**נאיה**
קר לי ממש, אני רועדת מקור. אני בחוף הים ויש כאן רוח חזקה, היא מעיפה לי את הצעיף שעליי ועכשיו קר לי יותר. אני הולכת לכיוון השביל שמוביל אל מחוץ לחוף, אני יחפה, איפה הנעליים שלי?
״הנה את״ לוקה מגיח מאחוריי ומרים אותי לחיבוק.
״חיפשת אותי?״
״אני תמיד מחפש אותך חתלתולה״
״קר לי לוקה״ הוא מתקדם ומתעלם ממני, משאיר אותי לבד. ״אל תלך לוקה״ אני צועקת אליו. ״אל תשאיר אותי לבד״
״מגיע לך נאיה הקטנה״ הוא מתחלף ופתאום אני רואה לידי את ליאם והוא צוחק עליי. ״הרגת את אח שלו״ הוא מחייך ומתקרב אליי. ״מה חשבת שהוא יאהב אותך?״ הוא מנסה לאחוז לי ביד אבל אני זורקת את התיק שלי על הרצפה ורצה, בורחת ממנו. ״את לא תצליחי לברוח ממני נאיה״ אני שומעת צעקה שנשמעת של לוקה אז אני מסתובבת ואין אף אחד.
״לוקה?...״ אני מתיישבת על הרצפה ונרעדת מהקור. ״תחמם אותי...״
״אני שונא אותך נאיה״ לא.
״אני אוהבת אותך״ אני צועקת והוא הולך ממני.
״אני לא״ הוא אומר ולא מסתכל עליי. אני בוכה ובוכה עד שלא נשארות לי דמעות.
~~
״חתולה״
״מותק אני פה תתעוררי״ אני שומעת פתאום משום מקום ואני מתעוררת מתוך הסיוט שהייתי בו. הראש שלי מסוחרר וקשה לי לפתוח את העיניים. אני במיטה ולוקה מתיישב לידי ומלטף לי את הפנים.
״חלמת חלום רע?״ הוא שואל ברוך, מנחם אותי.
״כן..״ אני מחביאה את הפנים שלי בשמיכה ומתחפרת עמוק.
״תספרי לי״ הוא עובר ללטף לי את היד.
״אתה היית בחלום, וגם ליאם... האשמתם אותי בדברים״ אני לא רוצה לספר לו את הכל, אני מרגישה מובכת.
״אני פה נאיה, ואני לא מאשים אותך בכלום...״ הוא מלטף אותי מתחת לשמיכה ומפשיט אותי ממכנס הטרנינג שלי. הוא מסתכל עליי כדי לקבל את האישור שלי ואני מהנהנת, אני רוצה את זה... אני צריכה להרגיש נאהבת עכשיו ולא משנה לי מה יהיו התוצאות אחר כך. הוא מוריד מעליי את השמיכה ואני מגלה שאני רק עם חזייה, אין לי ראש להיזכר למה. אני נזקקת אליו, למגע שלו, לחום שלו...
״לוקה.״ אני גונחת את השם שלו כשהוא מכניס אצבע לתוכי.
״חתולה יפה וקטנה שלי״ הוא לא מפסיק לסובב אותה במעגלים ומצרף עוד אצבע ואני גונחת בקול. ״את פאקינג מנגינה לאוזניי״
״תמשיך״ ....
״לוקה.. פאק.״ הוא מוציא את האצבעות שלו בדיוק כשאני עומדת לגמור. ״תחזיר אותם עכשיו לוקה מה אתה פאקינג עושה?״ אני לא מצליחה לשחרר ואני נוגעת בעצמי הוא מזיז לי את היד.
״לא חתולה רק הזין שלי ימלא אותך״ התחתונים שלי נקרעים לחתיכות בידו והמכנס שלו נשמט למטה הוא נכנס לתוכי בבת אחת וקורע אותי מבפנים. ״פאק חתולה״ הוא נוהם. ״את שלי את פאקינג שלי״ אני נזקקת לו בכל נים בגופי, אני רוצה לנשום אותו.
״חזק לוקה״ אני אומרת בין לבין ונאנחת. הוא לא מרחם עליי וזז בתוכי מהר כל כך שאני חושבת שאני לא אחזיק מעמד. כואב לי ממש אבל תוך כדי יש בי עונג כל כך גדול שמתמלא ממנו בכל רגע ורגע ומתעצם. ״אני... אני חושבת שאני גומ-״ לא עוברת שנייה, אני עוצמת את עיניי ורואה שחור. הגוף שלי מתפוצץ לחלקים, אני מרגישה שחוויתי אורגזמה עוצמתית מאד. לוקה גמר איתי ביחד. אני נשכבת על המיטה ונושמת עמוק, לוקה הולך למקלחת וכשהוא חוזר אני עדיין ערומה.
״בואי ננקה אותך חתולה״ אני נותנת לו להרים אותי והוא מכניס אותי לאמבטיה וממלא אותה במים נעימים. אני יושבת והוא מסבן אותי וחופף לי את השיער. אני היום בובה לידיו, אני כלי שנוצר עבורו. אני בוחרת להיכנע אליו, לשחרר את השליטה מידיי רק היום. הוא נכנס לאמבטיה ומתיישב על הסף שלה כך שהרגליים שלו חצי במים והוא מעליי. אני בגובה הברכיים שלו. הוא מלטף לי את הפנים ואת השיער.
״ילדה טובה אני גאה בך״ אני מסתכלת על עצמי ורואה סימנים כחולים על הירכיים, אני לא יודעת איך הצלחתי לעמוד בזה, זה היה כואב מאד. ״את רוצה לגרום לי לגמור נכון?״ הוא ממשיך ללטף לי את הפנים ואני מהנהנת, שיכורה מתאווה. הוא מכניס אצבע אחת לפי.
״תמצצי אותה״ אני עושה מה שהוא אומר ומוצצת את האצבע שלו, זה מדליק אותו, אני רואה לפי העיניים שלו. הוא מוציא את האצבע ותופס לי את הלסת חזק. ״את תגרמי לי להתגאות בך נכון? את רוצה להיות הילדה הטובה שלי?״ הוא תופס את הפנים שלי בחוזקה ואני מרגישה צורך חזק לרצות אותו. אני מהנהנת אליו ובלי לחכות לו אני מכניסה את הזין שלו לפי. אני מוצצת חזק ומלקקת תוך כדי עם הלשון. הוא עבר להחזיק לי את השיער, הוא מושך אותו חזק ככה שאני מרגישה כאב ראש אבל עכשיו זה לא אכפת לי.
״נאיה.. פאק את כל כך טובה״ הוא מוציא גניחות מפיו ואני ממשיכה למצוץ ללקק וללטף עם היד את מה שנשאר מחוץ לפה שלי, כי אני לא מצליחה להכניס את כולו והוא מתחיל לזוז, מהר וגורם לי לרצות להוציא אותו. אני מרגישה את רפלקס ההקאה שלי. ״לא, את יכולה תמשיכי״ הוא דוחק בי ואני לא עוצרת. אני ממשיכה עם התחושה של המחנק בגרון. אני מלקקת כמו ילדה טובה ולא מפסיקה ללטף ולגעת עם היד. ״זונה קטנה ויפה שלי...״ הוא מושך לי בשיער חזק יותר ויותר, אני מרגישה שהוא עוד מעט ייצא מהמקום ואני מוציאה אנחת כאב מפי. ״תכאבי בשבילי, תכאבי את הכאב שלי״ הוא ממשיך בגניחות עד שהוא גומר לי בפה ולא נותן לי להוציא אותו עד שאני בולעת הכל. ״ילדה יפה שלי״ הוא מלטף לי את הפנים כשאני קמה ויוצאת מהאמבטיה והוא יוצא אחריי. הוא מביט בי כמה שניות וממשיך ללטף ברכושניות את פניי. ״עמדת בזה יפה, ילדה טובה״ הוא לוחש לי באוזן בקול שגורם לי להימשך אליו. אני לא מצליחה לנתק את התאווה מהראש שלי. אני לא מבינה מה עובר עליי אבל אני משחררת את המחשבות שלי היום.
״את רעבה?״ אני מהנהנת ונזכרת שלא הצלחתי לסיים את האוכל מקודם. ״תחכי לי במיטה חתולה יפה, אני אביא לך אוכל״ הוא מלטף אותי ואני לא רוצה שיפסיק, אני רוכנת אליו כמו חתולה.
״טוב?״ אני מהנהנת שוב והוא הולך ומשאיר אותי בחדר השינה.
YOU ARE READING
הגבר שלקח אותי
Romance**לוקה וארוס** השם שלה הוא נאיה השם של הבחורה ששבתה את הלב שלי היא שלי והיא תדע את זה אני מכיר אותה יותר ממה שהיא מכירה את עצמה אני אתן לה ליפול לתוך האפלה שלי היא החלק שחסר לי היא גם האלה בסיפור פה וגם הצעצוע אני רכושני לגבי הדברים שלי ועכשיו...