Başlangıç

11.4K 385 111
                                    

Gelecekten merhaba.Lütfen bu bölümü çok takmayın!! Çok saçma bir dil ile yazmışım ve utanıyorum şuan 😑 bölüme başladığım cümle çok saçma gidişat sonradan düzgün ama lütfen kitabı bu bölüme göre yargılmayın diğer bölümler asla bu şekilde değildir!!

Aklımda güzel fikirler var umarım beğenirsiniz.
Bu bölümü çok şey yapmayın,hikaye de çok geçmez zaten ailevi şeyler sadece neden taşındığını vesaire anlatmak için bu bölümm

Bu bölüm'de yazım hatası var kusura bakmayın ben ilk bolum olunca pek iyi yazamıyorum ama diğerlerinde yazım yanlışı yok emin olun..

Başladığınız tarihî buraya bırakın:)

İyi okumalar💗

Selam,ben Akça yılmaz.22 yaşında üniversite üçüncü sınıfım.Bir abim var ve o evdeki tek değer verdiğim insan.Abim Kerem 26 yaşında ve bir şirket de yönetici olarak çalışıyor.Tabi yönetici için genç biri olabilir ama babam sayesinde geçmişti işin başına.

Ayrı evde yaşamayı tercih ettiği için kendine ait müstakil bir ev tuttu evimizin yakınlarında ama arada bize de kalmaya geliyordu.

Şuan da Antalya'ya gitmek için uçaktaydım ve orada yaşamaya başlayacaktım.Ah doğru siz benim neden gittiği mi bilmiyorsunuz dimi.Hemen kısaca anlatayım.

..

18 yaşımın sonunda yani üniversite seçiminde ailem ile en büyük birinci  kavga mı yapmıştım.Sebebi ise istediğim bölüm bilgisayar yazılımı olduğu için di.

Babam Aşçı,Annem ise Hemşire olmamı istiyordu ama ailede Babam daha baskın olduğu için Annem de sonradan benim aşçı olmamı istemişti ama ben yemek yapmaktan nefret eden biriyim,yemek yapmak ile uzaktan yakından alakam yoktu ne kadar yemek yemeyi sevsemde.

Lisede eşit ağırlık yerine sayısal okumuştum bilgisayar yazılımı için.E tabi babamın haberi olmadan okumuştum,okula geldiğinde öğrenmişti.O zaman bölüm değiştirmek ile tehdit edip sürekli ders çalışmamı önlemeye çalışırdı amacı puanlarım düşük gelsin ki bölümü mu değiştirmesi için bahane olsun,bunu bildiğim için daha çok çabalıyordum.

Üniversite sınavına girdiğimde istediğim bölüm puanı ni yapmıştım ama babam bunu sindiremediği için beni üniversitesi ye göndermemeye karar vermişti,en büyük 1. kavgamız o zaman olmuştu işte.Ne kadar küçük Ken anne dayağı yemiş olsam da herkes gibi.Babamdan ilk defa o gün dayak yemiştim ve cidden canım çok yanmıştı.Abim bilmiyordu tabi,ailede en değer verdiği kişi bendim ve Annem,abimin babam ile arası bozulmasın diye söylemem için tembih etmişti beni.

O günden sonra yüzüne bile bakmamıştım,e annem de bu sefer babamin ileri gittiğini fark ettiği için olaya el atmayı seçmişti ve babam bölümü okumama izin vermişti.

E tabi bunlar sebebi değil şuan uçakta Antalya'ya gidiyor olmamın çünkü o olay eskiydi,en büyük sebebi beş gün önce yaşanmıştı.

Babam eve sarhoş bir şekilde gelmişti ilk defa.Bende o sırada bilgisayar da verilen ödevleri ve yazılım için olan ezberleri mi yapıyordum.O gece babam odama gelip kapıyı kapatarak yanıma yaklaşmıştı ve bilgisayarımı tuttuğu gibi yere firlatmıştı.

E bende normal olarak sinirlenip bağırmıştım ona,bağırmamın amacı bilgisayar için değildi onu almakta sıkıntı yoktu.En büyük sebebi,emeklerimi bir hiç gibi kırıp atmasıydı ona sinirlenmiştim,o sırada babam elini saçıma dolayıp yere firlatmıştı beni,bağırıp çağırmıştım ama o arkasını donup kapıyı kilitlemiş ve üzerime yürümüştü.Ne kadar korksam da kendimi koruma ihtimalim yüksekti sanıyordum aldığım karate kurslarına güveniyordum.

Ama yinede korkuyordum işte,o bana doğru yaklaştığında tam ayağı kalkıp ona karşı gelecekken eli ile gözlüğümü alıp ayağı ile basarak kırdı.İste orda ipler kopmuştu çünkü ben numaralı gözlük kullanıyordum ve numaram büyüktü, ev içinde lens takmazdım.

Bana yaklaşıp kemerini çıkartmıştı seslerden anlamıştım, avazım çıktığı kadar bağırmıştım en sonunda kapıya vurma sesi gelmişti.Abim kapıya vurarak küfür ediyor ve açması için bağırıyordu.Ama nafile babam durmamıştı ve kemer ile bana vurmaya başlamıştı.koluma,belime,bacaklarım vurmuştu.Ağlamaktan başka birşey yapamıyordum canım çok yanıyordu ve bu oruspu çocuğu asla durmuyordu.En sonunda abim kapıyı kırdığını ve direkt babamı önümden alıp yere savunmuş ve yüzünü yumruklamaya başlamıştı,benim ise artık vücudum direnemediği için gözlerim kapanmış ve kendimi karanlığa teslim etmiştim.O gün abim bizde kalmaya gelmeseydi belkide babam denilen şahıs beni sabaha kadar döverdi.

O gece abim ile Annem direkt olarak beni hastaneye götürmüşlerdi,sabah uyandığımda serum ve ağrı kesiciler sayesinde kendime gelebilmiştim,kolumda vesaire olan morluklara,doktor krem sürmüş ve sargı bezi ile sarmıştı.

Abimin evinde kalmıştım dört gün boyunca,abim başka bir evde yaşadığı için rahattım ama çoktan uçak bileti almıştım gitmek için.Abimin yanında kaldığım dört gün sonra onun ile babamın evde olmadığı saat eve gidip eşyalarımı toplayıp çıktık evden.Annemin yüzüne bile bakmamıştım,çünkü o hala kocasının yanında kalıyordu ve abime sadece telefonda durumu mu soruyordu.Abim babam ile bağlantısını kesmişti o günden sonra.

Abim ne kadar ısrar etsede burda kalmam için ama ben kalmamaya yemin etmiştim,o şerefsiz adamın adam diyorum çünkü baba denilecek bir insan değil,o adam ile aynı yerde kalamazdım.Hem orda yaşayan bir arkadaşım olduğu için gidiyordum.

En sonunda havaalanına geldiğimde abim ile vedalaşıp uçağa binmiştim,beni görmeye geleceğini söylemişti.

..

Evet kısaca anlatacağım dedim ama uzun oldu takmayın siz, zengin bir ailede yaşadığım için şehir değiştirip ev tutmak benim için zor değildi.Onun için orda çoktan müstakil bir ev tutmuştum.

Arkadaşım Eslem ile çok yakın olmasak da iyi bir arkadaşımdı seviyordum onu.Motorlara ilgi duyan biriydi benim gibi.Ama o aile konusunda daha şanslıydı,mesela Eslem 18'ine bastığı gibi motor ehliyeti almıştı ve motor almıştı kendine ama ben ehliyeti o adamdan yani babam dan gizli alsam da motor almama asla izin vermemişti.

Aptal adam, kadınsın motoru ne yapacaksın gibi laflar edip üzerine dayak atıp söndürmüştü beni.Bu zamana kadar bile çok dayanmıştım ben bu evde kalarak.

Ve bölüm sonuu

Bu bölümde ailesini anlatmak istedim.Konuya giriş diğer bölümde olacak. O yüzden bu kadar kısa.Diger bölümleri daha uzun merak etmeyinn.

Akça'nın babası 🚮

Abisi Kerem 🛐

Annesi'ne güvenmeyin her an bir bok çıkar yani.Ve zaten o kadında 🚮

Bu ailede sadece abisi Kerem Akça'ya iyi geliyorr abisini seviin.

Diğer bölümde baş karakter ile tanışacağızz.

Görüşmek üzeree💗

Motor Yarışçısı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin