**נאיה**
לאברופ23: היי
לאברופ23: אתה פה?
ליטו767: כן
לאברופ23: אני בחדר
ליטו767: לבד?
לאברופ23: כן
ליטו767: תתפשטי
לאברופ23: אני כבר ערומה
ליטו767: יופי תתחילי לגעת לאט
לאברופ767: אתה גם?
ליטו767: את לא שואלת שאלות
ליטו767: תספרי לי מה את רוצה עכשיו
לאברופ23: אותך
ליטו767: איך את רוצה אותי? אני רוצה לשמוע
לאברופ23: בתוכי.. חזק
ליטו767: יופי ילדה טובה
ליטו767: תספרי מה היית עושה לי
לאברופ23: הייתי יורדת על הברכיים
ליטו767: אני רוצה שתחשבי שאני שם
ליטו767: שאת יורדת לי כל כך עמוק שאת נחנקת
לאברופ23: פאק
ליטו767: כן יופי תדמייני שהשיער שלך ביד שלי ושאני מושך אותו עד שיורדות לך דמעות לאברופ23: פאק, פאק כן
ליטו767: יופי ילדה טובה
לאברופ23: מה עכשיו
ליטו767: אני רוצה שתכניסי אצבע לאט לאט
ליטו767: לא מגיע לך ככה מהר
לאברופ23: פאק אפשר?
ליטו767: עדיין לא
ליטו767: תחשבי שאני בתוכך ושאת שורטת אותי עד שיורד לי דם
ליטו767: תדמייני שהיד שלי על הגרון שלך ואני לוחץ אותה
ליטו767: לוחץ עד שנגמר לך האוויר ואת מתחננת אליי
לאברופ23: פאק בבקשה
ליטו767: כמה שבא לי לזיין אותך עכשיו
ליטו767: כל כך חזק עד שתרגישי אותי בתוכך כל השבוע...
לאברופ23: בבקשה...
ליטו767: את יכולה עכשיו
לאברופ23: פאק
ליטו767: וזאת פעם אחרונה שאת שולחת לי הודעה בשעה שהיא לא בלילה
ליטו767: מובן?
לאברופ23: כן ...
לאברופ23: בלילה להישאר ערה?
ליטו767: לא, את בזבזת את הפעם שלך היום
ליטו767: וגם למחר תלמדי לפעם הבאה
~~
אני אפילו לא יכולה להתחיל להסביר את מה שהוא עושה לי בגוף.
תמיד הייתה לי שריטה לגברים שיודעים לשלוט, גברים רכושניים כאלה שאומרים לך מה לעשות.
אני אוהבת להרגיש את זה, זה כל כך מוזר, אני יודעת.
תמיד ראיתי איך חברות שלי מתנהגות עם בנים, יוצאות לדייטים עם ילדים, הולכות איתם לסרט וזה נגמר בנשיקה. אני לא כזאת זה משעמם אותי וזה לא מושך אותי בשום צורה.
אני לא יודעת את השם האמיתי שלו ואפילו לא בן כמה הוא, אני יודעת מה שהוא מרשה לי לדעת – ליטו767, תמיד לענות ישר כשהוא שולח הודעה ולא לשלוח שום דבר לפני הלילה. זה התחיל לפני חודש כשהתערבתי עם בנות מהלימודים מי מדברת עם יותר גברים באפליקציה של אנונימיים וביום שנרשמתי הוא שלח לי ״את רוצה פאקינג להרוג אותי״, האמת שלא ידעתי מה לענות אז שלחתי ״היי״ ומשם הכל התחיל, הוא התחיל לשלוח לי המון הודעות.
מפה לשם הבנתי כמה הוא עושה לי משהו בגוף, משהו חדש שלא הרגשתי מאף גבר אחר, היה לנו הסכם לא כתוב שלא שואלים שאלות אישיות ( זה עובד גם לטובתי), והסכם שהוא דווקא כן כתוב ואני אצטט ״ברגע שאת רואה הודעה בצ'ט את ישר כאן כמו ילדה טובה מוכנה בשבילי״.
כן אני יודעת, כל אחת אחרת הייתה חוסמת ולעולם לא עונה להודעות.
אבל אני שונה, אותי סקרנה הגישה שלו, משכה אותי כמו פרפר לאש.
לא סיפרתי לאף אחד עליו, לא לאמא שלי וגם לא לקיילי החברה הכי טובה שלי.
מאז שליאם אחי החורג עבר לגור איתנו, אני וקיילי התחברנו יותר ויותר כי חיפשתי איך להתרחק מהבית .
אמא שלי ואבא שלו דייב התחתנו לפני כמה שנים טובות ומאז הוא קוץ בתחת, ואני יודעת עליו כל מה שצריך, הוא בן 22 , אוהב לשתות עם חברים עד הבוקר ולעשן סמים במרפסת שלי כדי לעשות לי דווקא, אני שונאת את הריח של זה ואני לא אוהבת אנשים שעושים שטויות כאלה.
וזה פחות או יותר מה שצריך לדעת עליו, הוא לא יודע עליי יותר מדי, הוא לא מתעניין בחיים של אף אחד חוץ משל עצמו.
~~
״נאיה?״ אוי פאק, זה המרצה שלי למדעי החברה, איכשהו נרדמתי בזמן השיעור.
״כן סליחה לא שמעתי״ אני מרגישה נבוכה.
״כן כולנו שמים לב שלא שמעת, איך תשמעי כשהראש שלך על השולחן ואת עם שירים באוזניות?״ הוא צודק.
״זה לא יקרה יותר, מצטערת״ אני אומרת בחצי חיוך, כדי שיעביר את זה ויעבור לסטודנט אחר.
״אני מקווה בשבילך ובשביל הציונים שלך, עכשיו תעני לי ולכל הכיתה על השאלה שעל הלוח, מה לדעתך הוא משהו שאי אפשר לחיות בלעדיו?״
ליטו767, אי אפשר להתווכח על זה כי מאז שהוא נכנס לחיי אני מלאה במוטיבציה ושמחת חיים, סוף סוף קיים מישהו שגורם לי להרגיש משהו שהוא לא שעמום.
״נאיה?״
״כן אני חושבת שבלי מוזיקה לא הייתי יכולה להתקיים״
״כן, אני שם לב" הוא מגחך "הייתי רוצה משהו יותר מפורט אם לא אכפת לך״ אוי אני צריכה להתעורר על עצמי ומהר בסמסטר הזה.
״מוזיקה" אני חצי לוחשת ואז מקבלת חזרה את הביטחון העצמי שלי וממשיכה "מוזיקה גורמת לך להרגיש חי, להרגיש חלק מהעולם. היא גורמת לך לפתח את המחשבות הכי פנימיות שלך, אם לא היא החיים היו משעממים אותך." הוא מביט בי בעניין ואני ממשיכה לדבר "תדמיין שכל העולם ייצבע לך עכשיו באפור כי אין את המוזיקה שתחייה אותו, גם כששמח לאדם ובמיוחד כשכואב צריך לדעת לחיות דרך המילים כי אם לא, אתה תהיה פשוט מלא באדישות שבסוף תהרוג אותך״
״וואו נאיה אם הייתי יודע שכל זה בא כשאת חולמת לא הייתי מפריע לך לישון, אהבתי. יש פה על מה להתדיין זה בטוח, לכן- " הוא פונה במבטו אל כל הכיתה "כולם אני רוצה לשבוע הבא שני עמודים על הקשר בין מוזיקה לקיימות וזו מטלה עם ציון״ כל זה כי החלטתי להיות חכמה לרגע, הייתי צריכה להמשיך לישון.
אוף, אני לא מאמינה מתי בדיוק יהיה לי זמן לעשות את זה? אני כל השבוע תכננתי לשבת עם קיילי גלידה ונטפליקס כי יש לנו חופש. כנראה שנצטרך לגוון קצת.
אני מביטה בשעון על הלוח, 14:49, אני מאחרת לבית.
אמא שלי דייב וליאם נוסעים לשבועיים לחופשה בתאילנד, יכולתי לנסוע איתם אבל אני העדפתי להישאר בבית.
אנחנו לא בדיוק משפחה אחת ומלוכדת בלשון המעטה.
אמא שלי ואני תמיד ביחסים טובים, מאז שהאבא הביולוגי שלי החליט לעזוב אותנו כשהייתי בת 8, אני ואמא שלי התחברנו אפילו יותר.
אבל ברגע שדייב וליאם נכנסו למשפחה? היחסים רק מתדרדרים.
YOU ARE READING
הגבר שלקח אותי
Romance**לוקה וארוס** השם שלה הוא נאיה השם של הבחורה ששבתה את הלב שלי היא שלי והיא תדע את זה אני מכיר אותה יותר ממה שהיא מכירה את עצמה אני אתן לה ליפול לתוך האפלה שלי היא החלק שחסר לי היא גם האלה בסיפור פה וגם הצעצוע אני רכושני לגבי הדברים שלי ועכשיו...