A két fiatal senkinek nem szólt a (nem éppen hivatalos) kapcsolatáról. Lapítottak és csak szerették volna ezt az egészet kettesben élvezni. Csütörtök reggel van. Dustin bezárkózott a szobájába és nem hajlandó indulni, viszont ha nem siet eléggé el fognak késni a suliból. Lis csak Lucas miatt hajlandó bemenni erre az egész kosaras buzdításra. Nevetségesnek és fölöslegesnek találja ezt. Végül időben odaértek, s míg Dustin Max és Mike társaságában nézi ezt, addig Lisa egyedül áll a lelátó legszélén, közel az ajtóhoz, biztos, ami biztos alapon. A lányt megmosolyogtatja Sinclair látványa. Sugárzik a fiúból a boldogság és valljuk be, ez az egyen ruha förtelmes. És ennél csak egy dolog förtelmesebb, az pedig Jason beszéde. Szánalmas, hogy a város halottjaival próbál belelkesíteni mindenkit. Lisa úgy érezte le kell lépnie. Ez neki sok volt és igazából lehet, hogy egy kicsit többet is belegondolt a kelleténél, de kiment a tesiteremből, s egészen az erdő egyik elrejtett padjáig meg sem állt. A nap további része ugyan olyan unalmas volt mint bármikor máskor. Ebédszünetben Dustin és Mike feszengve ültek le a pokol tüze asztalához. Lis ekkor még sehol sem volt az ebédlő közelében. Mikor beért a terembe Eddie az asztal tetejéről ugrott le.
-...szóval Mike és én dumáltunk, löktük a rizsát és arra gondoltunk, - hallotta meg Lis Dustint, ahogy egyre közelebb ért hozzájuk. - hogy, talán elké- elkéne
-Halasztanunk. - fejezte be Mike. Lis ekkor huppant le Eddie mellé és értetlenül nézett végig a társaságon. Hirtelen hatalmas felfordulás alakult ki a D&D csapat körében.
-Csendet! - szólt rájuk Munson. Gareth morgott egyet, de engedelmeskedett a fiúnak. - Szóval Sinclairt elragadta a sötét oldal.
-Valami olyasmi.
-Valami olyasmi? - dobta meg a két legfiatalabb tagot egy kajadarabbal. - És ahelyett, hogy keresnétek egy beugrót a helyére, inkább - néz gyilkos tekintettel a fiúkra. - inkább elhalasztanátok a Vecna szektáját?
Mike egyből elkezdett tiltakozni, Eddie pedig az érettségiről kezdett beszélni. Lis itt adta fel, hogy bármit is megértsen az egészből ezért előkapta a vázlatfüzetét és folytatta Darth Vader sisakos portréját. Egyszer felkapta a fejét a neve hallatán:
-Idén más lesz, mert ez az én évem lesz, hála Greynek. Érzem már. - a lány mégelveszettebb volt mint eddig, ezért egy vállrándítással letudta az egészet, majd visszatért a félkész rajzához. E közben Eddie a két fiút rángatta és okította. Inentől kezdve a két fiú mindenkit megkörnyékezett a suliban és a sulin kívül is.
-Szerinted tudnak találni egy cserét? - kérdezte Lis miután Eddie elmondott neki mindent.
-Kizárt.
-Ha gondolod én beugorhatok. Úgy se mennék a bajnokságra.
-Ho, ho, ho, ho. Te tudsz játszani? - meredt a lányra.
-Szerinted ki tanította meg Dustinékat játszani?
-Ne basz.. Miért nem találkotunk mi előbb?
-Mert kikészítettük volna egymást. De most menj mert el fogsz késni a vevődtől. - lökte meg a fiú.
-Jó, jó megyek. - indult el, kezében szorongatva az uzsonnás ládáját, de hirtelen megállt és hátrafordult. - Este érted megyek.
-Rendben, csak indulj. - mondta Lis, mire Munson túljátszva, a szívére helyezte a kezét és sértettséget színlelt.Az este roppant hamar elérkezett. Dustin otthon egy szót sem szólt arról, hogy találtak volna bárkit is, de Lis nem is kérdezte.Úgy volt vele, hogyha lesz más akkor ő legalább jól érezheti magát, ha meg nincs senki, aki Lucas helyett játszana, akkor meg szintén jól fogja érezni magát. Lisbeth elköszönt nagynénjétől, mikor meghallotta a duda szót, s rohant is ki a kocsiba.
-Szia! - hajolt hozzá Eddie és egy csókkal köszöntötte, amit Lisa egyből viszonzott is.
-Szia! - mondta, mikor elváltak egymástól. - Dustin nem mondta, hogy találtak volna bárkit is.
-Nem baj. - indította el a kocsit Munson. Kezét a sebváltóról levéve, Lisa lábán pihentette. Mondani se kell, hogy a lány gyomrában a pi
YOU ARE READING
𝑀𝑒𝑠𝑠𝑧𝑒 𝑚𝑒́𝑔 𝑎 ℎ𝑎𝑗𝑛𝑎𝑙✓
FanfictionLis élete elég nehéz volt otthon, a nagyvárosban. Az osztálytársai ki nem állhatták. A lánynak a végzős évére minden "összejött". Egyik kórházból járt a másikba válaszok nélkül, mikor is egy nem várt hír fogatta. Nem szeretett volna a nyomasztó köze...