Yeni bir bölüm ile selamlaar
Bölümler bundan sonra full gece gelir herhalde,sabah müsait olamıyorum geneldee
Bu bölümde Fransızca konuştukları yeri Google ile çevirdim eğer hatalı ise cok takmayın RBDKSN
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınn
İyi okumalar 💗
Demir ile birbirimize baktığımızda konuşmaya başladı."Hazır mısın?"diye sorduğunda konuşmaya başladım.
"Evet,"dedim ve adamın olduğu kısma dönerek konuşmaya devam ettim."Yeterince hazırım."
Adam bize bakmadan barın olduğu kısma yöneldi ve bizim adamdan yani Murattan içki istedi.Murat göz ucu ile bize bakıp içkiyi hazırlayarak adamın önüne koydu.Adam aldığı gibi kafasına dikerek anladığım kadarıyla tekrar istedi.
Demir'in bana seslenmesi ile ona döndüm."Akça,hadi harekete geçiyoruz."dediği gibi onu onaylayarak olduğumuz masadan ayrılıp onu takip ettim.
Demir,adamın yanına geldiği gibi adam oturduğu bar sandalyesinden kalkarak Demir ile selamlaştı.Bakışları bana döndüğünde sorgular şekilde bakıp konuştu.
"Bu güzel hanımefendi kim?"diye sorduğunda göz devirmemek için zor tuttum kendimi.Böyle insanların iltifatlarına kanmamak gerekirdi.
Yüzüme sahte bir gülümseme kondurarak elimi uzattım."Nazlı Akçay."diye sahte koyduğumuz ismi söyledim.Uzattığım elimi tutarak sıktı ve oda gülümseyerek konuşmaya başladı.
"Tanıştığıma memnun oldum,bende Lucas dominic."dedi hafif kayan Türkçesi ile.Elimi tutan elini biraz sıkarak konuşmaya başladım.
"Bende memnun oldum."dediğim gibi elini tutan elimi çekerek indirdim.Oda havada kalan elini geri cebine soktu.Cidden bu adamdan tiksiniyorum çünkü tek gecelik ilişki insanı.Tamam olabilir ama ilişki yaşadığın insanı bilerek hamile bırakıp niye öldürürsün manyak herif.Bu nasıl bir psikolopatlıktır.
Demir bana bunu söylediğinde cidden kalkıp adamı öldüresim geldi.Bir sıkıntı çıkarsa ve adam ölürse asla üzülmezdim,gebersin oruspu çocuğu.
Ben bunları düşünürken çoktan Yekta ve Murat içkileri hazırlamıştı.Biz zaten şuan bar kısmında olduğumuz için Ali'nin servisine gerek kalmamıştı.
Şuan Lucas ile Demir iş hakkında konuşuyorlardı yani benim öyle bildiğimi sanıyordu Lucas.Lucas şuan benim hakkımda fransızca bir çok şey sormuştu ve Demir bilerek beni de tek gecelik ilişki insanı ve çok çapkın olduğumu vesaire söylüyordu.
"Cette fille est trés coquette,une avanture d'un soir comme vous,je l'ai
apportée avec moi au cas où quelque
chose se passerait entre vous.""Bu kız senin gibi çok çapkın,tek gecelik ilişki insanıdır.Belki aranızda birşey olur diye yanımda getirdim."diye söyledi Demir.
Lucas göz ucu ile bana bakarak geri Demir'e dönüp konuşmaya başladı.
"Ok,ca te derange si tu nous laisses Seuls avec une excuse,mec?"
"Tamam,bizi yalnız bıraksan olur mu dostum?"diye söylediğinde gülümsedim ama hemen geri ciddi şeklime geri döndüm.Tuzağa düşüyordu,tam da istediğimiz gibi yalnız kalmak istedi.
Demir onu onaylayarak Tuncay'ı bahane ederek yanımızdan ayrıldı.İşte şimdi bütün iş bana kalıyordu.Göz ucu ile Ömer'e baktığımda çaktırmadan içkisi ile ilgileniyormuş gibi yaparak bizim masaya bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Motor Yarışçısı
Actionİki efsanevi Motor Yarışçısının yarışı.. Ve Motor yarışında,yarıştığı kızı gözüne kestiren genç bir adam.. °Argo kelimeler ve arada olan şiddet unsurları içerir ona göre okuyun.°