22.Kaza

3.3K 186 109
                                    

Kontrol etmeden paylaşıyorum bölümü yazım hatası var ise affola

Sınava hiç çalışmadım yaa bide tarih ve felsefe var vallahi mahvoldum..

Neyse haydi iyi okumalarr

"Bencede kurt gibi acıktım zaten." Dedikten sonra Demir ile birlikte odadan çıktık.

Çıkmamız sonucu kapıda bekleyen Uzay hemen Demir'in önünde durdu."Patron geç gelmemiz benim yüzümden oldu, Akça'nın bir suçu yok yani kızacak isen bana kız."dediğinde kaşlarım havaladı.

Ah ben o konuyu bile unutmuştum ki büyük ihtimalle Demir de unutmuştu.Demir, Uzay'a kısa bir bakış atıp bakışlarını bana çevirdi."Akça, zaten neden geç kaldığınızı açıkladı sorun yok."diye yalan söylediğin de Uzay'a bakıp Demir'in yalanını devam ettirmek için hemen lafa girdim.

"Ah,evet hallettim ben merak etme."diyerek gülümseyip omzunu sıktım.Uzay dudaklarını birbirine bastırıp onaylar şekilde kafasını salladığın da elimi çekmeden tekrar konuştum.

"Akşam yemeğine iniyoruz hep birlikte inelim."diyerek Demir'e baktığım da Demir dilini yanağının içinde dürtükleyerek bir yere baktığını fark ettim.

Bakışlarını takip ederek oraya döndüğüm de Uzay'ın omzuna koyduğum elime bakıyordu.Neden baktığını fark ederek elimi çektim ve gülmemek için dudağımın içini dişledim.

"Olur,inelim."diyen Uzay'ı onayladığım da Uzay yürümeye başlaması ile bende peşinden ilerleyeceğim sırada karnıma sarılan kol ile hızlıca geri sendeleyip Demir'in göğsüne çarptım.

Aniden gerçekleşen bu hareket ile kısa sureligine nefesim kesilirken Demir kulağıma yaklaşarak sıcak nefesini saldı."Bir daha başka erkeklere bu kadar yakın olmanı istemiyorum.Hele ki Uzay'a asla."dediğin de ne kadar kıskanması hoşuma gitse de karnıma sarılı kolunu karnımdan çekerek ona döndüm.

Ayaklarımın üzerinde biraz yükselip yüzüne yaklaştım."İstediğim ile yakın olurum Patroncum.Bu sizi ilgilendirmez değil mi?"diye konuştuğum da histerik bir gülüş kaçtı ağzından.

"Daha demin odada hiçte öyle demiyordun ama?"diye konuştuğun da omuz silktim."O ayrı bu ayrı Patroncum.Her neyse yemeğe inelim artık ya."diye konuştuğum da tam geri çekilecekken belimden tuttuğu gibi vücudu vücuduma yapıştırdı.Bu hareketi ile yutkundum.

"İşine geldiği gibi kaçamazsın bücür motorcu.Ve daha demin dediğimi dikkate al bence yoksa senin değil de o kişiye yazık olur."dedikten sonra yanağıma sert bir öpücük kondurarak yüzüme baktı.

"Dediğini duymamış gibi yapacağım ve sen iyice alıştın he yanağımdan öpmeye."dediğim de dudağının kenarı usulca kıvrıldı.

"Sende halinden pek memnun görünüyorsun bakıyorum."dediğin de bu sefer benim dudağımın kenarı kıvrıldı.

Tam konuşacağım sırada Uzay'ın sesi kulaklarımı doldurdu."Rahatınız bozmak istemem ama yemek için inelim diyecektim."diye sesi kısık bir şekilde söylediğin de ona döndüm.

Yere odaklanmış bir şekilde söylemişti dediklerini.Onu gördüğüm için Demir'den uzaklaşmaya çalışsam da Demir belimi daha sıkı kavrayarak ikimizi Uzay'a doğru çevirdi.

Belimi tutması yüzünden ayak parmaklarım içeri bükülürken içime derin nefes çekip olaya odaklanmaya çalıştım."Geliyoruz şimdi."dedikten sonra elini çekmeden ikimizi de yürümeye başladığın da Uzay da birşey demeyip arkasını dönerek yürümeye başladı.

Ben de o sırada belimi tutan elini çimdikleyerek Demir'e döndüm."Bıraksana diğerleri görecek."dediğim de takmadan yürümeye devam etti.

"Amacım da o ya zaten."diyerek asansörün önünde durup düğmeye bastı.Bu dediği ile göz devirirken Uzay'a baktım.

Motor Yarışçısı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin