**לוקה**
אני בסלון עם קפה. עובר על מיילים, בינתיים ניראה שהכל עובר חלק עם השותפים החדשים. אני מקווה שזה ימשיך ככה. אני מחכה לנאיה כדי שנצא לאכול יחד ארוחת בוקר מאוחרת. היא מתקלחת. הכנסתי לה בגדים שהיו בחדר כי היא לא יכולה ללבוש את השמלה מאתמול בלילה. היא קצת קרועה. בלשון המעטה. אני רק חושב על איך שהיא גנחה את השם שלי בבוקר במיטה עם עצמה ולא הכרחתי אותה ולא כלום. אני חושב שיש לזה משמעות. אני יודע שיש לזה משמעות, היא מרגישה אליי דברים ואני שמח כי זה הדדי.
״יש חלב?״ אני שומע אותה פתאום מהמטבח.
״כן. נגמר אבל יש חדש תחפשי למטה״ אני שומע רעשים של שקיות כנראה היא לא מוצאת.
״מצאת?״ אני רוצה לקום להביא לה.
״כן כן זה פה מאחורה״ אחרי כמה דקות היא מתיישבת לידי על הספה בסלון.
״מה אתה עושה?״ אני מופתע שהיא מתעניינת. בכלל, היא מאד שונה מאז שהיא הלכה מהבית שלי. זה מוזר. כאילו קשה להאמין שזה קורה.
״בודק איך הולך עם ההשקעה האחרונה שלי, יש לי שותפים חדשים״ אני אומר לה.
״אני מקווה שילך לך טוב״ היא שותה את הקפה שלה.
״תודה״
״אוי זה דוחה״ היא מעוותת את הפנים בהגזמה ואני צוחק. ״זה מרגיש כמו זריקת סוכר אני גרועה בלהכין קפה״ היא צוחקת. אני מושיט לה את שלי והיא לוקחת וטועמת.
״נו איך?״
״טעים מאד לוקה. בראבו אתה יודע להכין קפה״ אנחנו צוחקים לרגע והיא מקבלת הודעה. היא מסתכלת בטלפון ואז היא נהיית רצינית. ״אני צריכה ללכת כבר מאוחר״ היא אומרת פתאום וקמה.
״אני אקח אותך חכי אני לא רוצה שתחזרי לבד״ אני קם אחריה. ״מי שלח לך הודעה?״ אני חושב שזה קשור כי היא פתאום ממהרת.
״אמא שלי, היא מתעניינת איפה אני״ היא אומרת ועדיין אני לא מאמין לזה.
אז תגידי לה שאת אצל קיילי. מה העניין?״ אני אומר והיא פתאום נראית עצובה מאד. ״הכל בסדר?״ אני מתקרב אליה.
״כן זה פשוט.. אני צריכה לחזור הביתה לוקה״ היא לחוצה. ״אם אתה לא תיקח אותי אני אקח מונית הכל בסדר אני הולכ-״
״אני אקח אותך מותק בואי נרד לרכב״ אני לוקח את מפתחות הרכב ואנחנו יוצאים מהדירה. כשאנחנו נוסעים אני מנמיך לרגע את המוזיקה ומנצל את הרגע.
״למה את לחוצה נאיה?״ היא שותקת. ״את יודעת שאת יכולה לספר לי הכל, כי בסוף אני אדע הכל״
״אני לא לחוצה לוקה. אני פשוט לא רוצה שאמא שלי תהיה הרבה לבד״
״היא לא עובדת?״ אני האמת לא יודע כל כך לגבי מה אמא שלה עושה.
״לא, היא מחפשת משרה חדשה, היא הייתה מורה בתיכון שנסגר לפני שנה בגלל בעיות בתקציב״ הא וואו. לא ציפיתי לזה שאמא שלה מורה. איך היא יכלה לצאת עם דייב המטומטם הזה?
״אני בטוח שהיא תמצא משהו, לא חסר תיכונים בעיר הזאת״ אני רוצה שהיא לא תרגיש רע. אחרי כמה דקות אנחנו מגיעים לבית שלה.
״ביי לוקה היה כיף בלילה״ היא אומרת ופותחת את הדלת.
״לא מגיעה לי נשיקת פרידה?״ אני מחייך אליה והיא נותנת לי נשיקה בלחי משאירה לי טעם לעוד.
״נתראה, תודה שהסעת אותי״ היא מחייכת ויוצאת אל הבית.
YOU ARE READING
הגבר שלקח אותי
Romance**לוקה וארוס** השם שלה הוא נאיה השם של הבחורה ששבתה את הלב שלי היא שלי והיא תדע את זה אני מכיר אותה יותר ממה שהיא מכירה את עצמה אני אתן לה ליפול לתוך האפלה שלי היא החלק שחסר לי היא גם האלה בסיפור פה וגם הצעצוע אני רכושני לגבי הדברים שלי ועכשיו...