0.7-Wonderful Tonight

64 3 2
                                    

"hatırlıyor musun ilk sevgili olduğumuz zamanlarda leeseo sana sürekli oppa diyordu"

"hatırlıyorum... Kız birde 2004lü çıkmıştı"

"kızı geçen gün gördüm"

"gerçekten mi? Ne zaman gördün?"

"iki gün önce. Bizim okuldan ayrıldıktan sonra çok kilo almış. Umarım kızla dalga geçmiyorlardır"

"o kız sana ortaokulda çok zorbalık yapmıştı. Neden onun için bu kadar üzülüyorsun ki?"

"bana yapılan zorbalıkları biliyorsun. Ama bana yapılan zorbalıklar her hangi kilolu bi insana yapılan zorbalıkların yanında hafif kalır. Özellikle bizim ülke çok takıntılı bu konu hakkında. Ne kadar bana öncesinde kötü davransa da onun zorbalık görmesini istemem"

"sen fazla güzelsin ama"

Hoseok'un dediği şeyle gülümseyip yanağını öptükten sonra "hadi derse dönelim" demiştim Hoseok yine mızmızlanıp istemediğini söyleyince yarın matematik sınavı olduğunu ve bu sefer düşük alırsa bu dönem dersten kalacağını söylemiştim. Hoseok sıkıntıyla yerinden kalkıp çalışma masasına oturduğunda gülümseyip yanına oturmuştum. Gözlüğümü taktıktan sonra Hoseok en önce anlamadığı yeri sormuştu.

...

"cevap anahtarına filan bakmadın dimi?"

"cevap anahtarında çözümler gözükmüyor"

"çok bilmiş seni"

Hoseok bana dil çıkartınca kıkırdayıp son iki soruyu da kontrol etmiştim. 15 soruda 11 doğrusu vardı. Iki tane soruda ise işlem hatalıydı fakat sonuç doğruydu.

"11 doğrun 2 tane ise işlem hatan var. İşlem hataları da çarpma bölme hataları. Sınavda 4 işlemi yaparken dikkatli ol"

"anladım hocam"

Dediği şeyle gülümseyip arkama yaslanıp gerilmiştim. Aklıma bana biyoloji çalıştıracağı gelince Hoseok'a bakmış ve "Biyoloji çalıştıracaktın" diye sormuştum.

"yarın çalıştırsam? Yakında biyoloji dersi bile yok"

"tamam çok yorulduysan yorma kendini"

"tamam bebeğim yormam. Sen ilaçlarını aldın mı?"

"ayy! Seninleyken tamamen unutmuşum ilaçları"

Hoseok kızar gibi yapmış ve çekmecemden ilaçlarımı çıkarmıştı. Benim için ilaçları çıkartıp bana verdikten sonra gülümseyip suyla beraber içtim hepsini. Yerimden kalkıp yatağa uzanınca Hoseok şarkı açıp karşıma geçti. Yorgunlukla ona bakarken beni ayağa kaldırıp elini belime sarmış ve benimle dans etmeye başlamıştı. Açtığı şarkının sway olduğunu fark edince gülümseyip eşlik ettim. Beni kendi etrafımda döndürünce kıkırdayıp elimi göğsüne koymuştum. Benimle dans edip şarkıyı söylerken gözlerinin içine bakıp güldüm. Güldüğümü görünce şarkıyı söylemeyi bırakıp benimle birlikte gülümsemişti. Şarkı bittikten sonra telefonunu alıp şifreyi açmış ve bu sefer ben şarkı açmıştım. Bu şarkı bizim şarkımızı ve her denk geldiğimizde dans edip eğlenirdik. Hoseok bunun bizim şarkımız olduğunu duyunca kıkırdayıp yanıma gelmiş ve tekrardan bir elini belime atıp diğer eliyle elimi tutmuştu. Bende elimi göğsüne atınca yavaş hareketlerle dans etmeye başlamıştık. Şarkıda geçen replikleri her seferinde tekrarladığımız için ezberlemiştim.

" 'do I look alright?' "

" 'yes you look wonderful tonight' "

Replikleri tekrarladıktan sonra biraz daha dans etmiştik. Tekrardan replik geldiğinde birbirimize gülümsemiştik.

" 'do you feel allright?' "

" 'yes I feel wonderful tonight' I feel wonderful because I see the love light in your eyes"

Biraz daha dans ettikten sonra telefon çalmaya başlamıştı. Aynı şarkı çaldığı için pekte umuramayıp dans etmeye devam etmiştik. Hoseok son anda kimin aradığına baktığında umursamayıp önüne dönmüştü. Kıkırdayıp elimi elinden ayırmış ve iki elimi de omzuna atmıştım.

" 'my darling, you are wonderful tonight' "

Hoseok'un son repliğinden sonra ikimizde "oh my darling, you are wonderful tonight" diyerek bitirmiştik.

Ozr dilerm atmayi unutmusum a

My Childhood Is You | SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin