geçiş bölümü sayalım bunu

Bölüm nasıldı????

Sizi seviyorum ♥️🌼

Yılgın (Bxİntersex)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin