Rozdział 29.

243 10 0
                                    

Lila

Stałam przed drzwiami mieszkania, które należało do Davida.

Był dzisiaj pierwszy września, a ja wiedziałam, że tą datę zapamiętam już na zawsze.

Nim zapukałam do drzwi, dałam sobie chwilę, aby przygotować się na to, co miałam za chwilę powiedzieć.
Zapukałam. Raz. Dwa. Trzy, a już po chwili drzwi przede mną zostały otwartę, a w przejściu stanął uśmiechnięty David.

David

Otworzyłem drzwi, a przede mną stała Lila, a na jej widok, na moje usta wpłynął szeroki uśmiech.

-Cześć - od razu się przybliżyłem, składając picałunek na pełnych, wiśniowych ustach dziewczyny. Nie odwzajemniła tego, stojąc bez jakiegokolwiek ruchu. Zmarszczyłem brwi. - Co się stało? Zrobiłem coś nie tak?

-Nie... - mruknęła, bawiąc się swoimi dłońmj i patrząc w podłogę. Po chwili ponownie uniosła wzrok. - Chciałam porozmawiać. Mogę wejść? - przytaknąłem, przesuwając się, aby dać dziewczynie miejsce, po czym zamknąłem za nią drzwi. Patrzyłem na nią z obawą i zmartwieniem.

-O czym chcesz rozmawiać?

-David... Wiesz, że Cię kocham? Bardzo. Prawda?

-Tak, wiem. Ja też Ciebie bardzo kocham.

-Tak... Ale to koniec. Wyjeżdżam - zesztywniałem.

-Co? - patrzyłem na nią, nie rozumiejąc o co jej chodzi. - Lila, jaki koniec?

-No... Nasz. Nasz koniec. Nie możemy być razem, przepraszam.

-Kwiatuszku... - byłem przerażony. Położyłem sztywno dłonie na jej biodrach, tak jakby miała za chwilę uciec. - Proszę, nie zostawiaj mnie. Dlaczego? Przecież się kochamy. Byliśmy szczęśliwi, tak? - z moich, jak i dziewczyny, oczu zaczęły lecieć łzy.

-David... To mnie niszczy - patrzyła prosto w moje oczy.

-Co Cię niszczy? Pomogę Ci...

-Nie, David. Ty mnie niszczysz - ponownie zesztywniałem. Lila, ostatni raz złożyła dłuższy pocałunek na moich ustach, który odwzajemniłem, po czym bez jakichkolwiek słów, wyszła z mojego mieszkania.

Zostałem sam. Na zawsze, kurwa, sam, bo nawet jakbym kogoś znalazł, to nie będzie ze mną już... Nie mojego kwiatuszka lub łodyżki.

Hejka, kwiatuszki ❀

Dziękuje za 8,5 tys wyświtleń i 400 głosów! Kocham was ♡

Do następnego ♡

Twoja skóra pachnie jak ostatnie dni wakacji. #1 Summer Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz