A hó, amilyen gyorsan jött, olyan gyorsan is távozott Hawkins házaitól.
Lis az iskola ablakán bámult ki a saras udvarra. Munson a mellette lévő padon húzta a lóbőrt. Február révén ez már a sokadik órájuk volt a szünet óta, viszont az iskola legkedvesebb tanárával volt a mai órájuk, aki közölte, hogy ,,csendes elfoglaltság", így az osztály egy része tényleg csendben foglalta el magát, a többiekkel ellentétben, akik minden áron kiabálva szerettek volna beszélni egymással. Lis gondolatai saját lábra keltek és elindultak vándor útra a lány emlékei között. Látta a szemei előtt a karácsony estét, majd a másnap reggelt, amikor is Munsonnak dőlve kelt fel a kanapén. Emlékezett rá, hogy a fiúval nézett egy cseppett sem vicces kabarét, de az este folyamán valamikor bealudhatott. Feje a fiú vállán volt, míg Eddié hátracsuklott a háttámlára, kezét pedig a lány csípőjén pihentette. Emlékszik az érzésre, amit az az apró érintés váltott ki belőle. Mintha égett volna a bőre a fiú érintése helyén, de nem akarta eltaszítani magától. Megborzongva tért vissza jelenbe, de nem sokáig maradt itt. Az agya egyből átvitte a következő emlékre. Új évi buliba rángatta el Eddie. Lisnek semmi kedve nem volt menni. Ő csak otthon akart filmet nézni a családjával, majd visszaszámolni és egy pzsgővel ünnepelni, aztán rögtön ágyba bújni. Hála Munsonnak ez a terve dugába dőlt. A fiú este tizenegykor jelent meg a háznál és nem rögtön List kérdezte meg, hogy lenne kedve vele tartani, hanem a lány családját, akik természetesen rábólintottak, mondván ,,Jót tenne neki, ha vele egykorúakkal szórakozna". Anyja és nénikéje készítette el a lány haját, a sminkjét és ők is adtak neki választási opciókat ruha téren. Kapott pár megjegyzést tőlük a ruhatárára, mert szerintük nagyon egyszínű. A buli nem volt semmi különleges. Részeg fazonok a konyhában, még részegebbek a nappaliban táncoltak - vagy csak próbáltak táncolni -, a maradék ember pedig eloszlott a hálószobákban, az udvaron, vagy valahol a részegek között. Lis és Eddie az udvaron ültek az üres medence szélén. Kezükben ott füstölgött egy-egy szál cigicsikk, miközben ők a korán fellőtt tűzijátékokat nézték, majd azoknak a helyét. Nézték ahogy a nagy fény helyét átveszi a végtelen sötétség, amin ott fénylik a megannyi apró csillag. Szerencséjükre minden megjegyzés elkerülte őket, mivel Jason és a társasága is ott volt. Bár a fiút jobban érdekelte, hogy levegye a lábáról a pompomlány, Chrissy Cunningham-at. Nyílt titok az évfolyamon, hogy Jason fülig bele van zúgva, és ez fordítva is igaz. Talán a buli fénypontja az lehetett, mikor Chrissy-t megpróbálta letaperolni egy srác, akinek sikerült leinnia magát a sárga földig, de a hős Jason közre lépett. Elkezdtek verekedni, pontosabban Jason ütötte a srácot, aki folyton hátratántorodott egyszer meg hátra esett és itt nyilvánították nyertesnek a csatát. Ez után Chrissy valószínűleg haza akart menni, mert belőlük innentől kezdve semmit nem lehetett látni. Viszont most egy párt alkotnak és egy csomóan olvadoznak tőlük, mert ők ,,olyan aranyosaaaak".
Az éjféli visszaszámolás nem volt nagy szám. A két fiatal is ivott egy pár pohárral, de csak annyit, hogy érezzék az alkoholt, ahogyan pezsdíti a vérüket, s a melegség átjárja a testüket. Viszont ez a kevéske alkohol is felszabadította List. Amint éjfélt ütött az óra, elhangzott az első ,,boldog új évet", fellőtték az égre az év első tűzijátékát és a szerelmes párok megejtették az év első csókját. List elöntötte valami. Késztetést érzett rá, hogy ő is tegyen valamit. Ezért egy gyengéd puszit nyomott Eddie orcájára, aki kissé elpirulva fordult a lány felé, aki már nem őt nézte, hanem az égen villódzó sok-sok fényt. A fiú közelebb húzta magához a lányt és a fejét a Grey vállán pihentette úgy nézte immáron ő is az égi játékot.Lisát a csengő rázta fel ábrándozásából. Attól a naptól kezdve érez valami megmagyarázhatatlant. Nincsenek pillangók a gyomrában, de minden egyes percben mikor nincsen Munson közelében, akkor vágyik rá, hogy a fiú ott legyen mellette, ha akár nem is szólnak egymáshoz, de legyen ott vele. Nem érti ezt az egészet, de otthon nem mer kérdezni ilyenekről. Ahelyett, hogy rákérdezne erre bárkinél, inkább kitalált egy pocsék ötletet, miszerint megpróbálja kicsit elkerülni a fiút.
Péntek lévén Steve-vel és Robinnal megbeszélték, hogy ma este Buckley-éknál lesznek, néznek egy filmet és lehet, hogy ott is alszanak. Csak Mr. Minden Lányt Elakarok Csábítani Harringtonnak randevúja lesz előtte szóval senki nem tudja, hogy mikor érhet oda.
YOU ARE READING
𝑀𝑒𝑠𝑠𝑧𝑒 𝑚𝑒́𝑔 𝑎 ℎ𝑎𝑗𝑛𝑎𝑙✓
FanfictionLis élete elég nehéz volt otthon, a nagyvárosban. Az osztálytársai ki nem állhatták. A lánynak a végzős évére minden "összejött". Egyik kórházból járt a másikba válaszok nélkül, mikor is egy nem várt hír fogatta. Nem szeretett volna a nyomasztó köze...