Bakalım neler olacakk
Bu arada kitabı okuyan erkekler buraya(varsa tabi)
Kızlarda buraya yazsın sayınızı görelimm
Abi beş bin olmuşuzz🤧🤭🤭
Okuyan herkese teşekkürler💓İyi okumalarr🏍️🏍️
Bunun da fotoğrafını çeksem de yerine koymak istemedim,bunu Demir'in yanına götürüp sormak en mantıklısıydı çünkü benim çizimim neden böyle bir dosyanın içindeydi ve bu iki resmi kim çizmişti?
Elimdeki çizim ile birlikte odadan çıkarak kapıyı kapattım ve diğer soldaki odaya adımladım,vardığımda tıklatarak cevap beklemeden içeri girdim.
İçerideki Tuncay ve Demir'in bakışları bana dönerken Demir'in bakışları elimdeki kağıt parçasına indiğin de gözleri büyürken anında eski haline döndü.
"Akça,elindeki kağıdı nereden aldın?"diye bir soru sorduğun da sorusunu es geçerek Tuncay'ın önündeki tekli koltuğa oturdum.
(Tuncay'ı hatırlamayanlar;ilk bölümlerde kolundan vurulduğu için görevlere vs çıkamıyordu ve Demir'in en güvendiği koruma ve yardımcısı)
"Diğer odada masanın üzerindeki dosyadanın içinden düştü."dedim kısaca.Boğzını temizleyerek onayladıktan sonra Tuncay'a döndü.
"Diğerlerine göz kulak ol herşeyi düzgün ayarlasınlar.Mafyalardan bir kaçı orada olacak ama siz yine normal VIP müşteri gibi karşılayın detayları akşam anlatacağım zaten,gidebilirsin."dediğinde Tuncay ayağı kalkarak onayladı ardından bana döndü.
"Akça,iyi olmana sevindim.Bundan sonra Kaan'ın yanında kalmaya devam etmesi senin için iyi olur tavsiyem.Dikkat et kendine."dedikten sonra gülümsediğin de bende gülümsedim ve onayladım onu.Ardından Demir'e saygıyla eğilerek çıktı odadan.
"Evet, Tuncay'ın dediği gibi bundan sonra Kaan senin yanında olmaya devam edecek.Özel koruma gibi düşün."dediğinde kafamı salladım.
"Üstünde çok durmayacağım,alıştım zaten Kaan'ın yanımda olmasına herneyse.Buraya gelme sebebime dönelim."dedikten sonra elimde tuttuğum kağıdı biraz havaya kaldırarak salladım, ardından Demir'in önündeki masaya çizim görülecek şekilde bıraktım.
"Bu resmi kim çizdi?"diye sorar bir şekilde konuştuğum da Demir bakışlarını masadaki kağıda indirip eline alıp incelemeye başladı.
O cevap vermeden aklıma gelen şey ile hemen telefonu çıkartıp galeriye girerek diğer fotoğrafı yani Demir ile benim çizimim olan resmi açarak onuda masaya bıraktım.
Demir masaya bıraktığım telefonu alarak resmi diğer eline aldı ve telefondaki fotoğrafa baktı hemen ardından bana dönerek kağıdı masaya koydu.
"Neden gidip çizimleri karıştırdın?"Benim sorumu es geçip soru sorduğunda kaşlarımı çattım."Şuan bu önemli mi,daha önemli bir sorum var."diye söylediğim de eli ile maskenin altından çenesini kaşıdı.
"Bizimkilerden biri çizmişti,Bende beğenip diğer çizimlerin arasına koydum.Bir olayı yok yani."dediğinde gözlerimi kısarak yüzüne baktım.O sırada oda telefonumu sağ eline aldı.
"Madem öyle ise neden ilk kağıdı gördüğün de gözlerin büyüdü?Saniyesinde normale dönsen bile fark ettim."dedim kafamı sağa yatırarak.
Dilini alt dişi üzerinde gezdirerek bana baktı."Çok sorguluyorsun."diye konuştuğun da kaşımı kaldırdım.
"Sorgulamak iyidir."dediğim de beklemeden cevap verdi."Her zaman değil."
Bu dediği ile dişlerimi sıktım,ne cevap versem karşılık veriyordu.Bakışlarım masadaki kağıda düşerken konuştum."Resim bende kalsın."diyerek ona uzanmak için atak yapacağım sırada ani bir hareket ile elini uzatarak kağıdı kendine çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Motor Yarışçısı
Actionİki efsanevi Motor Yarışçısının yarışı.. Ve Motor yarışında,yarıştığı kızı gözüne kestiren genç bir adam.. °Argo kelimeler ve arada olan şiddet unsurları içerir ona göre okuyun.°