Epilógus

12 1 0
                                    

-Itt nyugszik eme két fiatal, kik életük végezetéig kitartóan harcoltak. Ahogyan a biblia is mondja,... - olvasta a pap a beszédét. A földrengéssel egy időben Hawkinsban megnyílt a föld, s nem is egy helyen. Ennek köveztében rengeteg sebesült és halott lett. Most egy temetésen vagyunk. A sír, amibe a két koporsót helyezni fogják egy tölgyfa árnyéka alatt van. Egészen sokan eljöttek. Itt van a Wheeler család, a Sinclair család, a Byers család, a Pokol tüze klub tagjai, Steve Harrington, Robin Buckley is és a gyászoló családok. A Henderson-Grey család és Wayne Munson, aki egyedül képviselte Eddie családját. Sőt, ami sokakat meglepett, hogy a kosárcsapat egyes tagjai és pár pompon lány is tiszteletét tette. Egy népes csapat gyűlt össze, de nem ez volt a lényeg. Mindenki a pap beszédére koncentrált és a csendben csak a gyászolók sírását lehetett hallani. 

A szertartás végezetével mindenki részvétüket kívánta a rokonoknak, majd a legtöbben mentek tovább egy másik szertartásra. Byersék viszont nem így voltak. Az egész család - beleértve Hoppert is - odament a távolabbra húzódó Dustinhoz.
-Annyira sajnáljuk, drágám. - mondta Joyce Byers.
-Hogyan történt? - kérdezte Tizenegy.
-Harcoltak. Eddie a hellyel lefelében denevérekkel, Lis pedig itt az egyik kórházban. - könnyezett be újra a fiú. Mióta elveszítette a szerelmeseket, azóta teljesen maga alatt van. Viszont ez teljesen érthető is. Tizi és Will egyből átölelte a fiút. Igaz a lány nem ismerhette őket, Will viszont annál inkább. Lis vigyázott rájuk kiskorában nyaranta. Sokat mesélt Tizinek a lányról.

Már sötét volt mikor egy alak a frissen betemetett sírhoz lépett.
-Hát, Lis. A rendőrök ma postázták ki a távoltartási végzést. - beszélt a köre írt nevekhez Steve Harrington. - Eddie, kérlek vigyázz rá, és szeresd úgy, ahogyan itt nem tudtad. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 23 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝑀𝑒𝑠𝑠𝑧𝑒 𝑚𝑒́𝑔 𝑎 ℎ𝑎𝑗𝑛𝑎𝑙✓Where stories live. Discover now