31.Beni hiç bırakma olur mu?

1K 96 68
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınn 🤍

Sizi seviyorum minik kelebeklerimm(içimden geldi..)

Bu arada size bundan sonra 'minik kelebeklerim' diye hitap etsem olur mu??

Neyse bölüme geçelimm

(Yazım hatası var ise söyleyin, kontrol etmedim)

"Gönderdim diyen Asuman'ın sesi ile onları umursamadan şiddetle ağlamaya başladım."

..

Asuman ve Tarık videoyu gönderdikten sonra çıkıp giderek beni adamları ile bu soğuk depoda bırakmışlardı.Onlar gittikten sonra ağlamaktan yorgun düşmüş ve olduğum yerde uyumuştum.

Gözlerimi daldığım yerden çekerek dümdüz önüne bakan genç adama baktım.Bu bana neden kaçırıldığımı söyleyen sarışın çocuktu.Saat kaçtı bilmiyordum o yüzden boş boğaz olduğunu düşündüğüm bu adama saati ona sormaya karar verdim.

Ağzımda bant olduğu için tuhaf sesler çıkartarak bana bakmasını sağladım. Tek kaşını kaldırarak dudaklarını araladı."Ne istiyorsun?" Ah hadi ama bu kadar aptal olmazsın değil mi?

Ulan ağzım bantlı nasıl konuşabilirim!

Boş boş göz kırpıştırmam üzerine 'haa' layarak yanıma geldi" Bağıracak kadar aptal olmadığını düşünüyorum." Dediğin de göz devirdim o ise orta hızda ağzımdaki bantı çıkardı.

Acıyan dudaklarımı yaladım."Sa-" sesim konuşmadığım için aşırı kısık çıktığın da susarak boğazımı temizledim."Saat kaç?"diye sordum diğer sesime göre nazaran daha iyi çıkan sesim ile.

Sağ kolunu kaldırıp siyah ceketini kıvırarak kol saatine baktı hemen ardından düzelterek konuştu."2 buçuk."dediği gibi gözlerim irileşti.Ben o kadar uyumuşmuydum? Hem Demir neden hala gelmemişti ki..

Kuruyan boğazım ile zar zor yutkunarak önümde duran adama baktım."Su var mı?"dediğim de birşey hatırlamış gibi bana birşey demeyerek uzaklaştığın da kaşlarımı çatarak arkasından baktım.Bari reddetsen bile 'Hayır' falan deseydin öküz herif.

Gözlerimi kapatarak arkamdaki sandalyeye yasladım.Her yerim tutulmuş ve bileklerim aşırı derecede acıyordu.Gözümden yaş aktığında derin bir nefes verdim. Sevgilimi,abimi ve diğer korumaları -Uzay,Tuncay,Kaan vs- özlüyorum.En çokta sevgilim Demir'i..

"Ağlamayı bırakta Asuman Hanımın sana bıraktığı yemeği ye."diye önümde konuşan kişi ile irkildim.Gözlerimi açarken önüme bıraktığı yemeğe baktım.Asuman'ın ağzına tüküreyim!

"Asuman hanımın,nasıl yememi bekliyor? Özel güçlerim ile yiyeceğim herhalde."diye sinirle konuştuğum da derin bir nefes verdi.

"Ben yedireyim?"dediğin de tek kaşımı kaldırarak ona baktım."Kalsın."dedikten sonra tekrar söze girdim.

"Ya zaten yedi-sekiz kişisiniz, buradan kaçamam.Ellerimi açta yemek yiyeyim lütfen."diye ılımlı bir şekilde konuştum.Malum açlıktan ölmek üzereyim..

Önümdeki Genç herif ilk önce bana ardından da sağ tarafta bize bakan esmer, uzun boylu,orta yaşlarda olan herif'e döndü.Bana hitaben"Bekle." Dedikten sonra ona doğru ilerleyerek önünde durdu. Onları izlesem de uzakta oldukları için ne dediklerini anlamadım.Esmer herif bir bana birde sarışın herif'e baktıktan sonra birşeyler dedi.Sarışın olan herif başı ile onu onaylayarak tekrar yanıma ilerledi.Ama bu sefer önümde durmak yerine arkama geçtiğin de ne yaptığına bakmak için başımı ona doğru çevirmeye çalıştım.

Motor Yarışçısı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin