Selamlarr
Size bir soru,bu kitabı angsttan bitireyim mi sizce yoksa mutlu son mu olsun
Bu aralar nedensizce sonu angsttan bitsin istiyorum aa KDBWKDNS
ben çok hızlı fikir değiştiriyorum of off
Çok uykum var ama sizi kaç gündür bölümüz bıraktım o yüzden yazayım dediim.Mantık hatası varsa affedin uykuluyum dediğim gibi.
Neyse hadi bölüme geçelim iyi okumalarr.Oy ve yorum yapmayı unutmayınn
Yüzü çok..çok şeydi...
Daha yüzüne odaklanamadan elektrik gitmesi ile hafif irkildim.
O sırada Demir hızla bir şeyler yaparak yanıma geldi.Ne yaptığını oda karanlık olduğu için görmemiştim."Burada bekle ve sakın odadan çıkma,ne olursa olsun."diyerek hızla odadan çıktığında hemen elimi cebime atarak telefonu çıkarttım ve feneri yaktım.
Demir gideli beş dakika olmuştu ve ben bu süre boyunca koltuğa oturup beklemiştim."Off yine yüzünü göremedim lanet olsun."diye kendi kendime söylendiğim de yan tarafımdaki kapıdan gıcırtı geldi.
Hızla oraya dönerek belimdeki Demir'in güvenlik olsun diye koyduğu silahı doğrulttum ve ayağı kalktım.Ne olursa olsun güvenlik önce gelirdi.Diğer elimdeki telefonum ile fener ile tam kapı kısmına ışık tutacağım sırada elimdeki telefonun Fener kısmına sıkarak ışığın sönmesin sağladı.Telefon kurşunun basıncı ile elimden kayarak arkaya gitti ve yere düştü.
Elimde olmadan çığlık atarak geriye gittim ve arkamdaki masaya çarptım. Karanlıktan dolayı birşey göremiyordum.Elimde sıkı sıkı tuttuğum silaha güveniyorum sadece.
"Niye korkup kaçıyorsun kedicik hm?"diye konuşan kişinin hem bana koyduğu lakaptan hemde sesinden tanımıştım.
Bu kişi Lucas'tan başkası değildi.
"Ne sikim istiyorsun?"diye sertçe konuştum.Gözlerim karanlığa alıştığı için vücudunu görüyorum.Tam önümde dikiliyordu.Aramızda bir kaç adımlık mesafe vardı.
"Bana yaptığını ödetmek istiyorum sadece."diyerek bana doğru yürümeye başladığında silahı daha sıkı tuttum.Dövme gibi bir lüksüm yoktu çünkü onun elinde de silah vardı.
Aramızda bir adımlık mesafe bırakarak durduğunda silahı alnına dayadım.Oda aynı şekilde alnıma dayandığın da yutkundum.Ya ikimizden biri ölecekti yada Demirler gelip ikimizde ölmeden çıkacaktık.Harbi Demir ve adamları neredeydi?
"Aklımda seni öldürmek yok,ama eğer böyle davranırsan bana başka çare bırakmamış olacaksın kedicik."diye söylediğin de son kelimeyi kullandığın da kahkaha atmamak için dişlerimi sıkıp dudağımı ısırdım.Kedicik neydi anasını satayım.
"O kediciği alıp bir yerlerine sokmamı istemiyorsan,ne istediğini söyle."dedim sinirle.Cidden sinirlerim bozulmuştu,hem onun yüzünden Demir'in yüzünü görme fırsatım gitmişti hemde şuan aptal birşey için uğraştırıyordu.
"Ya tıpış tıpış benim ile arabaya biner gelirsin,yada ikimizden biri ölür."dediğin de kahkaha attım.Tıpış tıpış gelecektim öyle mi?
"Ya ben de hemen 'ay Lucas bey tabiki sizin ile geleceğim emretmeniz yeter.'diyecektim dimi oruspu çocuğu."diyerek boş anında özel bölgesine dizimi geçirdim.
Evet aslında vurmayacaktım,ama öldürmeyeceğine sadece korkutmak için böyle yaptığına eminim artık.
İnleyere geri giderken konuştu."Elimden alamayacak kızım seni kimse."diyerek bana yaklaştığın da "ya öylemi."diye hızla konuşup yüzünün olduğunu düşündüğüm yere hızla yumruk atarak yere düşmesini sağladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Motor Yarışçısı
Actionİki efsanevi Motor Yarışçısının yarışı.. Ve Motor yarışında,yarıştığı kızı gözüne kestiren genç bir adam.. °Argo kelimeler ve arada olan şiddet unsurları içerir ona göre okuyun.°