0.9-It's Okay!

43 3 0
                                    

"nasıl geçti sınavın?"

"çok iyi geçti! 75 filan alırım herhalde"

"dimi çok kolaydı. Bende bu sefer 100 alırım diye düşünüyorum"

"umarım bu sınavda alırsın da ailen yakanı rahat bırakır"

"umarım ya"

Hoseok'a gülümseyip beraber merdivenlerden inerken Hoseok'un arkadaşlarıyla karşılaşmıştık. Hoseok arkadaşlarıyla konuşurken etrafa bakınmıştım. Bize sataşan çocukları gördüğümde yutkunup önüme dönmüş ve konuşmaya dahil olabilmek için konuşmalarını takip etmeye çalışmıştım.

Ks:"uzun zamandır buluşmuyoruz, bi ara dolaşsak mı?"

Js:"iyi olabilir aslında. Bugün okuldan sonra boş musunuz?"

Gn:"okuldan sonra ne be? Gece çıkalım daha iyi"

Js:"herkes gece çıkamayabilir. Onun için okuldan sonra en uygunu"

Gn:"peki madem. Çıkıyor muyuz?"

Hs:"benim bugün Yoongi'ye biyoloji çalıştırmam lazım. Ben başka bir zaman takılırım sizinle"

Ks:"uzun zamandır birlikte takılmıyoruz a-"

Js:"sorun değil. Takılın siz istediğiniz gibi"

Aralarında sadece Junseo ilişkimizi bildiği için Kyungsoo'yu susturmuştu. Gwinam bize sorgular bir şekilde bakarken yutkunup Hoseok'a dönmüştüm. Hoseok'un da bana baktığını görünce "istersen git sorun değil benim için. Başka bir zaman da çalışabiliriz" demiştim. Hoseok ise onaylar şekilde başını sallayıp arkadaşlarına dönmüştü.

Hs:"nerede buluşuyoruz?"

Ks:"bizim evin önünde"

Gn:"niye sizin evin önünde oluyor bizim evin önünde olsun"

Ks:"herkesin evinin ortasında bizim ev var amına koyayım bizim evin önünde buluşmasak yine bizim evin oralarda buluşcaz"

Gn:"pf... Saat kaçta?"

Js:"5 gibi olsun bence. Zaten anca üstümüzü değiştiririz"

Gn:"tamam o zaman. Geç kalmayın"

Hs:"tamam kalmayız"

Hoseok arkadaşlarına veda ettikten sonra merdivenlerin geri kalanını inmiş ve kantine girmiştik.

"gerçekten sorun olmaz değil mi senin için?"

"niye sorun olsun ki? Yarın da çalışabiliriz biyolojiyi"

"madem öyle diyorsun..."

Hoseok'a gülümseyip sıraya girmiştim. Hoseok'a "sen su istiyor musun?" diye sorunca Hoseok cebine bakmış ve para çıkartmıştı.

"bir tane al banada"

Uzattığı parayı almış ve önüme dönmüştüm. Sıra bana gelince kantinciye parayı verip verip iki su istediğimi söylemiştim. Adam suları verince ikisinide alıp birini Hoseok'a vermiştim. Tekrardan sınıfa doğru yürürken Hoseok "istersen sende gelebilirsin benimle" demişti.

"hm? nereye?"

"Junseo'larla dışarı"

"yok gerek yok. Siz takılın"

"emin misin?"

"evet. Eminim"

"eğer sıkılırsan söyle konum atarım"

"peki"

Hoseok gülümseyip kolunu omzuma attıktan sonra beraber sınıfa doğru çıkmıştık.

Ben unutmusum burayi...

My Childhood Is You | SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin